Raspon dizajna s potpisom legendarnog dizajnera zaista je širok - od cipela koje svijetle za Chanel do limitiranih izdanja pakiranja za Diet Coke...
No, njegov posljednji projekt vrlo je razičit od svega što je do sada radio. Nikada se nije susreo s ovakvim klijentima, pa priznaje kako mu je sve ovo veliki izazov. Za jesensku kolekciju 2016. u suradnji s Frederickom Goldmanom dizajnirat će tri kolekcije zaručničkog prstenja.
Sve će se moći nabaviti u varijanti od 18-karatnog bijelog i žutog zlata sve do platinastog izdanja, a cijene se kreću od oko 5.500 do 55.000 kuna. "Prstenje mora izražavati nešto što se tiče samo srca i pravih osjećaja. Oni moraju biti simbol i znak prave želje za ljubavlju. Moraju biti elegantni, a ne kičasti."
Prstenje pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.