Nakon suhog pranja kose, izmišljeno je i pranje rublja bez vode! Ovo bi mogao biti izum stoljeća!
Otkako je na tržište došao šampon za suho pranje kose, promijenio nam se život. To ne znači nužno da smo kosu počele manje prati, već smo naučile iskoristiti njen puni potencijal kada se malo "zamasti". Ne bi li bilo divno kada bi jednom ili dvaput nošenu haljinu mogla samo poprskati i odjenuti je još jednom? Izgleda da ćeš uskoro moći!
Istraživanja su pokazala kako su milenijalci u svemu ekonomični i vrlo osviješteni kada je naš planet u pitanju, pa nas ne čudi što su brendovi ovaj podatak okrenuli u svoju korist. Kako navodno 60% milenijalaca ne voli često prati svoju odjeću jer je tako oštećuju, ali i jer je to loše za okoliš, najčešće stvaraju hrpicu odjeće na obližnjoj stolici koju zatim opetovano odijevaju sve dok mirisom ne postane jasno da je vrijeme za perilicu. Unileverov proizvod ovdje dolazi kao pravo malo čudo u bočici koji će tkaninu osvježiti mirisom, ali je istovremeno i "popeglati".
I HATE ironing, so I can’t wait to try this out and see if it’s as good as it looks. Smells so fresh!#myday2 #drywash #ironinacan #noiron #refresh @Day2DryWash pic.twitter.com/8tHIQxkpYY
— Kevin (@KevinCPLdn) 1 September 2018
For those of you who wondered if it works... @Day2DryWash #MyDay2 pic.twitter.com/ldT6ohWwJ0
— Kevin (@KevinCPLdn) 1 September 2018
"Day 2" dolazi u praktičnoj bočici s raspršivačem koji sadrži molekule koji ukrućuju tkaninu i daju joj svjež miris, a možeš birati između onog za osjetljive tkanine ili traper, a ovako se reklamira: samo 15 minuta mu treba da od nošene odjeće napravi upravo opranu, ima i "glačajući efekt" jer zgužvani nabori nestaju, vraća oblik i mekoću, a svaka bočica (200ml) zamjenjule 60 litara vode koju bismo potrošili na pranje rublja. Jedna bočica pritom košta 7,5 funti odnosno 62 kune i može se upotrijebiti za 25 pranja.
Kako kaže njihov direktor marketinga Nathan Olivieri, traper je vrlo bitan milenijalcima, a s ovim je njegovo održavanje (prvenstveno boje odjeće!) olakšano.
Nakon "Day 2", uskoro bi se mogli pojaviti i drugi proizvodi za "suho pranje" tkanina jer se šuška kako Procter & Gamble već rade na novome. Što reći osim - samo dajte!?
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
sneki2
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.