Beauty 3003 prikaza 10. kolovoza 2019.

Ovaj klasik među parfemima savršen je odabir za ljetne večeri

PR.

  • O niche parfemima kao i mnoge druge priče, intervjue i puno modnih i beauty trendova pročitaj u miss7 magazinu, koji te čeka na svim kioscima na 276 stranica, za 25 kuna
  • Francuska niche kuća Maître Parfumeur et Gantier postoji još od 17. stoljeća, a brend je procvjetao dolaskom Jeana Laportea, istog čovjeka koji je osnovao i parfemsku kuću L’Artisan. Jedinstvene parfemske kompozicije mogu se pronaći u zagrebačkoj parfumeriji Flores
  • Za miss7 magazin, Iris Lang otišla je u prošlost te nam je donijela cijelu priču o niche parfemima

Iako je brend Maître Parfumeur et Gantier osnovan 1988. godine, njegova priča seže još u 17. stoljeće. Naime, osnivač pariške parfemske marke Maître Parfumeur et Gantier – Jean Laporte, isti je onaj koji je dvanaest godina prije osnovao L’Artisan, također parfemski brend s ciljem glorifikacije parfemske umjetnosti i francuske parfemske tradicije. Kada su mnogi mislili da se s parfemskom slavom ne može otići dalje, on čini korak više. Prema njegovim riječima parfem kao umjetnost stiže u francusku s Katarinom Medici (Catherine de Medici), u čijoj pratnji nalazio se i kraljevski parfumer iz Firence zadužen za izradu mirisnih rukavica. U to doba postojala je široka paleta primijenjenih medija koji su nosili mirise ili bili namirisani: uvijači za kosu, maramice, lepeze, rupčići, jastučići, perike. 

Možda vas zanima... Ljetni broj miss7 magazina čeka te na kioscima! Rubrika Life&style Life&style

Glavna inspiracija bio je grad Grasse sa svojim bistrim potocima i obiljem aromatičnog bilja korištenog za izradu esencija kojima se natapala svježe štavljena koža iz Cordobe. Ona se poslije koristila za oblaganje zidova salona u kojima se odvijao društveni život. Područje oko Grassa bilo je bogato poljima ruža, karanfila, tuberoze, ljubičica i jasmina, a okruživala su ih narančina stabala. No i ovako bogat izvor esencija nije zadovoljavao francuske parfumere kojih je u to doba samo u području oko Louvrea bilo raspoređeno više od 300, već su uz pomoć svojih kompanija sa sjedištem u istočnoj Indiji pribavljali i mnoštvo egzotičnih mirisnih esencija. Takav snažan zamah parfemskoj priči 1656. daje društveni život pogonjen Lujem XIV., koji daje nalog za pokretanje prestižne korporacije za izradu parfemskih rukavica – Maître Parfumeur et Gantier. 

 | Autor: PR PR

Društveni status određen mirisom

Naklonost ili ljubav prema parfemima u to doba diskutabilnih higijenskih navika korijen ima i u činjenici da se društveni status određivao i prema onome po čemu ste mirisali. Pojednostavljeno – plemenitiji su mirisali bolje! Kvaliteta mirisnih esencija nije smjela doći u pitanje upravo zbog mnogih načina na koje su se mirisi primjenjivali, stoga su trebali biti postojani bez raspadanja mirisnih kompozicija. To je zahtijevalo visoku stručnost i vještinu. Upravo u tom spoju počinje i na njemu počiva razvoj parfemske tradicije, kao i priča i inspiracija Jeana Laportea. Suradnja s uglednim arapskim arhitektom Fahadom Alturkijem, koji će kasnije i kupiti brend, dogodila se sasvim slučajno. Naime, na službenom putovanju u Maroko upoznali su se Jean-François Laporte, koji je u tom trenutku stvarao mirise za kraljevsku obitelji i Fahad Alturki, koji se odmah oduševljava s njegovom osobnošću, kreativnošću i mirisima. 

