Posjetili smo Nikolu Jurešića i provjerili zašto ovom muškarcu na nokte u riječki salon dolaze žene iz Zagreba
- U Hrvatskoj rijetko viđamo muškarce kojima je posao da drugima uređuju nokte, što nije baš čudno kad se na ovakvo zanimanje ne odlučuju mnogi. Ali ipak ih ima!
- Jedan od njih je i Nikola Jurešić koji je u svijetu manikure i nail arta u nekoliko godina postigao mnogo; danas ima jedan od najpopularnijih salona za nokte u Rijeci
- Njegove usluge koriste i žene i muškarci, neki na nokte dolaze i iz drugih gradova pa sam odlučila i sama isprobati Glam Factory by Nikola Jurešić
U nekoliko navrata čuli smo za beauty studio u Rijeci u kojem se termin za nokte čeka i po nekoliko mjeseci, a u koji dolaze žene, ali i muškarci i iz drugih gradova, ne samo Riječani. Zanimalo nas je što je tako posebno u ovom salonu da bi netko svaki mjesec potegnuo u Rijeku iz Zagreba, kojem zasigurno ne nedostaje beauty salona, da uredi nokte? Još više me zainteresirala činjenica da je glavna zvijezda ovog salona i osoba od povjerenja brojnih žena i ponekog muškarca, kada su u pitanju njihovi nokti, 32-godišnji Nikola Jurešić.
Dok je u svijetu sve više muškaraca u kozmetičkim salonima i dok mega zvijezde poput Harrya Stylesa izdaju svoje linije lakova za nokte, u Hrvatskoj nemamo toliko često priliku vidjeti muškarca s rašpicom i lakom za nokte u rukama. Nakon nekoliko usmenih preporuka i brojnih oduševljenih recenzija Nikolinih klijentica, odlučila sam i sama provjeriti Glam Factory. Zahvaljujući intervjuu Nikola mi je izašao u susret i primio me nakon radnog vremena te sam iz prve ruke saznala i na vlastitim se noktima uvjerila zašto je Nikola osvojio sugrađanke, ali i žene van Rijeke.
Od ugostitelja do vlasnika beauty salona i profesionalnog manikera
Već na ulazu u salon koji se nalazi u centru grada, oduševio me dizajn prostora koji je uređen moderno i s visokom dozom estetike, ali zrači toplinom i ambijentom dnevnog boravka. Osjećaj za estetiku je svakako jedna od odrednica ovog salona koja se očituje ne samo u radu na noktima, već i u pomno osmišljenim objavama na društvenim mežama i u samom prostoru.
Nikola me dočekao sa širokim osmijehom kojeg je imao sve dok nije ugledao moje nokte. Vidjevši da ih grizem (znam, grozno) prijekorno me pogledao, ali i vrlo brzo utješio.
- Nema toga što se ne može popraviti, srediti i riješiti. Ali moraš mi obećati da i ti to želiš! - kazao je Nikola, a ja sam poslušno klimala glavom i opušteno prepustila svoje ruke njegovima. Prvo me zanimalo kako se uopće našao u ovome poslu u kojemu dominiraju žene te je li mu to što je muškarac olakotna ili otegotna okolnost u karijeri koju je izabrao prije pet godina. Naime, Nikola je do tada radio u ugostiteljstvu i nije imao puno veze s beauty svijetom. Nezadovoljan poslom, a i činjenicom da mu je većina prijatelja odselila van države, odlučio je da i sam treba nešto promijeniti te se zapitao u čemu zapravo uživa. Kako je oduvijek bio kreativan i volio crtati i izrađivati kojekakve skulpture, na prijedlog prijatelja počeo je razmišljati o tečaju za nokte.
- Zanat sam učio prvo u Rijeci, a onda u Mađarskoj kod vrhunskog edukatora za nokte nakon čega sam i sam postao međunarodni edukator. Kada sam se vratio u Rijeku prvo sam radio u jednom drugom salonu, a onda kada sam smatrao da sam spreman raditi sam, odlučio otvoriti svoj salon u kojem osim što radim nokte, držim i edukacije za sve one koji žele naučiti ovu vještinu.
