- Babaizam je brend majica i pregača te drugih proizvoda na kojima su tiskane misli naših baka i djedova
- Ovi proizvodi genijalan su spoj moderniteta i tradicije
- O brendu smo porazgovarali s osobom koja nam se predstavila kao Baba
''Nemoj to, to je za goste!'', ''Čuvaj bubrege!'', ''Takoje, kakoje!'' Zvuči ti poznato? Da, da, sigurno si to barem jednom čula iz usta svoje bake ili djeda, a sad je, zahvaljujući Babaizmu, zauvijek sačuvano na majicama, pregačama i drugim proizvodima. Naime, brend Babaizam otkrili smo u bespućima interneta, a ovaj spoj moderniteta i tradicije toliko nas je zabavio da smo naprosto morali otkriti tko to stoji iza ovih sjajnih, duhovitih i poučnih komada. Poslali smo poruku, a uskoro nam je odgovorila osoba koja se predstavlja kao (logično) Baba!
Baba je uvijek znatiželjna
Nismo uspjeli dokučiti tko je ona doista jer Baba uistinu, kako kaže, ne voli previše pažnje privlačiti na sebe. Ona želi da se cijeni njen rad, bez obzira na ime autorice. Nije nam preostalo drugo no poštovati njenu poslovnu tajnu. Naposljetku, upitali smo je kako je ona osmislila Babaizam i kako je uopće stigla na internet.
''Prije par godina uočila sam kako mi se unuka stalno igra s mobitelima i pitala sam se što ona to radi. Baba je uvijek znatiželjna. Pregledala sam ja te internete i shvatila da tamo nedostaje pokoja Baba. Odlučila sam tamo podijeliti svoje misli i svi su me brzo zavoljeli!'' - priča ova moderna Baba koja na internetu dijeli svoje misli, izreke i sve ono što je ona nekada davno naučila od svoje Babe. Ispočetka je stavljala samo citate, a onda je shvatila da bi ljudi njene ideje možda rado i odjenuli!
Otišlo se i na sajam
Baba je brzo prikupila svoje obožavatelje i uvjerila se da je stvarno pogodila. Pored toliko žena koje ne čuvaju bubrege i sjede na hladnom kamenju, ovom svijetu treba Baba. ''Reakcije su bile super. Sjajne od početka! Prvo sam na Facebook stavljala samo svoje postove, a reakcije su bile toliko dobre da sam odlučila raditi proizvode (majice i pregače). Odlučila sam otići na sajam jer svaka Baba voli dobar sajam! E, pa, tamo sam se toliko dobro provela i sjajno prošla'' - prisjeća se Baba koja danas na Facebooku ima preko 4 tisuće fanova, a s Instagramom je u prvih nekoliko tjedana privukla više od 800 ljudi.
Nije u šoldima sve
Pitali smo je i kako objašnjava svoj uspjeh, s obzirom da je tržište danas toliko neumoljivo, a trendovi se brzo zaboravljaju. ''Slušaj, svi imamo ili smo imali svoju babu. I svi smo je voljeli. Ja nema ciljanu publiku, svi su moja publika. Ja kažem da su moji kupci od 7 do 107'' - tvrdi Baba koja se nakon uspjeha na jednom sajmu malo zasitila i napravila je jednu dulju pauzu da se odmori. Jer nije u novcima sve! Međutim, sada je spremna za nove izazove.
Uskoro i cekeri
''Plan mi je nastaviti raditi majice, a prije ljeta planiram novu kolekciju. Uskoro mi stižu cekeri. Svi vole dobar ceker, a ja pratim tržište. Stalno gledam internet i televiziju i znam što je u modi!'' - zaključuje osoba s kojom smo komunicirali putem poruka. Sada kad smo saznali sve što nas je zanimalo, jedva čekamo da i mi odjenemo Babaizme!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.