Moda

Dragi H&M, oprosti, ali moramo ti reći ovo

Poznati švedski high street lanac jedan nam je od omiljenih brendova. No, u posljednje vrijeme kao da malo posustaje... Pa smo mu odlučile napisati pismo!

Dragi naš H&M!

Sjećamo se kao jučer kada smo se prvi put sreli - 11.travnja 2011., na Cvjetnom trgu u Zagrebu. I odmah smo te zavoljele iako smo se morale boriti za svaki dobar komad; čekati u redovima za ulaz u trgovinu, pa za kabinu, pa za blagajnu. Voljele smo te i i prije dolaska u Hrvatsku, prošao si sve faze našeg stila. I evo nas u 2018. godini kada je H&M i dalje svima drag brend, ali očito nije sve isto. H&M nije onaj isti koji smo poznavale. Nadamo se da ovo pismo neće završiti u košu...  | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

 

 | Autor: miss7 miss7

Što se dogodilo s dizajnom? Uvijek smo te smatrale prevodnikom u trendovima, tvoje ekskluzivne kolekcije smo s nestrpljenjem čekale u Centru Cvjetni i znali smo gdje se nalazi koja majica. Sada - čini se da H&M Trend i H&M ekskluzivne kolekcije nikad nisu bile količinski manje i da se nakon tjedan dana već povlače iz trgovina. Ako neku haljinu vidimo na webu i znamo da ćemo u trgovinu otići deset dana kasnije, voljele bismo znati da je ta haljina još uvijek tamo. I čini nam se da umjesto dobrog dizajna imamo stalne mid season saleove. Ne možeš graditi karijeru high street brenda na temelju promocija, štendera s odjećom iz prošlih kolekcija i jednostavnog outweara. 

High street koncept je namijenjen millennialsima koji su u potrazi za povoljnom inačicom dizajnerske odjeće.

 

Zašto je ta stavka dizajn odjeće jako bitan H&M - ovim kupcima? Jer postoji klasičan tip konfekcijske trgovine, a postoji i high street. Kada uđeš u high street dućan, očekuješ odjeću koja prati trendove, a koja se pristupačnim cijenama ne razlikuje od tih tipičnih konfekcijskih trgovina... Šteta! 

A sad mala digresija na web shop... Koliko god ponuda u trgovinama bila raznolika, povoljna, kvalitetna, čini se da web shop ne prati tu politiku. Zašto su cijene na web shopovima i dalje izražene u eurima, a on line shop imamo odavno? Zašto on line odjeću ne možemo vratiti u trgovine? Zašto se on line shop i stvarne trgovine toliko razlikuju u ponudi, pa čak i u cijenama? Zašto se cijene pojedinačnih komada odjeće razlikuju od zemlje do zemlje? Zašto H&M naplaćuje shipping, zašto se ne može vidjeti postoji li pojedini komad odjeće u određenoj trgovini, i zašto ne možemo određenu naručenu stvar preuzeti ili vratiti u trgovinu? 

Općenito što želimo reći: 

Zašto se H&M trgovine i webshop NE mogu sinkronizirati?!

 | Autor: miss7 miss7

A u dućanu... Zašto se kolekcije samo naslaguju jedna na drugu? Na jednom štenderu se tako u istom trenu mogu pronaći 3 tipa majica čija jedina poveznica je izrez oko vrata. Kada se svaku od pojedinačnih majica pogleda, vidi se da se radi o doista zanimljivim komadima odjeće od kojih niti jedan posebno ne može doći do izražaja. Zajedno izgledaju kao jedna velika šarena masa koja nam ne pruža preglednost. Postoje individualke koji će uz točkastu haljinu na vezanje nositi kožnu predimenzioniranu košulju, no mi bismo radije voljele uz nju vidjeti kakve su traper jakne u ponudi. Ziheraški prolazi, a i šešir i neka marama u blizini tog skoro cijelog outfita će nam odmah ljepše izgledati.

Barem su high street trgovine uvijek bile očiti savjetodavci - doslovno će ti na lutki i štenderu pokazati koje traperice ide su kojom košuljom, kojim šeširom, lančićem i cipelama. Toliko toga nam nije jasno, i ne tražimo odgovore, nego bolje poslovanje kakvo je bilo "back in the days".

 

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Možda vas zanima Severina u H&M-ovoj jakni koju ODMAH kupujemo Rubrika Moda Moda

P.S. 

Dragi H&M, 

ovo shvati kao sugestije jer bismo željeli poboljšati kvalitetu tvoje usluge, na obostrano zadovoljstvo. Ono što želimo istaknuti jest da imaš najljubaznije osoblje koje poznaje customer first pristup bolje od drugih high street trgovina, prvi si modni brend koji je na naše tržište uveo reciklažni pristup, na globalnoj razini si priznat kao high street brend koji je vrlo inkluzivan prema veličinama (čak i malo više nego što bi trebao?), no molimo te... Boljom povezanošću weba i stvarnih trgovina, budnijim praćenjem trendova i boljim rasporedom u prodavaonicama ćeš opet biti naš najdraži high street brend!

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0