Nikola je salon otvorio samo šest mjeseci prije početka pandemije, a danas se, tri godine kasnije, tog razdoblja prisjeća kao stresnog i izazovnog, ali i uspješnog. A o njegovom uspjehu dovoljno govori informacija da je za vrijeme pandemije zaposlio još pet osoba, a njegova mala tvornica glamura proširila se i na druge beauty tretmane te tako danas uz manikuru i pedikuru nudi usluge make upa, threadinga i trepavica, a svaki od radnika specijaliziran je za svoje područje. Kada sam pitala koja je tajna njegova uspjeha, Nikola odgovora:
- Ne znam (smijeh). Iskreno, želio sam samo da radim najbolje što to mogu i nisam se fokusirao na to hoću li i koliko biti poznat po tome nego da radim kvalitetno. A onda kada netko radi kvalitetno dobar glas se daleko čuje pa se tako u jednom trenutku jednostavno dogodilo da se počelo sve više pričati o meni, tim više što sam muškarac u ovome poslu.
Nikola kaže kako nije osjetio da mu je teže probiti se u poslu samo zato što je muškarac te kako je većini ljudi to zanimljivo, a nakon što prvi puta dođu kod njega shvate kako apsolutno nema veze radi li ovaj posao muškarac ili žena. Iako za sada ima tek, koliko zna, 6 muškaraca u Hrvatskoj koji se ovime bave, ističe kako trend sve više raste te kako će ih u budućnosti sigurno biti više što vidi i po svojim edukacijama, ali i tome što među svojim klijentima sve češće viđa i muškarce.
Njegov glavni cilj kada su nokti u pitanju je da budu zdravi, lijepi i uredni te posebnu pažnju posvećuje obradi zanoktica i pripremi nokta, a tek onda slijedi razgovor o boji laka i nail artu. Upravo radi pravilne obrade nokta i posvećivanju posebne pažnje samoj anatomiji nokta, njihova trajnost se produži i do 4 tjedna bez potreba korekcije.
- Nije poanta da svi imaju iste nokte niti je to moguće. Prvenstveno je važno pratiti samu anatomiju noktiju kako bi on nakon našeg rada izgledao još ljepše. Pazim na svaki detalj nokta kako on kasnije ne bi pucao, lomio se i kako bi bio zdrav.
Iako je Nikola internacionalni edukator za nokte i profesionalac u svome poslu, svjestan je koliko su imidž i vanjska prezentacija bitni za uspjeh bilo kojeg brenda ili posla. I sama priznajem kako me njegovom salonu, osim preporuka, najviše privukao Instagram na kojem je osim vizualno atraktivnih fotografija noktiju koje radi sam Nikola, svaki post mala motivacijska i inspirativna pričica koja pokušava druge potaknuti na produktivniji, zdraviji i uspješniji život, a za koji je zaslužna Martina, takozvani Knjiški moljac.
Nikola nam je otkrio i jesenske trendove kada su u pitanju nokti
Kada smo završili s pripremom i nadogradnjom mojih noktiju zanimalo me koji su jesenski trendovi kada su u pitanju lakovi za nokte, kao i sam oblik noktiju.
- Dok je ovog ljeta kod nas bila iznimno popularna crvena boja i sve njene nijanse, s dolaskom jeseni zelena je preuzela primat. Zelena je uistinu hit sezone, a posebno u tamnijoj varijanti.
- Što se tiče same tehnike, primjećujem veliki trend glaziranih noktiju koje je popularizirala Hailey Beiber, dok je kod dizajna uistinu raznolika situacija, no već nekoliko godina primjećujem popularanost takozvanog baby boomer dizajna, varijacije French manikure.
I dok boju noktiju, kao i odabir naila arta isključivo prepušta klijenticama, kada je u pitanju sam oblik noktiju, Nikola ovdje voli dati vlastiti savjet, a sretan je što ga klijentice uglavnom i poslušaju. Kao što je ranije napomenuo, nije svaki popularan trend i oblik nokta za svačije nokte te je važno pratiti izgled prirodnog nokta. Ako osoba ima širu pločicu nokta, preporuča se bademasti oblik nokta koji će vizualno suziti nokat, a ujedno ga i produžiti. Nikola svakoj osobi pristupa individualno i ne libi se reći joj kada smatra da nešto nije za nju. Upravo zato, kaže, klijentice i imaju povjerenja u njega.
Nakon nešto manje od tri sata, Nikola je završio s mojim noktima, a malo je reći da sam bila oduševljena i rezultatom, kao i njegovim pristupom. Nikola Jurešić i njegov Glam Factory pravi su dokaz kako uređivanje noktiju definitivno nije samo 'ženski zanat' te kako muškarci itekako imaju svoje mjesto u beauty salonima.