Beauty
Foto: Lush.com, Slatbomb reklama

Lush je predstavio 'bombicu' za kupanje inspiriranu škakljivom scenom iz filma 'Saltburn'

  • Od izlaska prošlog studenog, film "Saltburn" je postao glavna tema na društvenim mrežama
  • Lush se inspirirao filmom i predstavio bombicu koja se otapa u vodi s nazivom filma
  • Inspiracija za ovaj proizvod je došla iz scene koja je šokirala gledatelje diljem svijeta

Ako kojim slučajem niste pogledali film "Saltburn", riječ je o sceni u kojoj Oliver (Barry Keoghan) potajno promatra Felixa (Jacob Elordi) dok se opušta u kadi. Kad Oliver kasnije ostane sam u kupaonici, on ispije ostatak vode iz kade. Iako je ovaj prizor mnoge zgrozio, u posljednja tri mjeseca preplavio je TikTok, a brojni videozapisi prikazuju ljude koji tvrde da bi popili vodu u kojoj se kupao Jacob Elordi. Lush je došao na genijalnu ideju i omogućio nastavak maštarije u stvarnosti.

Foto: Lush.com, Slatbomb reklama | Autor: Lush.com Lush.com Foto: Lush.com, Slatbomb reklama

Tako je nastao Saltbomb - bombica za kadu. Ona je kombinacija morske soli i kokosovog praha, a vodu će učiniti mliječnom i hidratantnom, s dodatkom "mineralnog". Upozorenje, ovo je za bombica za kupanje - nije jestiva niti pitka!

Jacob Elordi, film Saltburn Možda vas zanima Sada se može kupiti mirisna svijeća inspirirana vodom za kupanje Jacoba Elordija iz filma 'Saltburn' Rubrika Life&style Life&style

Saltbomb je, nažalost, ograničeno izdanje i ekskluzivno se može kupiti na Lushovoj aplikaciji i web stranici, i to samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, a cijena je pet funti. Iako sam proizvod nije toliko poseban, ovo je jako dobra marketinška kampanja za Lush. Lush također nije bio sramežljiv ni kada je u pitanju opis na stranici: "Kupka koju će htjeti čuvati do posljednje kapi", glasi jedan od opisa. Ako ti nije ugodno gledati kako jedan muškarac ispija vodu u kojoj se upravo netko okupao, to je u redu — ali ovo je jako, jako fora proizvod.

Foto: Lush.com, Saltbomb reklama inspirirana filmom | Autor: Lush.com Lush.com Foto: Lush.com, Saltbomb reklama inspirirana filmom

Nakon što je 1989. izumio bombice za kupanje, Lush je osmislio savršenu mješavinu morske soli, koja je puna minerala, i kokosovog praha, koji vodu pretvara u izgled sličan mlijeku - a ova nas kombinacija podsjeća na kupke u kakvim se u filmovima kopa dekadentna aristokracija. Lush je pogodio na svim područjima kada je Saltbomb u pitanju.

Foto: Lush.com, Saltbomb koji je nastao kao inspiracija na film Saltburn (5 funti) | Autor: Lush.com Lush.com Foto: Lush.com, Saltbomb koji je nastao kao inspiracija na film Saltburn (5 funti)

 

Photo: Lush.com

Komentari 0