- Jednako kao što nas bez daha ostavlja svojim kreacijama, Chanel to čini i grandioznim predstavljanjima svojih proizvoda i kolekcija
- U svrhu promocije najnovijeg Chance eau Fraiche Eau de Parfum mirisa, na tri će dana otvoriti vrata šarmantne zalogajnice u Brooklynu
- Retro zalogajnica obojana prepoznatljivim pastelnim bojama Chanel Chance linije nudit će personalizirano iskustvo otkrivanja mirisa, ali i pića te ukusne zalogaje
Bilo da lansira novi kozmetički proizvod ili novu kolekciju odjeće, Chanel voli sve odraditi u velikom stilu. Nakon grandioznog predstavljanja resort kolekcije s kruzerom u prirodnoj veličini smještenim na samoj pisti, svemirske postaje s prepoznatljivim logom postavljene za potrebe predstavljanja novog mirisa ili Chanel trgovine mješovitom robom s Rihannom koja vozeći kolica za kupnju prolazi kroz redove i obavlja spizu, pariška će kuća u Williamsburgu u Brooklynu otvoriti vrata jedne veoma posebne zalogajnice.
Chanel Lucky Chance Diner bit će otvoren od 8. do 10. rujna od 11 do 19 sati, u svrhu promocije najnovijeg Chance eau Fraiche Eau de Parfum mirisa, olfaktorne kreacije iza koje stoji Olivier Polge, i uopće ne sumnjamo da će upravo ovo biti omiljeno okupljalište svih posjetitelja New York Fashion Weeka. Zalogajnica će biti besplatna, otvorena za javnost i u njoj će se, vjerovali ili ne, doista moći nešto pojesti.
Doduše, sam interijer prvenstveno je fokusiran na doživljaj najnovijeg mirisa, no vanjski pop-up vrt zalogajnice nudit će besplatna pića i osvježenje, kako je brend najavio. Jela možda neće biti onoliko izdašna kao što je to inače slučaj u zalogajnicama, ali ukusnih zalogaja definitivno neće nedostajati.
Zalogajnica smještena na 225 Wythe Aveniji, na uglu Wythe i North 10th Street, od 1968. do 1988. je bila dom kultnog Wythe Dinera, te Relisha i Cafea de la Esquina nešto kasnije, a udaljena je svega par minuta hoda od novootvorenog Chanelovog beauty butika.
Parfem opisan kao dublja interpretacija cvjetnog iskričavog mirisa koji isprepliće oštri citron, zavodljivo srce jasmina i toplu jantarnu prisutnost note tikovine bit će predstavljen u zalogajnici retro tematike i pastelnih boja po kojima je Chanelova Chance linija poznata, a posjetitelji će dobiti priliku da odu na personalizirano otkrivanje mirisa te ovaj trenutak ovjekovječe fotografijom s bocom parfema XXL dimenzija. Dvije karte za New York, molimo, ASAP!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.