Život 11. svibnja 2018.

Sada je i službeno. Ne zanimaju nas vaši 'napucani, skupi' auti

Da vas zamolim, onako, odokativno, koliko puta ste čule nešto na račun potencijalne situacije 'cura-frajer-skupi auto'? Žena uvijek pada na auto, a onda na frajera, tako se kaže, je li?

Ukazivanje na svoje bogatstvo u stvari odaje dojam promiskuitetne osobe - pokazuje najnovije istraživanje Sveučilišta u Buffalu, prenosi Independent. Kad smo već na temi, koliko centimetara navodno dodaje koliki broj konja u motoru? Pa da i mi znamo s čime imamo posla. Američki istraživači su otkrili da 'razmetljivo' ponašanje, kao što je vožnja upečatljivog i luksuznog automobila, bi moglo biti presudno u pronalasku potencijalnog partnera. Zvuči kao predrasuda, zar ne, muškarci? Jer, naravno da među vama ima onih koji jednostavno možete i volite voziti skupe i luksuzne automobile. Nije stvar u želji muškarca ovaj put. Ne, stvar je u tome da ćete možda ovaj put baš vi koji imate skupocjene automobile možda osjetiti ubod osjećaja nepravde jer ste kod žena shvaćeni kao seksualno promiskuitetni i nepouzdani, a samim time i nepoželjni pri odabiru partnera. 


Ispitanici su najprije pročitali dva opisa izmišljenih muškaraca koji su kupovali automobile i koji su imali isti budžet, ali je jedan odlučio uložiti u dodatnu opremu, dok se drugi vodio 'štedljivom investicijom' prilikom izbora automobila. Nakon toga su ih morali ocijeniti prema različitim faktorima: interes za vezom, izgled, roditeljsko ponašanje. Sve na temelju izbora automobila. Rezultati su pokazali da su i muški i ženski sudionici ocijenili muškarce koji su kupili 'napucan' automobil kao jače zainteresirane za kratke seksualne susrete i nisu dobili kvačicu u polju 'predanog odnosa'. Muškarci koji su automobil gledali kao dugotrajnu investiciju dobili su top-ocjene kao poželjan životni partner, roditelj i hranitelj obitelji.
'Sudionici su demonstrirali intuitivno razumijevanje prema činjenici da muškarci koji ulažu u pretjerane materijalne karakteristike također ulažu veliki trud u strategiju reprodukcije, samim time imaju veći interes za kratkotrajne seksualne odnose isto kao što imaju niži očinski potencijal te interes za predanom romantičnom vezom u odnosu na muškarca koji ulaže u praktičnije stvari - objasnio je Daniel Kruger, voditelj studije.  Koautorica istraživanja Jessica Kruger dodala je da je rezultat ovog istraživanja u potpunoj suprotnosti s idejom koja se voli isticati u društvu, da su vidljivi resursi (čitaj 'flashy igračke poput autića') muškarca privlačni ženama jer pouzdano signaliziraju sigurnu budućnost, odnosno ulaganje u parnerstvo i potomstvo.

Evo, prvi put nakon što je prvi automobil napravljen, imamo crno na bijelo dokazano da ženama automobil ne predstavlja ono što muškarci misle da nam predstavlja. I to na instinktivnom nivou, ne onom racionalnom. Žene žele sigurnost i žele od partnera da sam razmišlja o toj sigurnosti. A nabrijani automobili? Hm.
'Ajmo probati drugi pristup doživljaju skupih, velikih, moćnih automobila. Zamislite gužve na autocestama ljeti i svi normalno stojimo u dvije trake, u polutjeskobnim stanjima jer se ne nazire početak ili kretanje. Treća, zaustavna traka je prazna. Mora biti, jer moraju hitne i vatrogasci i policija, na primjer, nesmetano prolaziti. Osim dok njome ne projuri jedan od 'svetog njemačkog trojstva' ili nečeg sličnog tome. Jer se njemu vjerojatno jače žuri od svih nas drugih majmuna u koloni. I da, nije svima nešto hitno za bolnicu, nemojte početi. 

 | Autor:
Ili, na primjer od prije neki dan – kada je jedan smjer na velikom križanju bio zatvoren radi radova. Promet se usmjeravao na nešto okolno i dugotrajnije, ali što sad, idemo. Iza mene jedan 'bemvejac' nabrijani, crni s nekakvim neon light showom ispod podvozja s polutamnim staklima. E, pa on također, zaobilazi prepreku, ide zatvorenom rutom, jer se njemu žuri više i jače od svih drugih. Ako niste dosad, pogledajte kakvi automobili si samostalno daju prednost nad svima drugima u prometu, i to je moj dojam o vozačima napucanih automobila. Predrasuda ili ne, briga me, baš se eto poklopilo. Isto kao što žene padaju na aute, je li tako? 1:1.

Komentari 0