Life&style

Jedan od omiljenih filova iz 90-ih, Hocus Pocus, sad je pretvoren u društvenu igru - i sjajna je!

  • Film Hocus Pocus mnogima je obilježio djetinjstvo i postao jedan od dražih filmova 
  • Obiteljski film s elementima fantastike prvi se put se prikazao 1993. godine, a priča prati spašavanje djece od vještica koje su se vratile nakon 300 godina
  • Sada je predstavljena društvena igra napravljena po filmu, a može se kupiti na Amazonu po cijeni od oko 120 kuna

Noć vještica, odnosno slavni Halloween tek je za nešto više od dva mjeseca, a pravi ljubitelji tog praznika polako već počinju s pripremama. Ako si i ti fan, onda si sigurno u djetinjstvu voljela film Hocus Pocus iz 1993. godine. U ovom popularnom obiteljskom filmu radnja se vrti oko toga da su prije 300 godina tri vještice osuđene na smrt u Salemu. No, one se vraćaju, a troje lokalne djece - Max, Allison i Dani moraju spasiti djecu od vještica Sarah koju glumi Sarah Jessica Parker i Mary koju je utjelovila Kathy Najimy, a predvodi ih opasna Winifred čija je uloga dodijeljena Bette Midler.

Ako si i sama voljela ovaj film, onda će te ova vijest razveseliti. Naime, izašla je društvena igra koja je napravljena prema ovom popularnom filmu, a za nju je zaslužan poznati brend Ravensburger kojeg inače znamo po najboljim puzzlama.

 | Autor: Amazon Amazon

Cilj igre je da zaštitiš djecu iz Salema te spriječiš sestre Sanderson da završe izradu zlog napitka prije izlaska sunca. U pomoć će ti priskočiti i crna mačka Binx, u koju je prije 300 godine pretvoren dječak. Dok ti on pomaže, Sarah, Mary i Winfried će ti pokušati onemogućiti misiju. Neki od trikova koje ćeš moći korisiti su spaljivanje Kiše smrti te će ti pomoć pružiti i Winfriedin bivši dečko Billy Butcherson. 

Možda vas zanima Super vijest! Zagreb Film svima poklanja sve epizode omiljenog crtića iz djetinjstva ''Mali leteći medvjedi'' Rubrika Life&style Life&style

Igra se može kupiti na Amazonu po cijeni od 19,99 dolara, odnosno oko 130 kuna, a u njoj će zasigurno uživati sva djeca ali i starije generacije.

 

Photo: Amazon

Komentari 0