- O goop Beauty proizvodima priča se već dugo, no mnogima su zahvaljujući visokoj cijeni ostali nedostupni
- Sve takve razveselit će vijest da će za nekoliko dana u prodaju stići Gwynethina nova linija nazvana good.clean.goop, a u kojoj će se naći visokoučinkoviti i "čisti" proizvodi po pristupačnim cijenama
- Osim klasičnih skincare poslastica, nova linija sadrži i proizvode za njegu tijela, detoksikacijski piling za šamponiranje vlasišta te dodatke prehrani
Već nekoliko godina Gwyneth Paltrow svojim brendom goop Beauty privlači pozornost onih koji koriste isključivo prirodnu kozmetiku, a iako je proizvodima za njegu kože koje je lansirala teško naći manu, mnogima su zahvaljujući visokoj cijeni ostali nedostupni. No, uskoro bismo se svi mogli počastiti kojom beauty poslasticom jer je Gwyneth upravo predstavila novu, cjenovno pristupačniju liniju.
Nakon što je prije nekoliko tjedana predstavila pigmentirane i kremaste balzame u boji prepune sastojaka za njegu, a koje se može koristiti na cijelom licu, vrhunske formule odlučila je približiti svima nama. Nazvana good.clean.goop, nova linija sadrži širok raspon proizvoda među kojima su mnogi ispirirani nekim od postojećih favorita goop Beautyja te stiže u paketu s obećanjem da će dijeliti istu filozofiju kao i njezina starija sestra goop Beauty. Proizvodi će, dakle, biti clean (formulirani bez sastojaka povezanih s potencijalno štetnim učincima na zdravlje), visoko učinkoviti i luksuzni, dok će im cijena biti nešto manje luksuzna i kretat će se između 19,99 i 39,99 dolara.
“Puno smo naučili dok smo gradili goop Beauty, a sada smo oduševljeni što možemo pokrenuti novi brend - good.clean.goop, koji ispunjava naše stroge standarde po pristupačnoj cijeni. good.clean.goop ima inovativan pristup klasičnoj njezi kože, oslanjajući se na čiste "herojske" sastojke koji stvarno djeluju. Jako sam uzbuđena što će više ljudi koje zanimaju clean proizvodi ili koji jednostavno cijene kvalitetnu kremu ili vrijedno sredstvo za čišćenje moći isprobati našu novu liniju", poručila je Gwyneth.
Lansiranje je najavljeno za 22. listopada kada će linija biti dostupna na Amazonu i u Targetu, a sam brend je podijeljen u dvije kategorije: beauty i wellness. Beauty liniju čini 10 proizvoda od čega je njih šest namijenjeno njezi kože lica (sredstvo za čišćenje, piling za lice, tonik, serum za lice, hidratantna krema i serum za oči), dok su tri namijenjena njezi tijela, a tu je i detoksikacijski piling za šamponiranje vlasišta.
Što se pak wellness linije tiče, brend će nuditi četiri dodatka prehrani - one za naš imunološki sustav, za rad mozga, za naše zadovoljstvo i za našu kožu, a svakom će cijena za mjesec dana iznositi 29,99 dolara.
Svaki proizvod u liniji počiva na strategiji formulacije brenda nazvanoj 'Good 3', što znači da su svi korišteni sastojci podijeljeni u tri kategorije - cleanical iliti čiste sastojke s kliničkim djelovanjem, botaničke iliti aktivne tvari biljnog podrijetla te superhranu odnosno sastojke s podrijetlom iz hrane, a zahvaljujući nedavnom intervjuu, Gwyneth nas je naučila da linija spada u kategoriju 'masstige' iliti mješavinu proizvoda dostupnih za široke mase i prestiža. Njezin osobni favorit iz linije? Daily Juice Cleanser inspiriran zelenim sokom kojeg svakodnevno konzumira.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.