- Skincare je posljednjih godina doživio pravi procvat, kako u vidu buđenja svijesti o tome što je za kožu doista važno tako i u buđenju tržišta s nekoliko sjajnih domaćih brendova
- Jedan od njih je i novi brend Juvy, a njegova osnivačica Julijana Vržogić ekskluzivno nam je otkrila kako je sve krenulo i što od Juvyja očekivati
- Prvi proizvod s kojim se predstavljaju je proizvod za eksfolijaciju - OVERACHIEVER jastučići za peeling s dodatkom biomimetičkog peptida iliti prava multitasker poslastica
Vjerujem da nisam jedina koja ima osjećaj da skincare nikada prije nije bio u toj mjeri u središtu pozornosti koliko je to danas. Da, oduvijek smo se voljeli njegovati i razmaziti proizvodima koji laskaju našoj koži, no posljednjih se godina dogodio pravi boom u vidu buđenja svijesti o tome što je za kožu doista bitno, kakva joj je njega i kada potrebna te koji su proizvodi imperativ, a paralelno s tim se probudilo i tržište pa je tako svoje putovanje vodama beauty industrije započelo nekoliko sjajnih domaćih brendova.
I sama pomno osluškujem što stručnjaci na temu skincarea imaju za reći, a radari su mi posebno izoštreni za detekciju najboljih multitaskera odnosno proizvoda koji našoj koži koriste na nekoliko načina, vjerujući da je naša koža sretnija i zahvalnija što je naša skincare rutina jednostavnija. Baš me zato posebno oduševila priča iza novog domaćeg brenda Juvy i filozofija koju njegova osnivačica Julijana Vržogić njeguje, a ekskluzivno nam je otkrila kako je uopće sve krenulo i što od Juvyja možemo očekivati.
Skincare nije samo strast, već i nasljeđe o kojem je učila od najranijih dana
Za Julijanu, po struci magistru farmacije, skincare je oduvijek bio dio odrastanja i nasljeđa. Naime, odrasla je uz oca dermatologa od kojeg je cijeloga života učila sve što se o zdravlju kože može naučiti, a osim što su joj svijest o važnosti njege kože i načinu na koji ju se pravilno njeguje usađeni još od ranih dana, pripravljanje kozmetike u laboratoriju, oblikovanje kozmetičkih pripravaka i učenje o aktivnim supstancama s kojima se susrela tijekom studija samo su dodatno rasplamsali ovu strast.
Ljubav prema medicini i pomaganju drugima
Odrastajući u obitelji medicinara, oblikovala se, kaže, i njezina ljubav prema medicini i pomaganju drugima pa danas živi i radi u Švicarskoj u globalnom sjedištu jedne farmaceutske kompanije. Tamo ima priliku surađivati sa Sveučilištem Harvard u vođenju projekta za razvoj inovacija uz pomoć kojih bi se u skoroj budućnosti omogućila puno brža i efikasnija dijagnoza srčanog infarkta nego što je to moguće danas.
Budući da unapređenje ljudskog zdravlja smatra svojim pozivom, a uz to je kao pravi girly tip, inspirirana estetikom i ljepotom, skincare joj je djelovao kao jedini logičan put za plovidbu poduzetničkim vodama na koju se oduvijek željela otisnuti.
"Skincare je očiti spoj svijeta zdravlja i ljepote i fascinantno je vidjeti koliko zapravo izgled i zdravlje kože te sam ritual njege kože utječu na sve nas, na naš 'wellbeing', naše samopouzdanje i naposljetku - kvalitetu života! Stanje naše kože može biti razlogom općeg nezadovoljstva, ali i apsolutnog empowermenta kada se osjećamo baš dobro, lijepo i njegovano", kaže nam.
Životna prekretnica
Kako se početak projekta velikim dijelom odvijao za vrijeme korone, priznaje da izazova i teškoća nije nedostajalo, sve od pronalaska svih sastojaka i komponenti samog proizvoda pa do nabave ambalaže koja bi izgledom zadovoljila njihove kriterije i bila u skladu s vizijom branda! Juvy estetika je minimalistička, clean i moderna u kojoj prevladavaju neutralni tonovi i čiste linije, a unatoč brojnim savjetima o tome kako srezati troškove ili samo trajanje projekta, uvijek su odbijali raditi takve kompromise, vjerujući da je teži put jedini ispravan ukoliko je u skladu s vizijom brenda.
