Life&style
1/14

Originalne slike za moderan dom

Goli zidovi su nešto što dočeka svakoga tko se useljava u novi životni prostor, a Portrait Shop nudi idealan način da ih ukrasite. Slike u pop-art stilu mogu imati lik iz vašeg omiljenog filma, dečka, mamu, baku ili pak nešto sasvim drugo što vas uveseljava.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell

Imati na zidu nešto sasvim posebno je želja svakog trendovski osviještenog ljubitelja interijera. Doba kada su svi imali iste foto-tapete, naljepnice ili reprodukcije uvijek istih slika su daleko iza nas. Originalne i maštovite slike kakve radi Portrait Shop akademskog slikara Ivana Tomasovića savršeno se uklapaju u sve tipove interijera, a pošto imaju osobni pečat – izrazito su popularne.

 | Autor: Robert Anić/PIXSELL Robert Anić/PIXSELL

Portrait Shop je interaktivni print studio koji obične fotografije pretvara u prava unikatna umjetnička djela. Prvi u Hrvatskoj nudili smo uslugu obrađivanja fotografija po želji klijenta, u nekoliko različitih stilova te printanja gotovog proizvoda na slikarsko platno. Print se zatim ručno navlači na drveni okvir (blind ramu), a klijent dobije gotov proizvod koji je spreman za vješanje na zid”, objašnjava Ivan.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell

Osim što sami možete odabrati motiv svoje slike, birate i tehniku obrade, boju, stil, veličinu kako bi se slika što bolje uklopila u vaš interijer. Kao i sve dobre stvari, i Portrait Shop se razvio sasvim nenadano: “Ideja se rodila prilikom putovanja u Belgiju gdje sam vidio jedan sličan dućančić u kojem su vlasnici prodavali gotove printeve različitih motiva. Kako sam po struci akademski slikar i grafičar i kako sam u to vrijeme često slikao baš portrete, povezao sam ta dva svijeta (grafički dizajn i slikanje) i stvorio Portrait Shop.”

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell

Slikar naglašava kako je svaka slika unikat I u potpunosti prilagođena osobi koja motiv bira ili koja će sliku dobiti na dar. U Portrait Shopu svoju sliku možete obraditi na više načina. Kao najkreativnije Ivan ističe Warhol, Grafitti i Che, dok će ljubitelje klasike oduševiti Akcent, Retro i Classic. “Warhol stil je najpopularniji jer koketira s pop artom, a gotove slike podsjećaju na radove pop art velikana kao što su Andy Warhol i Roy Lichtenstein” otkrio nam je, ali ističe kako svaki od njih ima svoje draži: Grafitti će sliku pretvoriti u djelo ulične umjetnosti na platnu, Che u plakat kakve je imao Che Guevara, dok će Akcent, Retro i Classic obraditi fotografiju na decentan način.

 | Autor: Davor Puklavec/ Pixsell Davor Puklavec/ Pixsell

Ljudi najčešće odabiru fotografije svojih bližnjih: djece, prijatelja, prijateljica, obitelji itd., a  poklanjaju ih za različite prigode: rođendane, vjenčanja, godišnjice, Božić. Međutim, često printamo i motive poput kućnih ljubimaca, automobila, poznatih osoba, gradskih pejzaža koje krase interijere domova vlasnika, ali i ureda i poslovnih prostora”, objasnio je Ivan čijim printevima su oduševljeni svi koji su ikada došli u njegovu trgovinu. Kaže kako ljudi ne mogu vjerovati koliko je jednostavno doći do personaliziranog i originalnog dara.

Zanimalo nas je koje priče se kriju iza slika koje printa, pa nam je otkrio kako uistinu nema pravila: “Bilo je svakakvih upita: privatnih fotki, “samo-za-tvoje-oči” fotografija, fotki uhvaćenih na djelu (cura je uhvatila dečka na WC školjci), starijih ljudi u neobičnim situacijama (jedan djed se obukao u repera). Ono što mi je osobno bilo zanimljivo je kako sam prije dvije godine, tada još ne znajući, izradio fotografiju koju je uslikala moja sadašnja djevojka. Fora je također kada u gradu, na kavi ili u tramvaju prepoznam osobu čiji sam portret izradio.” Portrait Shop ne staje samo na uveseljavanju drugih I kreiranju slika koje oduzimaju dah. Upravo rade na razvoju novih načina obrade pa će u skoroj budućnosti povećati ponudu stilova obrade fotografija.

Više slika pogledajte u galeriji...

Više o Portrait shopu saznajte na službenim stranicama i na Facebooku..

Photo: Davor Puklavec/ Pixsell

Komentari 0