Life&style 10. veljače 2021.

Valentinovsko izdanje Lay’s čipsa neće nikoga ostaviti ravnodušnim - prekriven je čokoladom!

miss7.
  • Jesi li tip za slano ili slatko?
  • Sudeći prema Lay’su ne moraš niti birati, jer je ovaj poznati proizvođača čipsa kombinirao oba okusa
  • Radi se o posebnom izdanju za Valentinovo, a čips prelivenom čokoladom može se dobiti na nagradnom natječaju

Postoji razlog zašto neki poznati proizvođači hrane ‘zastrane' i izbace neku slano-slatku kombinaciju – jer zaista može biti ukusna. I poznati brend čipsa ušao je u igru i pripremio svoje posebne zalogaje za Valentinovo. Za one koji se ne mogu odlučiti između slanog i slatkog osmislili su čips preliven čokoladom. Zgodno, ili nije?

Možda vas zanima... Zašto vrećica čipsa nikad nije napunjena do vrha? Prevara ili...? Rubrika Life&style Life&style

U ograničenoj valentinovskoj seriji koja dolazi u prikladnoj ambalaži – u ružičastoj vrećici ukrašenoj srcima, nalaze se valoviti komadići čipsa od kojih je svaki umočen u mliječnu čokoladu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lay's (@lays)

Ipak, ove vrećice neće se naći na policama trgovinama već ih sladokusci neobičnog ukusa mogu dobiti ulaskom u nagradnu natječaj. Potrebno je otići na neki od Lay’sovih profila na društvenim mrežama (Facebook, Twitter i Instagram) te posebne emojije komentirati post koji se odnosi na ovo posebno izdanje. To je to! Komentari se mogu ostaviti do 12. veljače, a oni najsretniji bit će nagrađeni slatko-slanim čipsom. 

Možda vas zanima... Sir, paprika, kiselo vrhnje ili samo sol? Istraživanje pokazalo koji okus čipsa ljudi najviše vole Rubrika Life&style Life&style

 | Autor: www.lays.com www.lays.com

Za prvi čips za čokoladom upravo je zaslužan Lay’s. Prvi put u limitiranoj seriji ova verzija dospjela je na police nekih trgovina 2013. godine a zatim je ograničena serija ponovljena 2015. godine uoči Valentinova u Kandi. Šest godina kasnije Lay’s je ponovo htio nagraditi ljubitelje slano-slatke kombinacije, ali ovaj put njegovi proizvodi neće se naći na policama. 

Još samo dva dana ostala su za prijavu na natječaj, a tko će pridobiti naklonost ove vrećice sa srcima za Valentinovo, ostaje za vidjeti. 

Komentari 0