Koliko puta ste samo pomislili kako su parfemi nešto što žene nameću muškarcima? Pripremite se na promjenu mišljenja, jer u naše parfumerije uskoro stiže Chanelov Bleu de Chanel.
Novi miris poznate francuske modne kuće kreirao je Jacques Polge koji preko trideset godina razvija i kreira mirisne poslastice za jednu od najprestižnijih modnih kuća na svijetu. Miris sadrži note ružičastog papra, citrusa, metvice, muškatnog oraščića, cedra, tamjana, jasmina, đumbira, pačulija i sandalovine.
Novi parfem dolazi upakiran u tamnoplavu, gotovo crnu bočicu, a zaštitno lice mu je francuski glumac Gaspard Ulliel. Miris prati i vrhunska kampanja koju je režirao poznati redatelj Martin Scorsese poznat po filmovima Taksist, Dobri momci i Otok Shutter.
"Chanel već nekoliko desetljeća surađuje s najpoznatijim filmskim redateljima na svijetu. A raditi s Martinom Scorseseom koji je jedan od najboljih, ako ne i najbolji redatelj današnjice, je uistinu čast." objasnili su u pariškom modnom divu.
Ovo nije prva suradnja velikana modne i filmske industrije; osim što su poznate glumice često zaštitna lica pojedinih proizvoda i kolekcija, dosad su reklame za modne kuće snimili i Sofia Coppola (Izgubljeni u prijevodu), David Lynch (Plavi baršun, Twin Peaks), Buz Luhrmann (Moulin Rouge), Luc Besson (Peti element)...
Bleu de Chanel mirisna kolekcija se sastoji od eau de toilette spreja, losiona i balzama nakon brijanja, gela za tuširanje i toaletne vode za putovanja (520 kn).
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.