Stars 02. lipnja 2020.

WOW! Kampanja miss7 pobijedila je globalne medijske divove i osvojila prestižnu svjetsku nagradu!

Shutterstock/Instagram.
  • Prekrasne vijesti za našu najbolju miss ekipu - kampanja miss7 osvojila je prestižnu svjetsku nagradu na INMA Global Media Awards
  • U velikom finalu kampanja "BFF" iza sebe je ostavila velike svjetske igrače kao što su Forbes i News Corp
  • A bez tebe i svih naših missica, vjernih čitateljica, danas ne bi bili na svjetskom vrhu

Draga naša missice, moramo ti se pohvaliti da je tvoj omiljeni brend pobrao još jedno svjetsko priznanje, osvojio veliku svjetsku nagradu. Upravo su nas proglasili najboljima na INMA Global Media Awards - što je svojevrsni Oscar u medijskom svijetu. 
Kampanja miss7 "BFF - The Friendship Journey" osvojila je 1. mjesto u kategoriji "Best execution of Native Advertising", odnosno u najboljoj primjeni native oglašavanja. Prvo mjesto - u svijetu! 

A u velikom finalu miss7 je iza sebe ostavio velike igrače kao što su jedan Forbes, News Corp (vlasnici Wall Street Journala i New York Posta), VG Partnerstudio, Schibsted Brand Studio i Irish Times. "Kampanja 'BFF - The Friendship Journey' ima sjajan pristup i detaljnu egzekuciju te izvrsno pozicioniranje klijenta" opisali su pobjedničku kampanju voditelji INMA Globa Media Awardsa.

INMA Global Media Awards organizira Međunarodno udruženje news medija (INMA), a na svjetskoj razini nagrađuje kampanje novinskih, digitalnih, televizijskih medija i radija. Ove godine ceremonija je zbog pandemije koronavirusa održana online, a bilježe 922 prijave od strane 262 medijska news brenda iz 44 svjetske države.  


A vitrine s nagradama u 24sata, čiji je dio i miss7, svake godine se dodatno pune velikim i prestižnim nagradama sa svih strana svijeta. Od vrhunskog, svjetski nagrađivanog sadržaja i projekata, do inovativnih i u Hrvatskoj nedokučivo dobrih medijskih rješenja. Deseci nagrada, trofeja, priznanja i plaketa krase zidove i vitrine najjače medijske kuće u Hrvatskoj.

A tebi kao vjernoj čitateljici miss7 sigurno je upala u oko ova fenomenalna kampanja koju smo prošle godine odradili u suradnji s Vichyjem. Točnije miss7 i Vichy MINÉRAL 89 imali su misiju - biti najjači booster najboljim prijateljicama. miss7 i Vichy zajedničkim snagama odlučili su naučiti što više o prijateljstvu, tom kompleksnom, nadahnjujućem i više od svega, osnažujućem odnosu koji ima nevjerojatan utjecaj na našu sliku o samima sebi, na naše samopouzdanje, na to koliko ćemo se dobro osjećati u vlastitoj koži. 

 | Autor:

U najvećem istraživanju o prijateljstvu u Hrvatskoj željeli smo iz prve ruke doznati o tome kako ti i ostale mlade žene u našoj zemlji doživljavate i proživljavate prijateljstvo, na kojem je mjestu tvoje liste prioriteta, je li tvoja najbolja prijateljica tvoj najmoćniji booster za samopouzdanje i koliko jedna drugu podržavate u odlukama i motivirate na nova iskustva koja će obogatiti i začiniti vaše živote. 
A našu kampanju, čiji pobjednički dio čine i mnoge čitateljice missa koje su sudjelovali u BFF priči, prepoznao je cijeli svijet. Zaista nije mala stvar osvojiti pobjednički trofej na ovako prestižnom događaju. U tako jakoj konkurenciji. I zato moramo zahvaliti i tebi, jer bez naših čitateljica mi danas ne bi bili na svjetskom vrthu. Ali mi missice smo nepobjedive, zar ne? I zajedno idemo dalje...

(Ceremoniju dodjele nagrada možeš pogledati ispod, trenutak kad kampanja miss7 i 24sata osvaja prvo mjesto je na 35:11)

Komentari 0