Osim što su pandemijski dani bili prekretnica za pokretanje Juvyja, bili su i prekretnica u Julijaninom osobnom životu kada je, najčešće neuspješno, pokušavala pronaći balans između poslovnog i privatnog. Kada je shvatila da se radni dani koji započinju od ranog jutra i traju sve do kasnih večeri negativno odražavaju na njezino zdravlje i psihu, počela se više baviti svojim zdravljem, ljepotom inspiriranom wellnessom te proučavanjem raznoraznih skincare sastojaka i superfood namirnica. Kada je u potrazi za životnim balansom naučila bolje brinuti o sebi i svom wellbeingu, sve je naučeno poželjela prenijeti i drugima i pretočiti u vlastiti brend.
Svakodnevna beauty rutina
"U jutarnjim satima, nakon umivanja, na još pomalo vlažnu kožu nanosim serum za hidrataciju, a trenutačno koristim Hyaluronic Acid 2% + B5 od Ordinaryja. Nakon toga lice mažem baš hidratantnom i hranjivom kremom Instant Angel od Dieux Skina koji moja koža obožava, a ako se ne uspijem naspavati, i to se vidi, ponekad koristim maskice za ispod očiju kao na primjer Baggage Claim Gold eye masks od Wander Beautyja. SPF ujutro također ne preskačem, a trenutačno mi je favorit La Roche Posay. Makeup mi se obično sastoji od Nobbi Brown lagane tonirane kreme, Lancome Hypnose Drama maskare, MAC-ovog highlightera, Patrick Ta rumenila i Refy Brow Sculpt gela za obrve. Što se večeri tiče, prvo očistim lice skidajući šminku nekim mliječnim kremastim čistačem koji najbolje odgovara mojoj suhoj i osjetljivoj koži, dva puta tjedno koristim OVERACHIEVER jastučiće za eksfolijaciju, a nakon toga nanosim hidratantnu kremu i Laneige lip sleeping mask balzam za usnice."
Sil života u službi ljepote
"Budući da na cjelokupni izgled ne utječe samo kozmetika već i sveukupni stil života, uvijek se navečer trudim pronaći vrijeme za sebe i tjelovježbu te paziti na prehranu. Uvijek se o konkretnom problemu kože i pravilnom tretmanu volim obratiti ekspertima, a u najvećem broju slučajeva je to moj otac koji mi je, naravno, na speed dial liniji. No volim pratiti i neke od poznatih eksperata za njegu kože poput Shani Darden, Joanne Czech ili pak Charlotte Palermino."
Proizvode svog brenda Julijana je zamislila kao minimalističke i univerzalne koliko god je to moguće, sa sastojcima čije je djelovanje potkrijepljeno kliničkim dokazima, a autentičnost i estetika su, kaže, neke su od ključnih riječi jer, iako kozmetika mora koristiti svojoj svrsi, mora biti i dio rutine u kojoj ćemo uživati te nešto što će izgledati lijepo u našem prostoru njege i svakodnevnih rituala.
"Želim naglasiti da svaki proizvod prije izlaska prolazi klinička ispitivanja koje neovisno provodi nekoliko dermatologa u svojim ambulantama na svojim pacijentima, isprobavajući proizvod na konkretnim problemima kože. U komunikaciji ne želimo koristiti neprovjerene izraze i tvrdnje u svrhu marketinga, već ponuditi formule utemeljene na stručnosti, istraživanju i održivom pristupu", poručuje.
Hiperkonzumacija kozmetike
"Želimo njegovati zdravi pristup skincareu. Ono što nam svima treba biti cilj je postizanje zdrave, blistave i prirodne kože, nasuprot nerealnim aspiracijama koje su rezultat korištenja raznoraznih 'glass skin' i 'poreless' filtera koji samo potiču našu hiperkonzumaciju kozmetike. Vjerujem da su, bez obzira na tip kože, dvije stvari uvijek imperativ: održavanje integriteta kože zaštitom kožne barijere te čišćenje i hidratacija kože. Takav pristup i način razmišljanja ne zahtijeva puno proizvoda , i samim time shvaćamo da ne trebamo imati hrpu koraka u svojoj skincare rutini pa u skladu s tim gradimo portfolio koji će se sastojati samo od ključnih proizvoda koji bi trebali biti uvršteni u rutinu njege kože, s primarnom svrhom hidratacije i zaštite kožne barijere. Proizvodi su blagi, neiritirajući i pogodni za sve tipove kože."
