Moda

Jacquemus i Nike predstavili su novu 'it' torbu. Dolazi u obliku prepoznatljivog znaka

  • Izgleda da što god Jacquemus uzme u svoje ruke, pretvori u hit komad jer ako je suditi po komentarima - čini se da je nova torba iz suradnje s Nikom najtraženiji dodatak sezone
  • Iako torba još nije u službenoj prodaji, zna se da košta oko 500 eura i dolazi u tri boje
  • Međutim, ono što je izazvalo hype je svima dobro poznat oblik modela 
  • Pročitaj također:  Na platformi Lyst ovo je najtraženiji modni komad - zašto je Margaux torba tako posebna?

„Swoosh“ ili kvačica, sinonim je Nikea, no sada dolazi s Jacquemus potpisom. Da, torba koja je zaludila svijet u roku jednog dana poprilično je disfunkcionalna i mala, no dizajnerski brending je dovoljno jak da ju požele baš svi. 

 | Autor: jacquemus.com jacquemus.com Foto: Jacquemus

Torba će službeno biti u prodaji od ponedjeljka, 26. veljače, a već sada je formirana lista čekanja. Kao što smo spomenuli, osim tamno smeđe, Le sac Swoosh JACQUEMUS+NIKE može biti tvoja u ružičastoj i bež boji. Suradnja ova dva brenda započela je u 2022. kada je predstavljena hibridna kolekcija odjevnih predmeta, a zatim se je suradnja nastavila i u vidu tenisica, točnije modificirani su kultni Nike J Force 1 i Air Max modeli.

 | Autor: jacquemus.com jacquemus.com Foto: Jacquemus  | Autor: jacquemus.com jacquemus.com Foto: Jacquemus

Sam Jacquemus je na svojem Instagram profilu recentnu suradnju najavio misterioznom fotografijom i pitanjem da probamo pogoditi tko je zaštitno lice nove kolekcije. Nije puno trebalo da obožavatelji shvate kako je riječ o atletičarki Sha’Carri Richardson. Također, u objavi je otkriveno da nas čeka još sjajnih komada iz nove suradnje kao što su odjevni predmeti i ostali modni dodaci, a sve će ugledati svjetlo dana u ponedjeljak - kada i torba postaje dostupna za kupnju. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Iako je torba fora, moramo priznati da nećemo pohitati kupiti je, no razumijemo zašto je izazvala takvo oduševljenje. Jednostavno je riječ o jako dobrom marketinškom dizajnu koji spaja najprepoznatljivije od oba brenda i ne sumnjamo da će torba biti rasprodana jako brzo.

Možda vas zanima Dvije gotovo identične torbe: jedna košta 50 eura, a druga 1200 eura. Koja nam se više sviđa? Rubrika Moda Moda
Photo: jacquemus.com

Komentari 0