- Za svoj prvi gurmanski miris, Devotion, iz brenda Dolce & Gabbana kao zaštitno lice odabrali su Katy Perry
- Pjevačica u novoj kampanji čarobno utjelovljuje odu "najklasičnijoj emociji ikad", kako su novi parfem opisali iz brenda
- U ulozi u kampanji pridružio joj se i talijanski glumac Michele Morrone
U najnovijoj kampanji Dolce & Gabbana Beauty predivna Katy Perry zaštitno je lice prvog gurmanskog mirisa brenda, Devotion. Kao što smo mogli i očekivati, poznati brend ponovno nam donosi sanjivu talijansku čaroliju kroz novi miris stvoren u Italiji uz pomoć vrhunskog parfumera Oliviera Crespa.
Devotion Eau de Parfum iz brenda opisuju kao "najklasičniju emociju ikad" koja utjelovljuje talijansku srž kroz delikatne kontraste koji su blistavi u gornjim notama, a senzualni u donji, gdje se susreću svježina narančinih cvjetova i Madagaskar vanilija, a zaslađeni citrusi pružaju primamljivi gurmanski touch.
Devotion dolazi u elegantnoj bočici ukrašenoj metalnim posvećenim srcem, simbolom koji predstavlja vrijednosti brenda te obećanje mirisnog putovanja na koje će nas parfem odvesti. Bočice su dostupne u veličinama od 30, 50 ili 100 ml, a imaju mogućnost i ponovnog punjenja.
U predivnoj kampanji, snimanoj u Italiji, imamo priliku vidjeti Katy Perry u senzualnom okruženju dok plovi morem ispred otoka Caprija. Na fotografijama i kratkom videu, pjevačica se kreće ulicama Caprija, gdje se susreće s lokalnim ribarom, kojeg je utjelovio Michele Morrone. Katy nastavlja istraživati otok, a na kraju dana ponovno je spojena s ribarom, što je znak sudbine, ali i predanosti, baš kao što i samo ime parfema kaže.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.