- Ako želiš povećati vrijednost svog doma, trebala bi ozbiljno razmisliti o ulaganju u luksuzniju kuhinju ili kupaonicu
- Prema nedavnom istraživanju navika kupaca kuća, vrhunske kuhinje i kupaonice dvije su od najtraženijih karakteristika kuća u posljednje vrijeme
- Otkrit ćemo ti zašto je to tako
Uz mnoštvo uzbudljivih statistika prodaje kuća, koje podupiru ove preferencije, jednostavno ne možeš zanemariti ove sigurne načine dodavanja vrijednosti svom domu ako ga ove godine želiš prodati po povoljnoj cijeni.
Ako odabereš samo jednu prostoriju, neka to bude kuhinja
Nedavno istraživanje stručnjaka za nekretnine na Zillowu (tvrtka i web stranica za kupovinu i prodaju nekretnina) pokazuje da su domovi koji su se prodavali više od očekivanog u posljednje dvije godine bili oni koji su oglašavali luksuznu kuhinju ili kupaonicu - a kuhinje su prednjačile u određivanju viših cijena i to s popriličnom razlikom.
Nakon analize popisa za prodaju kuća iz 2019. i 2020., istraživači su zaključili da su šest od 10 značajki koje su spomenute u popisima koji se prodaju po cijeni većoj od originalne cijene bile luksuzne kuhinjske značajke. Popisi kuća koji su spominjali parne peći zabilježili su najveću cijenu od 4,9 posto, ali novi i pametni uređaji, kvarcne radne ploče, peći za pizzu, pa čak i mesarski blokovi, sve je to povećalo premiju cijena između 2,7 i 3,4%.
Također je vrijedno zapamtiti da je, premda su ove značajke kupcima privlačne, luksuzna kuhinja više od zbroja njenih dijelova i treba joj izvrsni cjelokupni dizajn kako bi bila privlačna. Na primjer, stručnjak za kuhinje Tom Howley preporučuje ugradnju kuhinjskog otoka „kad god je to moguće“, jer su jako poželjni: „Kuhinjski otoci višegodišnji su favoriti, ali još su traženiji jer zahtijevamo sve više i više radnog prostora od naših kuhinja“, kaže.
Također ćeš trebati stvoriti pametan izgled za kuhinju koja će se smatrati luksuzom, zato je razmišljanje o idejama za spremišta u kuhinji toliko važno; Howley kaže da bi uvijek trebala razmisliti o dodavanju smočnice: “Kako bi se dobio minimalističkiji osjećaj i omogućilo više prostora za pripremu, ostava služi kao izvrsno rješenje za prikrivanje uređaja.“
Luksuznom kupaonicom povećaj prodajni potencijal svog doma
Kupaonica je druga prostorija koja će ti vjerojatno donijeti veću cijenu kuće - ako izgleda kao nevjerojatan spa centar, a ne bilo koja druga kupaonica. Izvještaj tvrtke Zillow kaže da su se nekretnine koje su oglašavale tuš bez zavjese prodale za 3,6% više - pokazatelj da kada je riječ o idejama za kupaonice, kupci domova žele nešto malo više.
10 najboljih walk-in tuševa koje sad svi žele imati u svojoj kupaonici
Opet, važno je imati na umu da samostalno instaliranje samo jedne značajke ne garantira veću prodajnu cijenu. Kao što Zillow ističe, „najvjerojatnije objašnjenje ovih rezultata je da kuće na prodaju s ovakvim značajkama u opisima mogu biti općenito kvalitetnije.“
Dakle, kada dizajniraš luksuznu kupaonicu, razmisli o cijelom izgledu i osjećaju prostora, a ne samo o tome koliko je moderna tuš kabina ili koliko je velika kada. „Sve je u stvaranju prostora u kojem se osjećaš privlačno i šarmantno. Zamisli tople bijele, blijedo ružičaste, plave nijanse za paletu boja, uz upotrebu prirodnih materijala i puno tekstura“, kaže Sally Cutchie iz BC Designs. „Daj i malo ženskih dodira; blago osvjetljenje, pamučni ručnici i mirisne svijeće su super.“
Zaviri u novu vilu Kristen Stewart od 6 milijuna dolara: Kuhinja je postala predmet rasprave
Drugim riječima, razmisli o svim načinima na koje možeš dodati malo sjaja svojoj kupaonici - i upotrijebi ih sve, ako možeš. Što su općeniti osjećaji tvog doma vrhunski, to će više kupac platiti.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.