Beauty

Planetarno popularni brend mirisa Jo Malonea nedavno je stigao u Hrvatsku. Donosimo ti sve o njemu

  •  Planetarno popularan brend mirisa Jo Malone London stigao je u Hrvatsku kao i mnoge druge priče, intervjue i puno modnih i beauty trendova pročitaj u miss7 magazinu, koji te čeka na svim kioscima na 276 stranica, za 25 kuna
  • Iza staklenih vrata na zagrebačkoj Ilici krije se filozofija koja obično nanošenje parfema iza uha pretvara u lifestyle 
  • Za miss7 magazin, novinarka Ivana Granić otkriva koja je tajna Jo Malonea

Svaka ljubiteljica luksuznih mirisa zasigurno je već čula za Jo Malone London. Brend osnovan 1983. godine planetarnu popularnost dosegnuo je 1999. godine kada je lansiran Lime Basil & Mandarin miris koji je iznenađujućim koktelom mirisnih nota sasvim očarao svijet. Otada do danas Jo Malone mirisi čežnja su ljubiteljica posebnih mirisa koji snažno progovaraju o karakteru i individualnost osobe koja ih nosi. Donedavno smo po ove luksuzne olfaktivne čarolije odlazili u susjedne države, ali poznavatelje brenda razveselila je vijest da je Jo Malone London butik svoja vrata otvorio u samom srcu Zagreba, na adresi Ilica 7. U povodu otvorenja trgovine, priču o mirisima Jo Malone London ispričao nam je  Anton Denver, regionalni edukativni menadžer za Europu, Afriku i Bliski istok. „Jo Malone najlakše je opisati kao brend mirisa i lifestylea. Neovisno o tome u koju zemlju idemo i u kojoj se trgovini nalazimo, želimo pronaći savršen miris za svakog pojedinca. Osim toga, želimo se pobrinuti da savršenim mirisom odišu svi elementi životnog stila jedne osobe – dom, ured i svi ostali prostori u kojima osoba boravi. To je filozofija i vizija od koje uvijek polazimo“, kaže nam Anton.

Možda vas zanima Ljetni broj miss7 magazina čeka te na kioscima! Rubrika Life&style Life&style

Ovaj mirisni brend stvoren je u samom srcu Londona, a često ističu kako inspiraciju crpe iz britanske kulture i svakodnevice. U skladu s tim odvija se i njihova proizvodnja, pa se čak 95 posto proizvoda proizvodi baš ondje, pod budnim okom Celine Roux, glavne kreativne direktorice i master-parfumera. Jo Malone broji ukupno 29 mirisa, a svi su kreirani za oba spola te se mogu nositi samostalno ili u kombinaciji. „Vjerujemo da muškarci i žene mogu nositi isti miris i istodobno sasvim jasno reflektirati svoju individualnost i osobnost. Vrlo snažna odlika Jo Malonea kao brenda jest kombiniranje mirisa. Jednostavno rečeno, to znači da možete uzeti bilo koja dva mirisa i spajati ih. Primjerice, u zapadnoj kulturi miris ruže percipira se kao ženski miris. S druge strane, ja ga obožavam nositi.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Mirisu ruže može se dodati muževni zaokret. To se događa kada se on kombinira s citrusnim ili drvenastim notama. Djevojke ružu mogu kombinirati s ostalim cvjetnim notama i tako dodati senzualnu i harmoničnu notu svojem mirisu. Nudimo zanimljive mirisne varijante, a naši kupci mogu ih slobodno interpretirati i kombinirati sukladno vlastitom ukusu“, kaže Anton Denver koji ističe sofisticiranu jednostavnost kao zajednički nazivnik svih njihovih mirisa. Svih 29 mirisa može se podijeliti u šest kategorija: cvjetni, lagano cvjetni, drvenasti, citrusni, začinski i voćni. 

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver

Osim mirisa, u ponudi Jo Malonea nalazi se Bath&Body program u kojem se nalaze gelovi za tuširanje, losioni i kreme za tijelo te Home program unutar kojeg se kriju luksuzne mirisne svijeće i difuzori te mirisi za osvježavanje tekstila.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

Novootvorena trgovina u Ilici nastavak je globalne priče brenda Jo Malone. Elegantna kombinacija crne i bijele odiše minimalizmom sa zaokretom. Butikom dominira Tasting Bar na kojem kupci mogu potražiti svoj savršeni miris uz pomoć JML stilista. Ova lokacija, smatra Anton, pravi je dijamant najduže hrvatske ulice, a Hrvatice će zasigurno zavoljeti brend već na prvi pogled. „Mislim da su hrvatske žene, kada je u pitanju stil i briga o njezi tijela, veoma sofisticirane. Imaju nepogrešiv smisao za modu. Kad je riječ o mirisima, zaključio sam da sve žele mirisati u skladu s vlastitom osobnošću. Mislim da se to sjajno slaže s našom filozofijom kombiniranja mirisa. Hrvatice će slagati mirise dok ne dobiju jedinstven miris koji je u skladu s njihovim karakterom. To će biti mirisne verzije njih samih“, kaže regionalni menadžer koji je upoznao brojne dame na otvorenju trgovine.

 | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

S obzirom na bogato iskustvo u svijetu mirisa Jo Malone, Antona smo pitali odakle uopće krenuti i koji su najprodavaniji mirisi. “Među najprodavanijim proizvodima nalazi se Lime Basil & Mandarin miris koji je naš zaštitni znak. Bilo da je riječ o kategoriji samih mirisa, kolekciji za njegu tijela ili mirisa za dom, on se uvijek nalazi među deset najprodavanijih proizvoda. To je miris po kojem nas ljudi prepoznaju, heroj među našim mirisima”, ističe te dodaje kako u svojim mirisima jako paze na čistoću sastojaka pa se u mirisima Jo Malone nalazi samo između 8 i 100 sastojaka. Na površinu, tvrdi, tada izlaze ključni sastojci koji su i zaludjeli svijet. Na popisu najprodavanijih parfema nalazi se Peony & Blush Suede, koji je i Antonov omiljeni miris. “Moj je osobni favorit Peony & Blush Suede miris, ali mijenjam ga ovisno o sezoni, o raspoloženju. Uvijek upotrebljavam upravo taj, ali dodajem mu druge mirise”, ističe Anton.

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver

Ljeto je već stiglo, ali za savršen miris nikada nije kasno pa smo Antona upitali ponešto o vrućim trendovima u svijetu mirisa te zatražili preporuke za tople i duge dane koji su pred nama. “Basil & Neroli miris sjajan je za ljeto. Energičan je, poziva na živost i pokret. Sjajno će osvježiti ljetni dan. Osim toga, odličan je u kombinaciji s ostalim citrusnim mirisima, kao što je Earl Grey & Cucumber. To je dvostruka doza svježine za kojom svi žudimo”, ističe ekspert čiji smo savjet rado poslušali i prepustili se olfaktivnim užicima u prekrasno uređenom butiku. U konačnici, vrijedno je napomenuti da je asortiman  brenda Jo Malone, osim u butiku na adresi Ilica 7, dostupan i u parfumeriji Douglas u Arena Centru u Zagrebu te u parfumeriji Anabella u Dubrovniku.

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0