Life&style 27. rujna 2020.

Bijeli kruh i marmelada, baš kao i burger i pivo nisu dobar spoj! Koje još namirnice ne bi smjela međusobno kombinirati?

  • Ujutro pojedeš svježi tost s marmeladom, a navečer smažeš sočan burger i popiješ hladno pivo?
  • Ono što često zvuči ukusno, često može štetiti našem tijelu
  • Stoga ubuduće pokušaj izbjegavati ovu kombinaciju namirnica 

Odavno nam je poznato da postoje namirnice koje je bolje ne kombinirati međusobno – zato jer njihova mješavina jednostavno nije ukusna. Međutim, manje je poznato da određene kombinacije namirnica mogu negativno djelovati na naše zdravlje. Otkrit ćemo ti koje su to kombinacije te kako ih možeš zamijeniti. 

1. Salata i bezmasni dressing 

Ova kombinacija zvuči malokalorično, ali ova mješavina sprječava apsorpciju vitamina. Mnoge biljne namirnice (npr. mrkva) trebaju masnoću da tijelo apsorbira vitamine koje iste sadrže. 

2. Bijeli kruh i marmelada 

Za mnoge je dobar početak dana povezan sa svježim bijelim kruhom premazanim mirisnom i slatkom marmeladom. Međutim, ovo je također kombinacija koju trebaš izbjegavati. Jednostavni ugljikohidrati – koje sadrži marmelada i kruh – munjevito će podignuti šećer u krvi, a onda će isti toliko brzo pasti. Posljedice? Napadaji gladi i umor. Alternativa bijelom kruhu je integralni kruh koji će te duže držati sitom. 

3. Burger i pivo 

Na prvi pogled se čini da je to savršena kombinacija. Međutim, obje namirnice spadaju među one koje se ne smiju kombinirati međusobno. Naime, tijelo će najprije razgrađivati alkohol, a zatim će masnoća direktno završiti na trbuhu ili na bokovima. Polagana probava također izaziva neugodan osjećaj. Umjesto piva popij čašu vode. 

4. Leća i crno vino 

Uživaš u jelima s lećom ili sojom uz čašu crnog vina? Ova kombinacija sprječava apsorpciju željeza, jer vino sadrži biljne gorke tvari koje utječu na apsorpciju biljnog željeza u tijelo. Kako bi se poboljšala apsorpcija željeza, bolja je kombinacija s namirnicama koje imaju puno vitamina C, poput soka od limuna te namirnica koje sadrže željezo. 

Možda vas zanima... Detaljan plan prehrane kako se riješiti ovisnosti o šećeru u samo 72 sata Rubrika Life&style Life&style

5. Alkohol i kofein 

Mnogi vjeruju da kava ili neki drugi napitak koji sadrži kofein pomaže pri razbuđivanju nakon konzumacije alkohola, odnosno smanjenju „pijanosti“. To je pogrešno vjerovanje! Kofein ne umanjuje djelovanje alkohola, nego još dodatno smanjuje djelotvornost mozga. Istraživanja su pokazala da se tada osjećamo manje pijanima nego što zapravo jesmo, a to može biti opasno. Radije popij čašu vode ili čaja.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#art #design #porcelana #detale #coffeandwine #decorations #gold #goldcup #flowers Miłej soboty :*

A post shared by Alexsandra Stolarska (@make_up_your_fantasy_) on

6. Crni čaj i mlijeko 

Ono što je za Engleze neizostavno, za tijelo je kombinacija koja nema nikakve zdravstvene koristi. Dapače, protuupalno djelovanje crnog čaja se neutralizira dodavanjem mlijeka. Mliječne bjelančevine vežu na sebe antioksidanse iz čaja te sprječavaju njihovu apsorpciju u tijelo. Kofein iz čaja sprječava pak apsorpciju kalcija. Alternativno možeš dodati malo soka od limuna čaju, kako bi tijelo bolje apsorbiralo antioksidanse. 

7. Rajčice i krastavci 

Oba sastojka omiljeni su u salatama, ali bolje bi bilo da se ne koriste zajedno. Istraživanja su pokazala da kombinacije ove dvije sorte povrća može omesti neke biokemijske reakcije u tijelu. To može dovesti do toga da se oba povrća ne probave kako treba. 

Možda vas zanima... Izbjegavaš ugljikohidrate? Ovih pet pogrešaka veže se uz takvu prehranu Rubrika Life&style Life&style

Komentari 0