Life&style 15. listopada 2020.

Istražili smo i otkrili 10 načina kako imati više energije nakon što napuniš 40 godina

Getty Images.
  • Imaš više od 40 godina i stalno se osjećaš iscrpljeno, a ne znaš zašto?
  • Bez brige, nisi jedina i to nije nešto strašno 
  • S pomoću ovih 10 trikova brzo ćeš napuniti rezerve energije 

Zdrava prehrana, kretanje, ispravan stil života: sve to - i koliko to zaobilaziš – može pridonijeti da u starijoj dobi imaš više ili manje energije. Kako bi trebala izgledati tvoja svakodnevica? Najbolje bi bilo da uključiš ove energetske pokretače! 

Održavaj kontakt s dobrim prijateljima 

Osobito s onima koji ti daju pozitivnu energiju. Suprotno od toga, koliko god to bilo teško, drži se podalje od prijatelja koji te samo vuku prema dolje za sobom, žale se i kukaju stalno, iznose svoje probleme i stalno si loše volje zbog njih. 

via GIPHY

Drži svoje financije pod kontrolom 

Ne samo u mladim godinama, nego i u poznijim godinama može se dogoditi da imaš financijskih problema. Zadrži pregled nad svojim financijama te pokušaj živjet bez dugova. Znanstvenici su otkrili da problemi s novcem mogu negativno djelovati na tjelesno zdravlje te možemo biti pod stalnim stresom. 

Reci „NE!“ 

Trebaš čuvati unuke, susjeda te molila da joj pomogneš u pripremi vrtne zabave, a u uredu ti svi prebacuju svoj posao? Češće trebaš reći „Ne!“. Zašto? Jednostavno zato jer to smiješ! Ako ćeš stalno govoriti „Da!“, to te može jako iscrpiti i potrošiti svu energiju. 

Grickaj. Ali isključivo prave stvari! 

Kad smo mlade često između obroka punimo trbuh nezdravim grickalicama. U starijoj dobi trebamo jako paziti da su te grickalice zdrave. Najbolja kombinacija: bjelančevine, zdrave masnoće i balastne tvari. Bjelančevine će ti dati energiju, balastne tvari će te zasititi, a masnoća pomaže da učinak duže traje. 

via GIPHY

Reci „Stop!“ negativnim stvarima

Pri tome prvenstveno mislimo na loše misli. Ako se opet naljutiš zbog susjeda, djece ili kolega, nemoj dati previše prostora negativnoj energiji. Reci sebi samoj „Stop!“ te se vrati dobrim mislima. Većina stvari zbog kojih se uzbuđujemo nisu toga vrijedne. 

Možda vas zanima... Stručnjaci odabrali: Najbolji savjeti za kosu za žene iznad 40 godina Rubrika Beauty Beauty

Uzmi si mentalnu stanku 

S vremena na vrijeme napravi „dan mentalnog zdravlja“ te taj dan radi isključivo stvari koje te usrećuju! Već pri samoj pomisli smo bolje volje! 

Više se seksaj 

Jedan od najljepših trikova za dobivanje energije: imaj ispunjen seksualni život. Osim što će se to pobrinuti za dobru i zdravu vezu, proizvodnja oksitocina za vrijeme seksa djeluje sjajno protiv stresa. A manje stresa ujedno znači i više energije. 

via GIPHY

Odrekni se popodnevnog sna

Što smo starije, više vremena provodimo u krevetu – svejedno spavamo li duboko i čvrsto ili malo legnemo da se odmorimo. Ne bismo trebale prečesto i predugo spavati, jer to negativno utječe na noćni san. A tko noću ne spava dobro, ima manje energije preko dana. 

Mijenjaj izvor bjelančevina

Važno je svakodnevno konzumirati bjelančevine jer s time poboljšavaš svoju učinkovitost, a mišićna masa se polakše razgrađuje. Prema istraživanju iz časopisa „Osteoporosis International“ navodi se da je važno pri tome mijenjati izvor bjelančevina. Tko jede samo životinjske bjelančevine brže će razgraditi mišićnu masu. Zato znanstvenici preporučuju naizmjenično jesti životinjske (nemasno meso poput piletine i ribe) te biljne bjelančevine (npr. iz graha, kvinoje, leće, soje). 

Uvjeri se da imaš energije! 

I za kraj još jedan jednostavan savjet: jednostavno se uvjeri da si puna energije. Nemaš pojma što sve može tvoj um

via GIPHY

Možda vas zanima... Frizura koja je sada veliki trend savršeno stoji ženama koje su napunile 40 godina Rubrika Beauty Beauty

Komentari 0