Beauty 2856 prikaza 10. kolovoza 2019.

Ovaj klasik među parfemima savršen je odabir za ljetne večeri

PR.

  • O niche parfemima kao i mnoge druge priče, intervjue i puno modnih i beauty trendova pročitaj u miss7 magazinu, koji te čeka na svim kioscima na 276 stranica, za 25 kuna
  • Francuska niche kuća Maître Parfumeur et Gantier postoji još od 17. stoljeća, a brend je procvjetao dolaskom Jeana Laportea, istog čovjeka koji je osnovao i parfemsku kuću L’Artisan. Jedinstvene parfemske kompozicije mogu se pronaći u zagrebačkoj parfumeriji Flores
  • Za miss7 magazin, Iris Lang otišla je u prošlost te nam je donijela cijelu priču o niche parfemima

Iako je brend Maître Parfumeur et Gantier osnovan 1988. godine, njegova priča seže još u 17. stoljeće. Naime, osnivač pariške parfemske marke Maître Parfumeur et Gantier – Jean Laporte, isti je onaj koji je dvanaest godina prije osnovao L’Artisan, također parfemski brend s ciljem glorifikacije parfemske umjetnosti i francuske parfemske tradicije. Kada su mnogi mislili da se s parfemskom slavom ne može otići dalje, on čini korak više. Prema njegovim riječima parfem kao umjetnost stiže u francusku s Katarinom Medici (Catherine de Medici), u čijoj pratnji nalazio se i kraljevski parfumer iz Firence zadužen za izradu mirisnih rukavica. U to doba postojala je široka paleta primijenjenih medija koji su nosili mirise ili bili namirisani: uvijači za kosu, maramice, lepeze, rupčići, jastučići, perike. 

Možda vas zanima... Ljetni broj miss7 magazina čeka te na kioscima! Rubrika Lifestyle Lifestyle

Glavna inspiracija bio je grad Grasse sa svojim bistrim potocima i obiljem aromatičnog bilja korištenog za izradu esencija kojima se natapala svježe štavljena koža iz Cordobe. Ona se poslije koristila za oblaganje zidova salona u kojima se odvijao društveni život. Područje oko Grassa bilo je bogato poljima ruža, karanfila, tuberoze, ljubičica i jasmina, a okruživala su ih narančina stabala. No i ovako bogat izvor esencija nije zadovoljavao francuske parfumere kojih je u to doba samo u području oko Louvrea bilo raspoređeno više od 300, već su uz pomoć svojih kompanija sa sjedištem u istočnoj Indiji pribavljali i mnoštvo egzotičnih mirisnih esencija. Takav snažan zamah parfemskoj priči 1656. daje društveni život pogonjen Lujem XIV., koji daje nalog za pokretanje prestižne korporacije za izradu parfemskih rukavica – Maître Parfumeur et Gantier. 

 | Autor: PR PR

Društveni status određen mirisom

Naklonost ili ljubav prema parfemima u to doba diskutabilnih higijenskih navika korijen ima i u činjenici da se društveni status određivao i prema onome po čemu ste mirisali. Pojednostavljeno – plemenitiji su mirisali bolje! Kvaliteta mirisnih esencija nije smjela doći u pitanje upravo zbog mnogih načina na koje su se mirisi primjenjivali, stoga su trebali biti postojani bez raspadanja mirisnih kompozicija. To je zahtijevalo visoku stručnost i vještinu. Upravo u tom spoju počinje i na njemu počiva razvoj parfemske tradicije, kao i priča i inspiracija Jeana Laportea. Suradnja s uglednim arapskim arhitektom Fahadom Alturkijem, koji će kasnije i kupiti brend, dogodila se sasvim slučajno. Naime, na službenom putovanju u Maroko upoznali su se Jean-François Laporte, koji je u tom trenutku stvarao mirise za kraljevsku obitelji i Fahad Alturki, koji se odmah oduševljava s njegovom osobnošću, kreativnošću i mirisima. 