 | Autor: PR PR

Alturki otvara tri ekskluzivne trgovine u Saudijskoj Arabiji, u kojima se mogu pronaći isključivo mirisi pariške tvrtke Maître Parfumeur et Gantier. Oduševljenje njihovim proizvodima i dizajnom bočica bilo je trenutačno, a sam Fahad Alturki potom 2013. godine kupuje i cijeli brend. Želja mu je bila očuvati naslijeđe tvrtke i pozicionirati ga na svjetsku pozornicu niche industrije koja upravo te godine doživljava pravi procvat. Sam brend doživljava preinake pa se tako danas mirisi mogu nabaviti u novodizajniranim bočicama i crvenim baršunastim kutijama. „Uspavanu ljepoticu“, kako ju je Alturki sam nazvao, probudio je glamurizacijom cjelokupne kolekcije i stvaranjem nove, moderne bočice mirisa, koja ima nove kutove izrade i lakša je za držanje i prenošenje. Logo je ipak ostao isti, ali je od 2013. godine otisnut u zlatnim izrezbarenim slovima, što je pridonijelo luksuznom izgledu.

 | Autor: PR PR

Čepovi izrađeni od Swarovski kristala

Bočice parfema koje su se od početka izrađivale u veličini od 120 ml, od sada se mogu otvoriti kako bi se mirisi mogli ponovno puniti te prebacivati u manje putne bočice. Više nema razlike ni između muških i ženskih mirisa jer su sve bočice identične, a jedino što ih razlikuje jesu čepovi koji ujedno sugeriraju kojem je spolu parfem namijenjen. Čepovi se i dalje izrađuju od Swarovski kristala i svakako su prepoznatljiv dio imidža Maître Parfumeur et Gantiera sa svojim teškim, pozlaćenim i graviranim ukrasima, dok su parfemske kutijice preoblikovane u elegantne kožne primjerke nalik na kutije za nakit. Izrađuju se difuzeri, kruti parfemi, svijeće i mirisi za automobile, a brend i dalje širi popis svojih kreacija.

 

 | Autor: PR PR

Idealna ljetna aroma

Upravo je modernizacija brenda učinila mnogo za njegovu današnju popularnost, a uz vjerne kupce tvrtka je uspjela privući i mnogo novih. Maître Parfumeur et Gantier broji 49 parfema, prilično ravnomjerno raspoređenih u muške, ženske i uniseks niše. Uz to, u kolekciji su i mirisne svijeće, mirisni jastučići, ambijentalni aplikatori (ambrine kugle). Potpisuju ih Jean-François Laporte, Nicolas de Barry, Jeanne-Marie Faugier i od 1991. godine kućni parfumer Jean-Paul Millet Lage. Ambra nije poslovično ljetna aroma – dok ne probate ovu ambru. Ambre Precieux delikatan je rafiniran spoj najfinijih smola s otvaranjem u vaniliji, no ne zalijeće se u slatkoću, nego ostaje postojan u diskretnoj, visoko slojevitoj ambri. Ako želite početi koristiti se ambrom, onda je ova uniseks ambra idealna. Uniseks citrusi i celer u mirisu Grain de Plaisir vratit će vas u Pariz 17. stoljeća, jasno vam dajući do znanja da je riječ o mirisu iz nekog drugog vremena. Vocalise je ženski voćno-cvijeti miris posvećen opernim divama, duboko je zavodljiv no dovoljno diskretan pa je više damski nego seksi. Zbog lakoće koju kombinira s putenošću namijenjen je svima, od djevojki do ozbiljnih dama. Muški Parfum d’Habit kroz vetiver i pačuli te note sandalovine i kože definira karakter muškarca. Ovaj izuzetan miris nakon oštrog otvaranja postaje iznenađujuće ugodan partner za tople ljetne dane. Potražite cijelu liniju u zagrebačkoj parfumeriji Institut Parfumeur Flores.

Komentari 0