- Sve odreda predmete koje izrađuje brend Beluga bismo kupili i vječito u njima uživali, makar i da nam samo izvlače smiješak na usne
- U njihovim porculanskim šalicama, tanjurima, vazama, lampama, Jovana i Sergio spojili su svoje tri velike ljubavi: putovanja, ljubav prema kavi i oduševljenje pričom o kitovima
- Svoje radove izrađuju od najfinijeg francuskog porculana, ukrašavaju ih raznim pigmentima i glazurama iz Njemačke, Mađarske i Italije te 24-karatnim zlatom
Iako nam kreativaca na ovim prostorima nikada nije nedostajalo, s punim pravom možemo reći da je keramika posljednjih godina doživjela pravi procvat. Naša lista želja s raznim šalicama, vazama i ostalim uporabnim predmetima koji život čine ljepšim, a trenutke ispijanja kave i čaja slađim nije nikada bila duža, radionice keramike nudi sve više majstora ovog zanata, a sve više vremena provodimo diveći se neizmjernim talentima svih onih čiji radovi sve češće okupiraju naš feed.
U duhu ovih potonjih moramo istaknuti brend Beluga čiji su nas radovi apsolutno oborili s nogu u toj mjeri da smo, čim smo ih ugledali, poželjeli baš sve što su ikada napravili preseliti u svoje vitrine, pa makar ih nikada ne koristili, već se zauvijek, sa srcima u očima, raznježeno divili njihovoj ljepoti.
Iza ovog brenda stoji simpatični par - Jovana i Sergio, ali i još simpatičnija priča o tome kako je uopće sve započelo i kako je nastala Beluga. Jovana je bila barista koja se u lijepe šalice zaljubila još dok je živjela i radila u Milanu, a kako obožava putovanja i nove horizonte, život u talijanskoj modnoj prijestolnici odlučila je zamijeniti životom i radom na kruzeru. Na jednom od putovanja upoznala je Sergija, Kolumbijca čijem šarmu nije uspjela odoljeti i s kojim se u konačnici i skrasila u rodnoj Srbiji, a kako ih je na jednom od njihovih putovanja posebno oduševio otok u Americi gdje je sve u znaku kitova, rodilo se ime brenda, a ubrzo i ideja što žele svijetu predstaviti pod tim imenom.
Beluga je tako brend koji je ujedinio njihove tri velike strasti - putovanja, ljubav prema kavi i oduševljenje pričom o kitovima, a sama ideja o proizvodima rodila se, priznaje Jovana, s vremenom sama od sebe, nakon što je jednog dana odlučila izraditi vlastitu šalicu, i nakon čega je kreativnost pronašla svoj put. Od tog su trena znali točno kako žele da izgleda njihov životni put, a danas, osim u samom poslu, i dalje najviše uživaju u putovanjima i ranim jutrima uz ispijanje prve kave iz šalica koje su sami izradili.
Sve svoje proizvode izrađuju od najfinijeg francuskog porculana, a ukrašavaju ih raznim pigmentima i glazurama iz Njemačke, Mađarske i Italije te, na samom kraju, nakon dvotjednog procesa izrade, 24-karatnim zlatom. Sve se proizvode može kupiti u njihovom webshopu te putem Instagrama brenda, a nedavno su predstavili i novu kolekciju koja po prvi puta uključuje i malene porculanske tacne i kojom će se, kaže, baviti još neko vrijeme jer su reakcije bile i više nego sjajne. Po želji proizvode mogu i personalizirati kroz natpise, dok oslikavaju isključivo svoje motive.
A što se motiva tiče, nije slučajnost što svi oni koji pronađu svoje mjesto na šalicama, tanjurima, vazama, lampama i nakitu kojeg izrađuju izgledaju kao da su išetali iz najljepših dječjih bajki jer inspiraciju, kaže Jovana, redovito crpi iz djeteta u sebi koje još uvijek zna maštati i sanjariti. Upravo ta čistoća dječje duše i razigranost jesu ono po čemu se njezini radovi ističu i što ih, već na prvi pogled, čini toliko posebnima, a kako znamo da dječja mašta ne poznaje granice, jedva čekamo vidjeti što sve ovom simpatičnom paru budućnost nosi.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.