Life&style 23. travnja 2021.

5 namirnica punih masnoća i kalorija koje je itekako preporučljivo jesti

Shutterstock.
  • Postoje namirnice s visokim udjelom kalorija, no kalorije ne trebaju uvijek biti bauk
  • Tako hrana o kojoj govorimo sadrži puno vrijednih hranjivih sastojaka, pa ima i zdravstvene dobrobiti
  • Grickanje je ovdje apsolutno dopušteno, a kalorije sreži na drugom mjestu. Na čipsu ili gaziranim napicima

Ne moraš se bojati ove hrane unatoč visokom udjelu masnoća. Naime, bolje su za naše zdravlje nego što sugerira njihov broj kalorija.

1. Orašasti plodovi i maslac od orašastih plodova

Orašasti plodovi bogati su vlaknima, vitaminima i mineralima. Njihove polinezasićene masne kiseline smanjuju rizik od kardiovaskularnih bolesti. Budući da su orašasti plodovi izuzetno zasitni, idealni su međuobroci.

Kalorije: ovisno o vrsti orašastih plodova, između 100-700 kalorija na 100 grama

Istraživanje je otkrilo: Ovo je 10 najzdravijih namirnica na svijetu

2. Avokado

Avokado ne spada bez razloga u kategoriju superhrane. Naime, avokado je visokokalorična elektrana i izvor nezasićenih masnih kiselina, folne kiseline, vlakna i bakra.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mevsim Gıda (@mevsimgida)

Kalorije: Otprilike 160 kalorija na 100 grama

3. Chia sjemenke

Malene su, ali moćne. U sitnim chia sjemenkama ima malo kalorija, ali i puno dobrih stvari. Ima kalcija, cinka, bjelančevina i omega-3 masnih kiselina. Sjemenke mogu smanjiti krvni tlak i imati protuupalno djelovanje.

Kalorije: Otprilike 460 kalorija na 100 grama

7 zdravih namirnica koje su zapravo samo naoko zdrave, a ne moraju to biti

4. Maslinovo ulje

Osim što maslinovo ulje sadrži omega 3 masne kiseline, sadrži i omega 6. Te dobre masti mogu smanjiti rizik od srčanih bolesti i poboljšati rad mozga. Provjeri je li tvoje ulje 100 posto djevičansko, hladno prešano maslinovo ulje jer baš takvo je vrlo zdravo.

Kalorije: Oko 900 kalorija na 100 grama

5. Tamna čokolada

Nisu sve čokolade jednake. Stoga bi trebala držati ruke podalje od bijele ili mliječne čokolade i odabrati tamnu verziju (najmanje 70% kakaa). Premda je pomalo gorka, vrlo je zdrava. Tamna čokolada puna je vlakna, željeza, magnezija, bakra i drugih minerala. Antioksidansi koje sadrži također štite tijelo od štetnih utjecaja okoline.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tak Iwasaki (@takezzo)

Kalorije: Oko 500 kalorija na 100 grama

 

Maja Šuput u svom prvom javnom nastupu nakon poroda za novi broj miss7 magazina otkriva otkud je došla ideja da se sin zove Bloom

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • manfred

    dobre su chia sjemen ke