Moncler, najbolje puffer jakne na svijetu slave 70. rođendan revijama, izložbom, ali i posebnim modelima jakni
- Prepoznatljivi sjajni najlon Moncler zimskih jakni blista već 70 godina
- Brend ovu okruglu godišnjicu obilježava posebnom kampanjom "Extraordinary Forever"
- Limitirane kolekcije, izložbe i revije samo su dio proslave koja će trajati 70 dana
Slavni talijanski brend Moncler zimske odjeće, najpoznatiji po modelima toplih i stylish puffer zimskih jakni, ove godine na poseban način slavi 70. godinu postojanja. Luksuzni brend koji su 1952. u Monestier-de-Clermont, malom planinskom selu u Francuskoj, osnovali René Ramillon i Andrè Vincent, stvoren je s fokusom na sportsku odjeću za planine, no otad je izrastao u nešto mnogo više. I samo ime brenda poteklo je od skraćenice za naziv mjesta u kojem je nastao.
Moto brenda "rođen u planinama, živi u gradu", stvarnost je još od 1980-ih, kad je pod stilskim vodstvom Chantal Thomas, Moncler napravio svoj prijelaz s planina u grad i postao kultna zimska odjeća za generaciju mladih. Vodstvo brenda je 2003. preuzeo Remo Ruffini, koji je započeo strategiju globalnog širenja brenda u luksuznom smjeru.
Monclerov svjetski uspjeh traje i danas, a mnogi smatraju kako ga duguje upravo poštivanju svojih početaka i unapređivanju arhiva te proširenju zajednice kroz autentične projekte s nekim od najvećih imena u industriji.
Povodom 70. rođendana, brend je pokrenuo "Extraordinary Forever" kampanju, kojom će odati počast svojem nasljeđu i planetu Zemlji s pažljivim pogledom na budućnost. Kampanja, koja će trajati 70 dana, započela je spektakularnim performansom na Tjednu mode u Milanu, gdje na Piazza del Duomo bila prikazan briljantan spoj plesa, drame i Monclera, a predstavljena je i najnovija, posebno dizajnirana jakna u čast godišnjice, Maya 70.
Jaknu je nosilo više od 1950 modela, a nakon toga je uslijedila vizualna izložba "Extraordinary Expedition", koja se trenutno prikazuje u Londonu, prije predstavljanja u Aziji. Izložba u Londonu označuje i izlazak Maya 70 jakni dizajniranih od strane sedam slavnih dizajnera, uključujući Thoma Brownea, Hiroshija Fujiwaru, Ricka Owensa, Pierpaola Picciolija, Francesca Ragazzija, Giambattistu Vallija te Pharrella Williamsa.
Svake subote, s početkom od 15. listopada, Moncler će u prodaju puštati limitirane modele spomenutih jakni s potpisom sedam gostujućih dizajnera.
Na Monclerovoj stranici objašnjavaju kako je kultna Moncler Maya jakna, kao dio proslave 70. godišnjice brenda, redizajnirana na nekoliko novih načina, a kao hommage legendarnoj dizajnu, nove jakne dostupne su u velikom rasponu boja, a po prvi put i za žene. Prepoznatljivi model od lakiranog najlona ukrašen je na rukavu i posebnim logom brenda povodom 70. godišnjice.
Poznati britanski fotograf Platon zaslužan je za fotografiranje modela u posebnim izdanjima ovih sedam verzija Maya 70 jakne.
Inovacijom ispred trendova te nasljeđem ispred novina, Moncler doista utjelovljuje ostvarenje svojeg "izvanrednost zauvijek" slogana kampanje.