Prvi heroj
Svjesno, kaže, lansiraju proizvode jedan po jedan, a ne u batchu, jer se žele dovoljno posvetiti usavršavanju svakog pojedinog proizvoda kako bi on mogao postići status 'hero' proizvoda. "Zato ja Juvy Skin volim zvati 'capsule' kolekcijom, ako povlačimo paralelu s modom, jer bi to bili baš oni bazni, kvalitetni prozvodi koje svatko treba imati u svojem ormariću."
Prvi proizvod s kojim su se odlučiti predstaviti je proizvod za eksfolijaciju - OVERACHIEVER jastučići za peeling kože s dodatkom biomimetičkog peptida. U pitanju su jastučići izrađeni od prirodnih vlakana koji su već natopljeni serumom i kao takvi spremni za upotrebu, a osim visokoefikasnih aktivnih tvari koje služe za eksfolijaciju poput vrlo potentnog biomimetičkog peptida te alfa i beta hidroksi kiselina, sadrže i hijaluronsku kiselinu koja u isto vrijeme hrani i hidratizira kožu te kompleks ceramida koji štite kožnu barijeru. Ovaj multipraktik ili multitasker proizvod, unatoč tome što sadrži alfa i beta hidroksi kiseline, ne iritira kožu i ne uzrokuje crvenilo kože.
Dizajnirano u Švicarskoj. Izrađeno u Hrvatskoj
U kliničkoj je studiji OVERACHIEVER, kaže nam, pokazao fenomenalne rezultate, a studija je provedena na 30-ak ispitanika u trajanju od dva mjeseca! Prema protokolu, ispitivala se učinkovitost na kozmetički problem akni te utjecaj proizvoda na teksturu kože (hidratacija, blistavost, elastičnost, bore), a gotovo svi ispitanici demonstrirali su vidno pročišćenu kožu s daleko ljepšom teksturom već nakon mjesec dana korištenja, bez prijavljenih iritacija i bilo kakvih nuspojava čak i nakon prestanka korištenja proizvoda, a što je čest problem u eksfolijaciji kože.
Juvy je dizajniran u Švicarskoj, u suradnji s tamošnjim partnerima, no u potpunosti je izrađen u Hrvatskoj. "Željela sam svakako projekt realizirati u svojoj domovini koja mi, moram priznati, jako nedostaje, i gdje već ima zaista jako lijepih projekata i eksperata na skincare tržištu, i to mi je baš drago!"
Dodala je i kako već rade na novim proizvodima koji će komplementirati njihov eksfolijant OVERACHIEVER čiji je naziv oda svim ženama majkama, prijateljicama i kolegicama koje, 'pod normalno', rasturaju svaki dan i koje, sve redom, smatra OVERACHIEVERIMA! #celebratewomenandbeauty
Na policama u Švicarskoj
Prvi proizvod trenutačno se može pronaći na službenom webshopu brenda, dostupan je u Hrvatskoj te mnogim zemljama Europske unije, a otkriva nam i da su u razgovorima s potencijalnim partnerima u ljekarničkom segmentu, ali i da su uspjeli potpisati ugovor s partnerima u Švicarskoj gdje bi se OVERACHIEVER kao hrvatski proizvod trebao naći na policama najveće švicarske robne kuće MANOR, a na što su izrazito ponosni.
"Želja nam je u sljedećim godinama proširivati i portfolio i poslovanje u različitim prodajnim segmentima i na novim tržištima. Želimo slušati želje naših korisnika te istovremeno promovirati integritet kože i razumijevanja stvarnih potreba za njezino zdravlje i ljepotu. Koža je, na kraju krajeva, organ, a ne trend. I bit ćemo u potpunosti posvećeni inovacijama koje će ju štiti, uciniti zdravom, a potom i lijepom!", obećava.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.