- Chia Cups već nekoliko godina imaju status onih najpoželjnijih, što nimalo ne iznenađuje budući da je svaka šalica koju proizvedu pravo malo umjetničko djelo
- Osobito su zanimljive posebne kolekcije poput cvjetne, botaničke ili božićne koje se rasprodaju rekordnom brzinom
- Nova božićna kolekcija šalica u L i M veličinama u prodaju stiže vrlo brzo
Još otkako je prije 5 godina Antun Ružolčić, inače akademski kipar, svojoj djevojci Filipi Sorko kada je poželjela originalne i jedinstvene šalice za kavu izradio prvi točkasti set, interes za ono u što je spomenuti točkasti set izrastao ne prestaje. Brend Chia Cups iza kojeg stoji ovaj simpatični i kreativni par ubrzo je interes koji je zavladao na društvenim mrežama pretvorio u veoma upješnu poduzetničku priču pa već par godina njihove šalice slove za mnogima omiljene, a Filipa i Antun, čini se, ne mogu ih proizvesti dovoljno.
Svaka šalica je ručno izrađena i oslikana te je zbog takvog načina izrade unikatna i čini pravo malo umjetničko djelo. Poseban interes među obožavateljima brenda redovito bude posebne kolekcije koje se nerijetko rasprodaju u rekordnom roku čim se nađu u prodaji, poput one cvjetne, botaničke ili božićne koja uskoro stiže u prodaju. Šalice ukrašene imelama, grančicama smreke, božićnim girlandama i crvenim mašnama te toplim zlatnim detaljima izgledaju posebno neodoljivo pa ne čudi što je toliko onih koji jedva čekaju priliku da ugrabe svoje primjerke.
Treću godinu zaredom, imat ćemo prilike kupiti najšarmantnije blagdanske šalice s božićnim motivima, a u prodaji će se naći već 15. listopada. Jednom kada ih puste u prodaju, kažu, neće odmah imati dostupne sve motive u svim veličinama, već će šalice koje nedostaju polagano nadodavati sve do samog Božića.
Božićne će šalice biti dostupne u dvije veličine - L po cijeni od 250 i M po cijeni od 230 kuna, a posebno su istaknuli kako ove godine neće biti moguće prednarudžbe i narudžbe putem inboxa, već će se šalice jedino i isključivo moći kupiti putem webshopa. Sjetimo li se da su se ranijih godina događale situacije da su mnogi ostali bez šalica kojima su se nadali samo zato što ih nisu kupili dovoljno brzo jer bi one doslovno planule, ovo je dobar podsjetnik svima onima koji su s nestrpljenjem čekali novu godinu da pozorno prate društvene mreže ovog brenda kako im ne bi promaknuo trenutak kada se one koje žele napokon nađu u prodaji. Mi aktiviramo sve raspoložive notifikacije!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.