- Već je dugi poznato da TikTok stvara trendove, a ono što je popularno na ovoj društvenoj mreži brzo se rasproda
- Upravo se to dogodilo s parfemom Missing Person brenda Phlur - parfem se u Americi rasprodao u 5 sati, a lista čekanja je bila preko 200.000 ljudi
- Od 12. rujna parfem će se moći kupiti i u Velikoj Britaniji, točnije u Selfridgesu
Još jednom smo ovdje da razgovaramo o kozmetičkom proizvodu čija je popularnost naglo porasla zahvaljujući TikToku. Ovoga puta riječ je o parfemu Missing Person brenda Phlur. Uzevši u obzir brojku od nevjerojatnih 5,2 milijuna pregleda, sa sigurnošću možemo reći kako je ovo jedan od najpopularnijih mirisa na društvenim mrežama ove godine. Parfem se u SAD-u rasprodao u samo 5 sati, a lista čekanja broji stotine tisuća imena.
Zašto je Phlurov parfem Missing Person toliko popularan?
Jasno nam je da postoje brojni proizvodi koji su toliko traženi i željeni, a istodobno ekskluzivni, no ipak nam nije jasno otkud tolika pomama za parfemom koji nitko osim nekolicine nije ni imao prilike isprobati?
Kao i uvijek, i ovoga puta radi se o dobrom marketingu, a ako je za vjerovati onima koji ga već imaju - i neodoljivom mirisu. Popularnosti parfema zasigurno su pridonijele i poznate osobe poput Mirande Kerr koje su za Missing Person imale oduševljene riječi hvale, kao i brojni TikTokeri koji su ga učinili viralnim. To uključuje i TikTokericu Rachel Rigler za koju vjerujemo da je pokrenula histeriju kada je miris opisala kao 'onaj osjećaj zaljubljenosti, miris je vrlo poznat".
Watch on TikTok
Frustrirajuće za mnoge, do sada je miris, koji je kreirala Chrishelle Lim, američka digitalna kreatorica i poduzetnica, bio dostupan samo u SAD-u. Ali od 12. rujna, dostupan je i u Velikoj Britaniji gdje će se moći kupiti u Selfridgesu (online i u trgovini). Uz Missing Person, tu su i osam drugih mirisa, parfema za putovanja i proizvoda za tijelo.
"Kreirana od strane stilistice i digitalne influencerice Chriselle Lim, kolekcija modernih mirisa nadahnuta je sjećanjima, trenucima, iskustvima i osjećajima – svaki od njih odgovorno su izradili parfimeri svjetske klase," stoji u opisu kolekcije. Inače, PHLUR je jedan od prvih brendova parfema koji se obvezao na potpuno otkrivanje sastojaka svojih mirisa, praksa koja danas nije potrebna ni česta u industriji.
Što reći nego - ako ga želiš, vrijeme je da se upišeš na listu čekanja.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.