- Luksuzan brend Goyard svojim modelima torbi već desetljećima privlači pozornost ljubiteljica mode, a svoj primjerak njihove Artois PM tote torbe imaju i poznate Hrvatice
- Rita Rumora Jurki i Nika Matić nose crnu Goyard tote torbu, dok se Franka Batelić odlučila za zelenu
- Jednostavna torba od kombinacije originalnog Goyard platna i kože prava je modna investicija posebno zbog svoje ekskluzivnosti i činjenice da se može kupiti isključivo u Goyard butiku
Predivne i jednostavne torbe brenda Goyard, koje krasi jedva vidljivi logo i isprepleteni uzorak, sinonim su za luksuzne modne dodatke. Pariški luksuzni modni brend, koji postoji više od 200 godina, omiljen je među ljubiteljicama mode, a posebno su traženi njihovi modeli torbica, koje se prepoznaju u trenu, no nisu lako dostupne.
Brend Goyard poznat je po svojoj misterioznosti, a nemogućnost online kupnje preko njihove stranice, već samo u fizičkim trgovinama poput onih u Parizu, Londonu, New Yorku ili Milanu, dodala je na njihovoj posebnosti te statusu isplative modne investicije.
Brojni svjetski celebrityji, pripadnice kraljevskih obitelji, ali i druge ljubiteljice mode u svojim kolekcijama imaju barem jednu Goyard torbu. Među njih se ubraja i sve više Hrvatica.
Influencerice Nika Matić i Rita Rumora Jurki nose model Goyard Artois PM tote torbe u crnoj boji, dok pjevačica Franka Batelić jednaki model Goyard torbe ima u predivnoj zelenoj varijanti. Ovaj model inače dolazi i u mnoštvu drugih boja, poput tamno i svjetloplave, narančaste, žute i crvene, ali i bijele i sive.
Goyard torbe inače su izrađene od posebnog platnenog materijala s logom brenda, dok su ručke i rubovi torbe od Chevroches teleće kože.
Goyard kakav poznajemo danas razvio se od originalnih dizajna kutija i sanduka obrtnika Pierre-François Martina, a prvi član obitelji Goyard poslu se pridružio kao naučnik, a godinama kasnije, Edmond Goyard otvorio je sad već kultni Goyard butik na Rue Saint-Honoré u Parizu.
Tijekom 1990-ih Goyard je postao svjetski poznati brend, a uspio je zadržati stručnost i kvalitetu izrade svojih proizvoda, ljepotu, kao i ekskluzivnost brenda.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.