 | Autor: PR PR

Alturki otvara tri ekskluzivne trgovine u Saudijskoj Arabiji, u kojima se mogu pronaći isključivo mirisi pariške tvrtke Maître Parfumeur et Gantier. Oduševljenje njihovim proizvodima i dizajnom bočica bilo je trenutačno, a sam Fahad Alturki potom 2013. godine kupuje i cijeli brend. Želja mu je bila očuvati naslijeđe tvrtke i pozicionirati ga na svjetsku pozornicu niche industrije koja upravo te godine doživljava pravi procvat. Sam brend doživljava preinake pa se tako danas mirisi mogu nabaviti u novodizajniranim bočicama i crvenim baršunastim kutijama. „Uspavanu ljepoticu“, kako ju je Alturki sam nazvao, probudio je glamurizacijom cjelokupne kolekcije i stvaranjem nove, moderne bočice mirisa, koja ima nove kutove izrade i lakša je za držanje i prenošenje. Logo je ipak ostao isti, ali je od 2013. godine otisnut u zlatnim izrezbarenim slovima, što je pridonijelo luksuznom izgledu.

 | Autor: PR PR

Čepovi izrađeni od Swarovski kristala

Bočice parfema koje su se od početka izrađivale u veličini od 120 ml, od sada se mogu otvoriti kako bi se mirisi mogli ponovno puniti te prebacivati u manje putne bočice. Više nema razlike ni između muških i ženskih mirisa jer su sve bočice identične, a jedino što ih razlikuje jesu čepovi koji ujedno sugeriraju kojem je spolu parfem namijenjen. Čepovi se i dalje izrađuju od Swarovski kristala i svakako su prepoznatljiv dio imidža Maître Parfumeur et Gantiera sa svojim teškim, pozlaćenim i graviranim ukrasima, dok su parfemske kutijice preoblikovane u elegantne kožne primjerke nalik na kutije za nakit. Izrađuju se difuzeri, kruti parfemi, svijeće i mirisi za automobile, a brend i dalje širi popis svojih kreacija.

 

 | Autor: PR PR

Idealna ljetna aroma

Upravo je modernizacija brenda učinila mnogo za njegovu današnju popularnost, a uz vjerne kupce tvrtka je uspjela privući i mnogo novih. Maître Parfumeur et Gantier broji 49 parfema, prilično ravnomjerno raspoređenih u muške, ženske i uniseks niše. Uz to, u kolekciji su i mirisne svijeće, mirisni jastučići, ambijentalni aplikatori (ambrine kugle). Potpisuju ih Jean-François Laporte, Nicolas de Barry, Jeanne-Marie Faugier i od 1991. godine kućni parfumer Jean-Paul Millet Lage. Ambra nije poslovično ljetna aroma – dok ne probate ovu ambru. Ambre Precieux delikatan je rafiniran spoj najfinijih smola s otvaranjem u vaniliji, no ne zalijeće se u slatkoću, nego ostaje postojan u diskretnoj, visoko slojevitoj ambri. Ako želite početi koristiti se ambrom, onda je ova uniseks ambra idealna. Uniseks citrusi i celer u mirisu Grain de Plaisir vratit će vas u Pariz 17. stoljeća, jasno vam dajući do znanja da je riječ o mirisu iz nekog drugog vremena. Vocalise je ženski voćno-cvijeti miris posvećen opernim divama, duboko je zavodljiv no dovoljno diskretan pa je više damski nego seksi. Zbog lakoće koju kombinira s putenošću namijenjen je svima, od djevojki do ozbiljnih dama. Muški Parfum d’Habit kroz vetiver i pačuli te note sandalovine i kože definira karakter muškarca. Ovaj izuzetan miris nakon oštrog otvaranja postaje iznenađujuće ugodan partner za tople ljetne dane. Potražite cijelu liniju u zagrebačkoj parfumeriji Institut Parfumeur Flores.

Komentari 0