Life&style 30. svibnja 2020.

Umiješaj žlicu meda u malo jogurta i vidi što će se dogoditi, efekt bi te mogao iznenaditi

Shutterstock/Instagram.
Powered by:
  • Sada, više nego ikad, postali smo svjesni koliko je zdravlje važno i zato miss7 donosi specijal 'Moje lijepo zdravo tijelo' u kojem ćeš pronaći niz super savjeta za zdravlje i ljepotu
  • Danas je dan za odmor i relaksaciju pa ti otkrivamo 12 postupaka koje možeš učiniti kako bi instant povratila snagu i opustila se 
  • Zašto bi trebala pojesti žličicu meda, koja je korist izgovaranja abecede unatrag i zašto trebaš pomirisati limun otkrivamo ti u nastavku

Tek smo zakoračili u 'novo normalno' vrijeme, a imaš osjećaj kao da u njemu ništa nije normalno? Odnosno bolje rečeno povratak u užurbani tempo mnoge od nas dočekale su nespremne te je to rezultiralo povišenim stresom i razdražljivošću. Stoga je vikend donio pravi trenutak da nakratko predahneš i skupiš snagu za nadolazeći tjedan. No, nerijetko i kad ne radimo nemamo sve vrijeme svijeta na raspolaganju.

Ipak, ponekad je samo izdvajanje 5 minuta vremena dovoljno da se stvari pokrenu u drugom smjeru. Kažu tako, a mi potpisujemo, da je smijeh najbolji lijek, a još je korisniji ako ga provodimo uz čašicu ugodnog razgovora. U provjerene recepte koji podižu naše raspoloženje i pomažu nam odagnati crne misli, a zahtijevaju tek trenutak vremena, ubrajaju se i slušanje omiljene pjesme, ispijanje šalice toplog napitka te jednostavne fizičke reakcije poput žmirenja i dubokog disanja. No, postoje još neke sitnice koje bi mogla primijeniti kada si suočena s povišenom razinom stresa, tmurnim mislima i anksioznošću. Stoga ti u nastavku donosimo još 12 jednostavnih, a učinkovitih postupaka koji tvom umu i tijelu mogu omogućiti mir i instant odmor.


1. Komadić čokolade za bolji dan

Kad ti je  je potreban brzi odmor, odvoji red tamne čokolade kako bi nakratko zaustavila vrijeme te uživala u ukusnom zalogaju koji ujedno pospješuje rad mozga i umanjuje stres.

2. Ljepše misli uz med

Med, dokazano, pomaže smanjiti tjeskobu, olakšava depresiju i čak štiti mozak. Ako si turobna, zlovoljna, umorna, pojedi žličicu meda ili umiješaj je u svoj čaj, ili još bolje jogurt jer se u toplom čaju neke blagodati meda umanje. Osjećat ćeš se bolje, a također će ti ovaj napitak odmah dati i dobru dozu energije. 

3. Zadovoljavajući zvuk hrskanja

Jesi li znala da te zvuk hrskanja može opustiti od napetosti? O da, grickanje hrskave jabuke i celera može uzrokovati iznimno zadovoljavajuće zvukove koji će biti brz podizači tvog raspoloženja. S druge strane, ako se želiš umiriti nakon stresne situacije trebala bi razmisliti o tome da isprobaš jedan dobro poznati trik te u slučaju nervoze počneš žvakati žvakaću.

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

4. Spusti glavu ispod srca

Stavi glavu između koljena ili jednostavno napravi pretklon te ispruži ruke prema nožnim prstima. Spuštanje nogu ispod srca ima opuštajuće učinke na autonomni živčani sustav, umanjuje tjelesnu reakciju na stres te ima smirujući učinak.

5. Izgovori abecedu unatrag

Ne, to nije IQ test, ali je čudno pouzdan način opuštanja. Kada se koncentriraš da izgovoriš abecedu naopačke privremeno izmičeš svoj fokus s drugih briga i preokupacija kojima si do tada razbijala glavu. Sasvim je u redu s vremena na vrijeme biti pokusni kunić za ovakve trikove. Brojenje unatrag također može dati sličan učinak.

6. Molim te, zapiši

Ovaj podnaslov nije samo naziv pjesme popularnog dubrovačkog sastava 'Silente' već i naš apel koji će ti pomoći da se na literaran način uhvatiš ukoštac s vlastitim problemima. Ako svoje osjećaje preneseš na praznu stranicu vizualno ćeš se suočiti sa svim svojim brigama i strahovima. A već samo gledanje u ono što si napisala moglo bi ti dati sasvim novu perspektivu.

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

7. Riješi križaljku

Baš kao i tijelo, naš mozak također treba s vremena na vrijeme provježbati, a kao sjajna 15-minutna vježba nameće se rješavanje križaljka. Stoga zašilji olovku i baci se na posao!

8. Zarolaj lopticu stopalom

Posao itekako zna biti izvorište stresa, pa je radni dan nezamjenjiv bez antistres loptica. No, osim onih s kojima možeš izvesti s rukama isprobaj i trik prema kojem ćeš mekanu lopticu zarolati stopalom. Ovo lagano valjanje loptice možeš izvesti u sjedećem ili stajaćem položaju, a osim pri opuštanju pridonosi i poboljšanju cirkulacije te prokrvljenosti cjelokupnog organizma.

9. Okreni slavinu

Kada poželiš rashladiti glavu te otkloniti brige ponekad je to potrebno i doslovno učiniti. Stoga kreni u kupaonicu i umij se u hladnoj vodi. Bit će to instant doza energije koja će aktivirati i razbuditi čitavi organizam. Također, ovako umivanje može poslužiti i kao pravo smirenje nakon proživljene stresne situacije ili žustre rasprave.

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

10. Pokret razlike

Ako većinu dana provodiš u sjedećem položaju pri dolasku kući obavezno isprobaj tzv. pozu "noge uza zid" u kojoj ćeš podići noge u zrak. Ovaj mali pokret može biti itekako značajan u aktiviranju kako tijela, tako i uma.

11. Ispružite ga

Ne treba ti 90-minutni trening joge da bi iskoristila prednosti istezanja. Riječ je o sitnici koju često ne pridajemo dovoljno pažnje, no petminutno istezanje može povećati našu razinu energije, osvježiti nas te nam poboljšati koncentraciju.

12. Stani i pomiriši cvijet, ali i limun

Poslovica kaže da treba s vremena na vrijeme stati uz put i pomirisati cvijeće, a mi se s njom itekako slažemo! Ne samo da to znači da znamo uživati u malim životnim radostima već miris omiljenog cvijeća može evocirati lijepe uspomene te biti olfaktivna antistres terapija. No, osim cvijeća trebala bi s vremena na vrijeme pomirisati i citruse. Zašto? Miris svježe naranče i limuna može stimulirati rad mozga, poboljšati raspoloženje te pomoći u smanjenju simptoma anksioznosti.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Komentari 0