Beauty
Parfemi iz 2000-ih

9 parfema koji su bili hit 2000-ih i još uvijek se 'drže'. I dalje su ludo popularni

  • Svijet mirisa kasnih 90-ih i ranih 2000-ih bio je puno drugačiji od današnjeg
  • Za nove mirise moglo se saznati uglavnom direktno u parfumeriji, u časopisima ili kad si nekoga zaustavila na ulici, a ne sa TikTok-a ili drugih društvenih mreža
  • Predstavljamo ti devet parfema koji su bili megapopularni u 2000-ima, ali i danas su vrlo cijenjeni

Svijet mirisa 2000-ih nije se baš toliko drastično razlikovao od ovog današnjeg (barem prema ponudi). Neki od tih mirisa uživaju stalnu popularnost od svojih ranih dana, dok su drugi izblijedjeli s godinama. Možda imaš lijepe uspomene na koji, uvijek si bili znatiželjna u vezi nekih ili si neki otpisala kao zastarjeli, a možda ga nikada nisi ni pomirisala. Ali baš poput 'Nobody Wants to Be Lonely' Rickyja Martina i Christine Aguilere, ovi mirisi novog milenija uvijek su vrijedni ponovnog korištenja. Ovo su najbolji mirisi iz 2000-ih koji se i danas sasvim dobro drže.

Juicy Couture Eau de Parfum

Izvorno zamišljen kao miris koji bi Barbie zasigurno nosila da je stvarna osoba, prvi Juicy Couture miris je voćni, cvjetni s notama zelene jabuke i mandarine na vrhu, koji cvjetaju u bogato srce tuberoze i blijedi u lijepu, slatku, ali ne i tešku bazu vanilije i drva. Miris je lansiran 2006. godine i postao je gotovo jednako popularan kao prepoznatljive šarene trenirke brenda, čak je osvojio nagradu FiFi za miris godine. Miris OG Juicy brzo je zasjenila njegova neonsko ružičasta sestra Viva La Juiciy, koja je jednako fina, kao što je to bilo gotovo 20 godina ranije. Uostalom, Barbie je vječna. Cijena: 97 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Lancôme Miracle

Miris Miraclea vraća u prošlost, do 2002. godine, kada je ovaj papreni, začinski topli cvjetni miris bio kralj mirisnih traka iz časopisa. Miracle ni danas ne miriše zastarjelo. Lancôme nije brand koji skače po trendovima; umjesto toga radije njeguju nekoliko herojskih mirisa tijekom godina, a Miracle je bio njihova ponuda koja je stigla u robne kuće odmah na početku novog milenija. Miris je veseo i živahan, otvara se iskričavom notom ličija prije nego što se rasprsne u srce ružičastog papra i đumbira. Cijena: 59,71 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Ralph Lauren Romance

Tvoja mama ga je vjerojatno nosila. I ti bi ga trebala nositi. Od lansiranja 1998., Romance je megaseller - i to s dobrim razlogom. Jednostavno je lijep, lagani, iskričav, vodenasti, cvjetni. Ponekad jednostavno želiš odjenuti nešto lijepo, nešto s čime se ne moraš opterećivati, a Romance je tu, spreman da te obgrli svojim rukama punim ljubavi. Cijena: 37,90 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Glow by Jennifer Lopez

Dok je Elizabeth Taylor započela žanr mirisa slavnih sa svojim raskošnim White Diamonds, izdanje Glow Jennifer Lopez iz 2002. godine doista je promijenilo pafremsku scenu. Parfem je trebao mirisati poput svježe istuširane kože sa sapunastom seksepilnošću zahvaljujući notama nerolija i puderastog mošusa. Glow je također iznjedrio parfemsko carstvo za Lopez te brojne 'nastavke' uspješne Glow serije. Cijena: 26,50 eura. 

Cloud Pink, miris Ariane Grande Možda vas zanima Ariana Grande lansirala je novi parfem: 'Cloud Pink miriše na bobičasto voće, vaniliju, praline Rubrika Beauty Beauty

 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Curious by Britney Spears

Govoreći o mirisima slavnih, bili bismo nemarni da ne spomenemo prvi pohod legendarne Miss Britney Spears u svijet parfema, bijeli cvjetni jabuka-magnolija miris zvan Curious. Reklama je bila kultna. Boca, s tirkizno plavim staklom i ružičastim raspršivačem, bila je odmah prepoznatljiva. Njezin sljedeći miris, Fantasy, možda je bio najprodavaniji, ali Curious je onaj koji se danas čini modernijim. Cijena: 21,83 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Dior J'Adore

Ona je 'grande dame' svijeta parfema 2000-ih, legenda sama po sebi. Diorov kultni J’Adore, sa zlatnom bočicom uskog grla bezvremenski je svjež voćno cvjetni miris koji odgovara svakome i bilo kada. Možeš ga nositi na vjenčanju, možeš ga nositi na posao, možeš ga nositi za odlazak po špeceraj. Cijena: 142 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Marc Jacobs Diasy

Vjerojatno si nosila Daisy u srednjoj školi i vjerojatno još uvijek imaš bočicu u kutiji ili negdje ormaru. Vrijeme je da skineš prašinu s pakiranja i iskusiš ponovno preslatki cvjetni mošus, koji se pokazao jednim od najuspješnijih lansiranja Marca Jacobsa ikad, iznjedrivši cijeli vrt nasljednika, poput Daisy Dream. Gornje note jagode i ljubičice blistaju mladenački, a blijede u bazi drveća i mošusa. Cijena: 66,09 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Chanel Chance

Ne govorimo o dječjoj ružičastoj vodici Chance Eau de Tendre, popularnijoj bočici ovog mirisa iz 2003. godine, koju se često pogrešno smatra originalom. Prvi Chance trebao je biti 'mlađi brat' Coco Mademoiselle i zadržao je nešto od istog DNK, premda Chance ima oštre note ružičastog papra i svježeg voća na vrhu. Cijena: 165 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Elizabeth Arden Green Tea

Savjet: Poprskaj ovaj miris iz 1999. godine na sparan vrući dan i pokušaj se ne osjećati umireno i osvježeno. Green Tea formulirao je legendarni parfumer Francis Kurkdjian, a živahni je, oštar, svježi citrusni, koji miriše onako kako se osjećaš nakon što popiješ fini ljetni koktel s limunom. Cijena: 21,22 eura. 

 | Autor: Instagram @lela.design Instagram @lela.design

Možda vas zanima 13 najboljih puderastih parfema koji osvajaju neodoljivim cvjetnim mirisom Rubrika Beauty Beauty
Photo: Instagram @lela.design

Komentari 0