Life&style 03. kolovoza 2021.

Do ravnog trbuha u 60 sekundi: ovo je najučinkovitija jednostavna vježba za trbuh

Do ravnog trbuha u 60 sekundi
Shutterstock. Do ravnog trbuh u 60 sekundi:
  • Nemaš vremena za vježbanje? 
  • Nema isprike: ova vježba traje samo 60 sekundi! 
  • I ne samo da ti pomaže da brzo dođeš do ravnog trbuha, nego također jača tvoja leđa 

I ti bi htjela uključiti više sporta u svoj svakodnevni život? Nažalost, često nam je teško žonglirati sa slobodnim vremenom između sastanaka, kućanskih poslova i stresa. Čak ni 15-minutni trening ne može pronaći mjesto u našem svakodnevnom životu. Ali, ako ovu vježbu radiš svaki dan, zapravo ti je potrebno samo 60 sekundi za učinkovit rad na trbušnjacima. Vježba je tako jednostavna…

Pamela Ramljak Možda vas zanima... Pamela Ramljak pokazala nevjerojatne trbušnjake i otkrila kako vježbanje - uopće nije zahtjevno! Rubrika Stars Stars

Vježba za ravni trbuh u 60 sekundi

Ova jednostavna vježba ima za cilj jačanje trupa kako bi se osigurala zdrava potpora unutarnjim organima te povećala stabilnost tijela. Osim toga, redovito vježbanje može ojačati trbušne mišiće te tako osigurati ravni trbuh. Dakle, ne radiš nešto isključivo za svoj izgled, nego podržavaš svoja leđa i područje zdjelice.

via GIPHY

Mjerenje tjelesne mase na vagi Možda vas zanima... Često staješ na vagu? Onda moraš izbjeći 3 najčešće greške koje će ti pokazati koji kilogram više Rubrika Life&style Life&style

Ovako se izvodi vježba:

1. Podigni ruke i savij ih iza vrata, slično položaju za trbušnjake.

2. Potom udahni što dublje možeš. Trebala bi osjetiti zrak duboko u plućima.

3. Uvuci trbuh toliko jako da ne može ići dalje. Posebnu pažnju posveti donjem dijelu trbuha. Nastavi zadržavati zrak i tako stvarati svojevrsni vakuum.

4. Zadrži ovaj položaj 5-10 sekundi, izdahni i ponovi vježbu šest puta.

@kaylaiutzwig

##stomachvacuum ##smallwaist ##workoutchallenge ##absworkout

♬ Original Sound - Unknown

Ovu jednostavnu vježbu možeš izvesti, primjerice, odmah nakon što ujutro ustaneš, tijekom stanke za ručak ili čak pod tušem. Ako je radiš svakodnevno i kombiniraš s intenzivnijom tjelovježbom i zdravom prehranom, nakon kratkog vremena ćeš vidjeti kako se tvoje držanje poboljšava, a donji dio leđa jača - i naravno, moći ćeš uživati u ravnom trbuhu.

Ako jedeš ove 4 namirnice, zaboravi na ravan trbuh. A nije riječ o pizzi...

Komentari 0