Life&style

U moru sličnih, domaći brend Terra uspio se istaknuti šalicama s porukom - stvarno mogu popraviti dan!

  • Brend Terra ime je s domaće scene najprepoznatljivije po simpatičnim šalicama koje u trenu popravljaju raspoloženje 
  • Iza ovog brenda stoji Tea Radić, akademska kiparica koja je u moru keramičkih predmeta i šalica uspjela napraviti onu koja se ističe posebnošću
  • Osim šalica koje su zaštitni znak brenda, Tea priznaje da su sve omiljeniji proizvod i jedinstveni etažeri za kolače

Hrvatska je možda malena zemlja, ali je zato naša kreativna i dizajnerska scena impozantna. Gotovo se svakodnevno može otkriti neke nove, jednako čarobne priče, a neke od nama omiljenih zasigurno su one koje se tiču keramike. Kreativaca koji izrađuju jedinstvene ukrasne i uporabne predmete od keramike je mnogo, no uvijek se nađe poneko ime koje se svojom posebnošću i nešto drugačijim smislom za lijepo ističe među svima ostalima.

 | Autor: Instagram @terraceramica Instagram @terraceramica

 | Autor: Instagram @terraceramica Instagram @terraceramica

Odeata etažeri Možda vas zanima Kao na čajanci za lutke: ljupki stalci za kolače i šalice proizvod su Odeata keramike Rubrika Life&style Life&style

Upravo takav je i brend Terra iza kojeg stoji Tea Radić koja se nakon završenog kiparstva pri Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu odlučila usredotočiti isključivo na funkcionalne predmete. Njezin je izričaj, kako voli reći, pokušaj da se blještavilo današnjeg svijeta oboji u topliji i mekši ton, a samo ime brenda je, kaže, akronim nastao iz njezina imena i prezimena, a što je na kraju ispalo simpatično i poprilično simbolično budući je terra zemlja, a što je i materijal od kojega stvara prava mala umjetnička djela

 | Autor: Instagram @terraceramica Instagram @terraceramica

 | Autor: Instagram @terraceramica Instagram @terraceramica

"Potencijal koji se krije u izradi funkcionalne keramike je toliko velik i beskonačan, a put je uzbudljiv. To je ono što me stalno iznova privlači", priznaje Tea. "Keramika je zanat koji se uči cijeli život. Toliko toga ima u keramici, jednako kao i u kiparstvu ili bilo kojoj drugoj likovnoj umjetnosti, čime bi se vijedilo pozabaviti. Neki temelj se može dobiti fomalnim obrazovanjem ili mentorstvom, ali ono najvažnije – osobni stil i način na koji koristimo likovni jezik i stečeno znanje, stvar je kreativnosti pojedinca", kaže mi.

 | Autor: Instagram @terraceramica Instagram @terraceramica

 | Autor: Instagram @terraceramica Instagram @terraceramica

Iako Tea izrađuje i tanjure, unikatne vaze, svjećnjake i etažere za kolače koji su, kaže, u kratkom roku osvojili srca mnogih, njezin je brend najprepoznatljiviji po Pinch šalicama koje bismo mogli nazvati i zaštitnim znakom brenda. "Napraviti šalicu koja je drugačija u odnosu na tisuću drugih šalica koje su na tržištu i koja je prepoznatljiva svojim izgledom i dizajnom nije nimalo lako", priznaje, no njoj je to pošlo za rukom. U početku se, kaže, bavila samo formom, a onda su kasnije na njih došli i natpisi te uzorci.

Možda vas zanima Stižu božićne Chia Cups! Malo umjetničko djelo u blagdanskom izdanju Rubrika Life&style Life&style

 | Autor: Instagram @lushumashi Instagram @lushumashi

 | Autor: Instagram @joletka Instagram @joletka

Unatoč tome što je ova šalica jedan od onih komada iz kojih je užitak ispijati omiljeni napitak i umjetničko djelo sama po sebi, mora se priznati da su upravo simpatični natpisi koji se nerijetko skrivaju na samom dnu ono što nam uvijek izmami osmijeh na lice. Jer kakav god da ti je dan, u trenu si bolje volje kada te nakon posljednje kapljice dočeka jedno 'pomalo', 'dream big', 'be merry' ili jednostavno 'f*ck it'. I sve je odmah nekako bolje, lakše i šarenije. 

Photo: Instagram @terraceramica

Komentari 0