- Hrvatski proizvođač namještaja Modul slavi prvi rođendan od otvaranja showrooma u Gajevoj ulici u Zagrebu
- Tim povodom predstavio je nove proizvode iz kolekcije 1 s potpisom osječkoj dizajnera Vladimira Madunića
- "Pratimo trendove u dizajnu interijera i pokušavamo našim proizvodima dati dozu prepoznatljivosti, promišljenosti i posebnosti kojom će biti 'korak ispred'" kažu u Modulu
Modul, hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, a usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora, obilježio je prvi rođendan od otvorenja svog showrooma u Gajevoj ulici 21 u Zagrebu, ali i predstavio nove proizvode iz kolekcije 1.
Smještena u srcu Slavonije, točnije u Dardi pored Osijeka tvrtka Modul koristi svoj potencijal usmjeravajući svoju prodaju kako na Hrvatsku tako i na inozemne zemlje. Svoje tržište proširuje zajedno s strateškim partnerima pa samim time njeni proizvodi mogu se pronaći diljem cijele Europe, a čak i daleke Amerike.
Ulaganjem u napredne tehnologije koje se koriste u proizvodnji, povećani su i kapaciteti kao i sama kvaliteta proizvoda.
Tvrtka je od svog osnutka usmjerena ka postizanju dva cilja: dodatno ulaganje u tehnologiju i ulaganje u edukaciju zaposlenika dok se poslovanje bazira na kvaliteti proizvoda kao i na stalnom proširenju proizvodnog programa time prateći najnovije trendove na tržištu tapeciranog namještaja.
Nova, nadopunjena kolekcija obuhvaća stolice/fotelje, sofe, krevete te dodatke, a dolazi, kao i do sada, s potpisom priznatog osječkog dizajnera Vladimira Madunića.
Luna i Lunar, novi su modeli stolica, jednostavnih i zavodljivih linija, Miraz je model ravnih i čistih linija, idealan za opremanje poslovnih prostora, ali i ugostiteljskih objekata i blagovaonica, Uno Aria nova je inačica Modulove uspješnice, stolice/polunaslonjača Uno, a s otvorom na naslonu, dobiva još elegantniji i prozračniji izgled. Sve modulove stolice lagane su i čvrste, a sjedala od hladno lijevane spužve su vrlo udobna i trajna. Kolekciji Uno/Uno Aria pridružen je i stolić Unotab. Stolići su razvijeni kao komplementarni stolicama i zajedno čine neraskidivu cjelinu.
Novi model stolice/polunaslonjača Bloom lijepih je oblih linija, a „cvjetasta“ forma na krajevima rukonaslona se lagano izvija i proširuje površinu za oslanjanje što je čini dodatno udobnom. Stolice Lane i Laner, kao i stolica/polunaslonjač Rita - redizajni su prijašnjih modela, a korištenjem nove tehnologije hladno lijevane spužve omogućena je odlična udobnost i trajnost.
Novost je i Sofa Cubic inspirirana kockicama za slaganje, koja sa svojih nekoliko osnovnih elemenata pruža ogromne mogućnosti kombiniranja i slaganja, a sofa Roma - dobila je i kutnu varijantu,a atraktivnost, udobnost i optimalna dimenzioniranost, implementirane su i u ovaj kutni sustav.
U novoj kolekciji predstavljena su i dva modela kreveta, krevet Leaf koji kako mu samo ime daje naslutiti, ima tanko i zaobljeno uzglavlje, povišen je od poda kao da lebdi, a na njemu se nalazi ekstra udoban madrac. U kombinaciji s našim stolićima na mjestu noćnih ormarića dobivamo kombinaciju “iz snova”.
Krevet Stretchbed - integralno rješenje za spavaću ili hotelsku sobu, nastao inspiriran sofom Stretch, odiše komforom i udobnošću. Zaobljenih i zategnutih linija, Stretchbed će biti glavna zvijezda interijera spavaće sobe.
„ Pri oblikovanju proizvoda najveća motivacija je da naše stolice, fotelje ili sofe oplemene prostore u kojima će se naći, kao i želja da se istaknu u njima. Pratimo trendove u dizajnu interijera i pokušavamo našim proizvodima dati dozu prepoznatljivosti, promišljenosti i posebnosti kojom će biti 'korak ispred'. Naravno, u samome procesu radimo varijante oblika i ispitujemo reakcije kolega i suradnika pa sukladno i njihovim reakcijama tražimo najdopadljiviji oblik za naše proizvode. Na taj način gradimo prepoznatljivost proizvoda, kao i samog branda Modul, kako među profesionalcima za opremanja interijera, tako i među krajnim kupcima namještaja“ izjavio je dizajner Vladimir Madunić.
Uz zajednički trud želja je izgraditi prepoznatljivost cijele kolekcije proizvoda, kao i samog branda Modul, kako na širem tržištu namještaja gdje će kupci koji žele 'nešto više' pronaći rješenje za opremanje svojih prostora tako i među profesionalcima za opremanje interijera.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.