- Od izlaska prošlog studenog, film "Saltburn" je postao glavna tema na društvenim mrežama
- Lush se inspirirao filmom i predstavio bombicu koja se otapa u vodi s nazivom filma
- Inspiracija za ovaj proizvod je došla iz scene koja je šokirala gledatelje diljem svijeta
Ako kojim slučajem niste pogledali film "Saltburn", riječ je o sceni u kojoj Oliver (Barry Keoghan) potajno promatra Felixa (Jacob Elordi) dok se opušta u kadi. Kad Oliver kasnije ostane sam u kupaonici, on ispije ostatak vode iz kade. Iako je ovaj prizor mnoge zgrozio, u posljednja tri mjeseca preplavio je TikTok, a brojni videozapisi prikazuju ljude koji tvrde da bi popili vodu u kojoj se kupao Jacob Elordi. Lush je došao na genijalnu ideju i omogućio nastavak maštarije u stvarnosti.
Tako je nastao Saltbomb - bombica za kadu. Ona je kombinacija morske soli i kokosovog praha, a vodu će učiniti mliječnom i hidratantnom, s dodatkom "mineralnog". Upozorenje, ovo je za bombica za kupanje - nije jestiva niti pitka!
Saltbomb je, nažalost, ograničeno izdanje i ekskluzivno se može kupiti na Lushovoj aplikaciji i web stranici, i to samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, a cijena je pet funti. Iako sam proizvod nije toliko poseban, ovo je jako dobra marketinška kampanja za Lush. Lush također nije bio sramežljiv ni kada je u pitanju opis na stranici: "Kupka koju će htjeti čuvati do posljednje kapi", glasi jedan od opisa. Ako ti nije ugodno gledati kako jedan muškarac ispija vodu u kojoj se upravo netko okupao, to je u redu — ali ovo je jako, jako fora proizvod.
Nakon što je 1989. izumio bombice za kupanje, Lush je osmislio savršenu mješavinu morske soli, koja je puna minerala, i kokosovog praha, koji vodu pretvara u izgled sličan mlijeku - a ova nas kombinacija podsjeća na kupke u kakvim se u filmovima kopa dekadentna aristokracija. Lush je pogodio na svim područjima kada je Saltbomb u pitanju.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.