Lifestyle 3533 prikaza 12. kolovoza 2019.

6 dobrih razloga zašto bi mrkva trebala redovito biti na tvom meniju

Shutterstock.

• Mrkva je doista pravi dar prirode i izvrsna je za naše zdravlje 

• Mnogi stručnjaci preporučuju jesti mrkvu što je moguće redovitije

• Pošto su hladno prešani sokovi danas vrlo popularni, mrkva je također postala dio izbora -  i to vrlo preporučljiv

Mrkva ima mnogobrojne zdravstvene blagodati te je itekako poželjno da ti pijenje soka od mrkve postane redovita navika. Ona je jedna od namirnica koje te čine lijepom, a osim što je ukusna, mnogi je koriste kao „bazu“ za spravljanje maštovitih voćnih i povrtnih hladno prešanih sokova, odnosno, mrkvi dodaju razno voće i povrće te zajedno s njom prešaju u sok. Evo nekoliko glavnih razloga zbog kojih bi trebala početi piti zdravi sok od mrkve…

1. Poboljšava imunitet

Visoke količine beta karotena u mrkvi čine ovaj napitak izvrsnim za ljude koji žele poboljšati ili održati vid. Ali, to nije jedini razlog zašto je mrkva ili sok od mrkve dobar za tebe. Beta karoten također sprječava da patogeni organizmi uzrokuju infekciju u organizmu.

2. Sprječava bolesti srca

Beta karoten također pomaže u sprječavanju nastanka srčanih bolesti, kao i moždanog udara. Ako postoji rizik da se kod tebe razvije neka od tih bolesti, svakako bi trebala povećati unos mrkve ili redovito piti sok od mrkve.

3. Pomaže pri zgrušavanju krvi

Mrkva ne sadrži samo vitamin A, nego i vitamin K. Ovaj vitamin je važan za bolje i lakše zgrušavanje krvi.

Možda vas zanima... Vrijeme je za šoping! Osvoji poklon bon od 500 kuna i napuni vrećice! Rubrika Lifestyle Lifestyle

4. Gradi bjelančevine

Za sve koji pokušavaju izgraditi svoje tijelo ili održati zdravlje nakon dužeg treninga, sok od mrkve odličan je dodatak rutini. Uz prisutnost vitamina K u soku, stvaranje bjelančevina postaje mnogo lakše. Uz to, ovaj vitamin veže se s kalcijem - za koji sigurno već znaš da je važan za tvoje kosti. Kad se vitamin K veže s kalcijem, slomljene kosti zarastaju mnogo brže. Mrkva je također bogata kalijem koji pomaže u poboljšanju zdravlja kostiju. Ne voliš li sok, mrhnu možeš jesti kuhanu, ako prilog jelima, u juhi, naribanu kao salatu...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Carrots provide the highest source of Vitamin A carotenes compared to other vegetables. They’re nutrient-rich providing sources of Vitamin C, B6, K, Biotin, Potassium & fiber. Best of all, they’re packed with antioxidants to help protect against cardiovascular disease, & they promote good night vision. ˙ There are so many fast & easy ways to eat carrots! Below are a few meal ideas to help you implement more carrots into your diet: ˙ CARROT TAHINI SPREAD—Carrots add a wonderful sweetness to tahini for a delectable spread. Use instead of, or in addition to hummus. Top on any sandwich, or use as a dip. ˙ ROASTED CARROTS—Simple and delicious, you can't go wrong. Cost with avocado oil and pop them into the oven. ˙ CARROT JUICE—Fresh juice is the best juice. Carrot juice is sweet, easy and delicious. ˙ What is your favorite way to eat carrots? ˙ ˙ ˙ ˙ ˙ #carrots #carrotjuice #foodasmedicine #healthnut #foodforfuel #snacking #simplefood #nourishyourbody #vegetablegarden #whatsonmyplate #eatplants #nutritionfacts #veggieworld #cardiovascularhealth #rawfoods #food52gram #eatwellbewell #feedfeedvegan #healthcoaching #greenlifestyle #healthytips #eyehealth #vitamina #fiber #betacarotene #eatckeanlife #vegetablelove

A post shared by Andrea Donsky (@naturallysavvy) on

5. Liječi neke probleme

Pijenje soka od mrkve može pomoći pri zacjeljivanju rana. Visok sadržaj vitamina C u tom napitku  olakšava zarastanje vanjskih rana te smanjuje probleme s desnima. 

6. Smanjuje rizik od raka

Mrkva je bogata karotenoidima. Znanost je dokazala da taj spoj djeluje kao sredstvo koje se bori protiv raka. Ako piješ puno soka od mrkve, možeš smanjiti rizik od razvoja određenih karcinoma, uključujući karcinom debelog crijeva, dojke, prostate i debelog crijeva.

7. Detoksicira jetru

Sok od mrkve pomaže jetri da pravilno obavlja svoj posao. To je zato što sam sok čisti ovaj organ i omogućava izbacivanje toksina iz tijela bez ikakvih problema. Stoga redovito konzumiranje soka od mrkve može detoksicirati jetru te zaštititi tvoje tijelo od štetnih toksina.

Sok od mrkve bogat je vitaminima i mineralima. Uz to, u šalici soka od mrkve ima oko 80 kalorija ili četiri posto preporučenog unosa kalorija. To čini ovaj sok izvrsnom opcijom za svakoga tko želi smršavjeti. 

Komentari 0