U ovih prvih godinu dana koliko smo s vama, uspješno smo sklapali mnoga prijateljstva - s brojnim klijentima i poslovnim partnerima, ali i s vama, našom vjernom publikom koja nas prati u stopu.
U čemu je tajna? Sadržaj miss7 omiljen je među milenijalkama, a kreiraju ga novinarke milenijalke koje vas, svoje čitateljice, savjetuju, dijele s vama iskustva iz prve ruke, ruše tabue te za vas imaju ulogu prijateljice kojoj vjerujete.
Najposjećeniji smo ženski portal na tržištu s 1.511.616 posjetitelja mjesečno, a uspješna social first strategija osigurala nam je preko 245.000 Facebook fanova i engagement rate od čak 6.5%!
Kako bi još bolje upoznali vaše interese i navike konzumacije sadržaja te vam nastavili pružati što bolji sadržaj, u suradnji s IPSOSom smo početkom 2018-te proveli prvo sveobuhvatno istraživanje u Hrvatskoj: The millennial girl made in Croatia. U našoj prvoj godini, svoje smo police popunili i prestižnim globalnim priznanjem. WAN-IFRA, jedno od naprestižnijih globalnih udruženja medija, dodijelilo je posebno priznanje kampanji #jatotako kao najboljoj digitalnoj marketinškoj kampanji.
Na europskoj sceni, miss7 ubrojio se među finaliste Digiday Media Awards Europe za najbolji novi brend te INMA finale za najbolji brend koji kreira novi segment publike.
Sve ovo ne bi bilo moguće bez vas, naših vjernih prijateljca, koje nas pratite svakog dana. Hvala vam na tome! Veselimo se svakom novom sklopljenom prijateljstvu u narednim godinama!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.