- Lana iz istoimene domaće niche parfumerije, otkrila nam je koje mirisne note Hrvatice najčešće biraju i nekoliko drugih detalja iz svijeta parfema
- Doznale smo i da je prilikom odabira parfema iznimno važno doći u parfumeriju čiste kože, bez parfema i losiona, jer samo tako možete odabrati miris koji je uistinu savršen za tebe i koji se besprijekorno spaja s tvojom kožom
- Apsolutni must-have Hrvatica u 2023. godini bio je Baccarat Rouge, a u 2024. Lana predviđa da će mjesto na tom tronu zauzeti parfemi brenda Le Labo
- Pročitaj više: Sydney Sweeney je otkrila bez kojeg parfema ne izlazi iz kuće: "Trebale su godine da pronađem 'svoj' miris"
Niche parfumerija Lana bila je prva privatna parfumerija na ovim područjima, a radi se o obiteljskom biznisu koji su Lana i Tomo osnovali su 1990. godine. Kad se otvorila Lana, red je često znao biti dugačak i do 50 metara zbog toga koliko su ljudi bili željni brendova poput Chanela i Diora, a Lana im je upravo to i omogućila. Od tog trenutka više nitko nije morao ići u inozemstvo po kozmetiku. Lana je prva ponudila kozmetičke proizvode za znalce i prave mirisne sladokusce. Givenchy, Guerlain, La Prairie, Sisley, Lancome, Kanebo, Shiseido, Comme des Garçons, samo su neki od brendova koje možemo pronaći u Lana parfumerijama.
No, osim krema, ruževa, seruma i pudera, u Lani možemo nabaviti i mirise te ulja, sapune i ekstrakte vrhunskih niche parfemskih kuća kao što su Clive Christian, Amouage, Killian, Lorenzo Villoresi, Puredistance, Eight & Bob, Goutal, Ormonde Jayne, Tiziana Terenzi, Maison Francis Kurkdjian, Thameen, Fragrance du Bois, Parfums de Marly, Affinessence, Goutal, Maison Crivelli i mnogi drugi. Naglasak je na rijetkim i vrijednim proizvodima, a stručnjaci koji rade u parfumerijama su tu kako bi svakome pomogli kod odabira savršenog proizvoda za njih. Popričale smo s Lanom kako bismo, između ostaloga, otkrile koje mirisne note Hrvatice najčešće biraju te koji je bio bestselling parfem u 2023. godini.
1. Koja je prednost odabira niche parfema?
Niche parfeme rade parfemske kuće koje se bave isključivo parfemima, a ne odjećom i dekorativom. Dakle, svaki je niche brend u potpunosti posvećen parfemima koje rade. Niche parfemi nisu toliko učestali kao što su dizajnerski te su samim time i posebniji, nećete ih u gradu osjetiti na svakoj drugoj osobi. Također, radi se sa visoko kvalitetnim sastojcima koji su puno kompleksniji.
2. Koji je bio bestselling parfem u 2023. u parfumerijama Lana?
Apsolutni hit bili su Baccarat Rouge, koji je već neko vrijeme apsolutni must-have Hrvatica, ali i Hrvata. Osim njega, Amouage Guidance iznenadio je sve izbacivši slatkasto-orijentalni miris s ogromnom projekcijom. One koji ne vole slatkaste mirise, parfem Town and Country, brenda Clive Christian, pomeo je s nogu svojom odvažnošću.
3. Kojim mirisnim notama najčešće naginju Hrvatice?
Ukus se zaista razlikuje, no moramo priznati da Hrvatice naginju slatkastim notama.
4. Koji je vaš savjet za one neodlučne, kako odabrati onaj idealan miris za sebe?
Svi su dobrodošli u našim parfumerijama kad god imaju slobodnog vremena kako bi se mogli prepustiti isprobavanju. Moj savjet je da svatko tko želi, dođe čiste kože i bez mirisnih losiona kako bi najlakše odabrali miris koji pristaje baš njima. Uistinu se trudimo kako bi se svatko u ambijentu Lana niche parfumerije, koji odiše luksuzom i intimnopću pariških trgovina, osjećao kao kralj ili kraljica.
5. Što novo možemo očekivati u 2024. u svijetu parfema? Koji će biti trendovi kad se radi o mirisima?
Krajem 2023. prvi smo u Hrvatskoj dobili proizvode brenda Le Labo, čiji je parfem Santal 33 već neko vrijeme hit u cijelom svijetu. Santal je predivan drvenasti miris, koji je očarao čak i najsumnjičavije. Ne sumnjamo da će on biti pravi hit u ovoj godini.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.