- Već je dugi poznato da TikTok stvara trendove, a ono što je popularno na ovoj društvenoj mreži brzo se rasproda
- Upravo se to dogodilo s parfemom Missing Person brenda Phlur - parfem se u Americi rasprodao u 5 sati, a lista čekanja je bila preko 200.000 ljudi
- Od 12. rujna parfem će se moći kupiti i u Velikoj Britaniji, točnije u Selfridgesu
Još jednom smo ovdje da razgovaramo o kozmetičkom proizvodu čija je popularnost naglo porasla zahvaljujući TikToku. Ovoga puta riječ je o parfemu Missing Person brenda Phlur. Uzevši u obzir brojku od nevjerojatnih 5,2 milijuna pregleda, sa sigurnošću možemo reći kako je ovo jedan od najpopularnijih mirisa na društvenim mrežama ove godine. Parfem se u SAD-u rasprodao u samo 5 sati, a lista čekanja broji stotine tisuća imena.
Zašto je Phlurov parfem Missing Person toliko popularan?
Jasno nam je da postoje brojni proizvodi koji su toliko traženi i željeni, a istodobno ekskluzivni, no ipak nam nije jasno otkud tolika pomama za parfemom koji nitko osim nekolicine nije ni imao prilike isprobati?
Kao i uvijek, i ovoga puta radi se o dobrom marketingu, a ako je za vjerovati onima koji ga već imaju - i neodoljivom mirisu. Popularnosti parfema zasigurno su pridonijele i poznate osobe poput Mirande Kerr koje su za Missing Person imale oduševljene riječi hvale, kao i brojni TikTokeri koji su ga učinili viralnim. To uključuje i TikTokericu Rachel Rigler za koju vjerujemo da je pokrenula histeriju kada je miris opisala kao 'onaj osjećaj zaljubljenosti, miris je vrlo poznat".
@rachelrigler Adam’s reaction to Missing Person by @Phlur 💋✨ #perfume #phlur #perfumetok #fragrance ♬ original sound - Rachel Rigler
Frustrirajuće za mnoge, do sada je miris, koji je kreirala Chrishelle Lim, američka digitalna kreatorica i poduzetnica, bio dostupan samo u SAD-u. Ali od 12. rujna, dostupan je i u Velikoj Britaniji gdje će se moći kupiti u Selfridgesu (online i u trgovini). Uz Missing Person, tu su i osam drugih mirisa, parfema za putovanja i proizvoda za tijelo.
"Kreirana od strane stilistice i digitalne influencerice Chriselle Lim, kolekcija modernih mirisa nadahnuta je sjećanjima, trenucima, iskustvima i osjećajima – svaki od njih odgovorno su izradili parfimeri svjetske klase," stoji u opisu kolekcije. Inače, PHLUR je jedan od prvih brendova parfema koji se obvezao na potpuno otkrivanje sastojaka svojih mirisa, praksa koja danas nije potrebna ni česta u industriji.
Što reći nego - ako ga želiš, vrijeme je da se upišeš na listu čekanja.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.