- Nakon što su tapete godinama bile zaboravljene, doživjele su spektakularan povratak i postale jedan od vodećih trendova u uređenju interijera
- Dok prije svega nekoliko godina na našem tržištu nije bilo nimalo jednostavno pronaći one malo drugačije i karakternije, danas je domaćih brendova koji nude posebne dizajne sve više
- Među njima se posebno ističe onaj savršeno prikladnog imena Dreamhood Wallpapers čije nam tapete doista djeluju kao stvorene za sve istinske sanjare
Svaka prostorija u našim domovima ima potencijal da postane čarobna kulisa koja će odražavati našu osobnost i stil. Možemo to postići zanimljivim i neobičnim tepisima, strateški raspoređenim ambijentalnim lampama, slikama, fotografijama i raznim dekorativnim komadima, no koliko god svako od spomenutih rješenja davalo svoj pečat prostoru, niti jedno nema moć transformirati ga u toj mjeri kao što to imaju tapete.
Posljednjih su godina tapete doživjele spektakularan povratak i postale jedan od vodećih trendova u uređenju interijera, te su se pokazale kao ključni alat u stvaranju inspirativnih i elegantnih prostora. Štoviše, njihova je sve veća popularnost puno više od trenda i prava kreativna revolucija koja je obnovila ljubav prema tapetama i otkrila njihov potpuni potencijal.
Prije samo nekoliko godina bila je gotovo pa nemoguća misija pronaći malo drugačije i karakternije tapete na našem tržištu, no danas je situacija značajno drugačija. Domaćih je brendova koji nude posebne dizajne sve više, a među njima se posebno ističe onaj savršeno prikladnog imena Dreamhood Wallpapers čije nam tapete doista djeluju kao stvorene za sve istinske sanjare.
Iza brenda stoji dizajnerica Monica Trzun Bosiljkov koja se, kako nam priznaje, u ovu priču upustila upravo iz razloga što ni sama nije mogla pronaći ono što je zamislila. "Uređivala sam sobu svojih djevojčica i željela sam kao finalni touch dodati neku posebnu tapetu, međutim, u to vrijeme, a to je bilo početkom 2019. godine, na našem tržištu nije bilo nikakvog izbora za tako nešto, a dostava iz inozemstva je bila prilično skupa. S obzirom na to da sam već tada raspolagala popriličnim grafičkim znanjem kojeg sam naučila od supruga, krenula sam sama u dizajniranje tapeta i tako se polako zavrtila moja priča. Odaziv je bio odličan pa su se brzo krenuli rađati novi dizajni, a danas ih brojim više od 300", kaže nam.
Iz bogate je ponude brenda i više no očito da joj inspiracije ne nedostaje: "Inspiraciju crpim iz glave, koliko god to zvuči stereotipno - jednostavno mi ne treba ništa osim vlastite mašte. Kada mi ponestane ideja, liječim se dugim šetnjama po šumi, a jesen mi je najdraže godišnje doba u kojem mi je inspiracija na najvišem nivou. Najdraže mi je raditi dječje tapete gdje su mogućnosti stvaranja neiscrpne, motivi najljepši, a boje vesele i razigrane."
Osim što njezine tapete izgledaju kao prava bajka, oduševilo nas je i to što su u potpunosti eko, bez pvc-a i štetnih boja, te su jedini brend na našem tržištu koji koristi takav papir. Uz to su perive i vatrootporne, a što ih čini mnogo lakšim za održavanje od golog zida s kojeg se mrlje ne mogu tako lako skinuti. Veoma je pohvalno i to što je brend dio 'Plant-a-Tree' inicijative kojoj je cilj pošumljavanjem zazeleniti planetu koliko god je to moguće pa se za svaku prodanu tapetu posadi jedno drvo.
Svaku je tapetu odnosno dizajn, kaže, moguće prilagoditi željama klijenta, od boje, preko veličine pa do pozicije motiva. "To se često i radi jer, naravno, rijetko tko stavi tapetu na zid koji je čist odnosno nema namještaja pred njom, pa motive prilagođavam potrebama zida."
Za budućnost, ne samo planete, nego i ovog divnog brenda straha nema jer Monica, kao što je to uvijek pravilo s onim najkreativnijima, neprestano radi na nečemu novom. Tako trenutačno radi na većem i zahtjevnijem projektu ručno oslikanih motiva tapeta, no o njima će, kaže, biti spremna reći nešto više krajem godine. Do tada, raduje se novom showroomu odnosno studiju kojeg će otvoriti tijekom listopada u centru Zagreba, na adresi Vinogradska 3. Moramo li reći da jedva čekamo zaviriti u tu bajku?!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.