- Pjevačka legenda Beyonce se na konju vratila u stilu - na naslovnicu britanskog Voguea
- Uoči izlaska dugoočekivanog sedmog albuma, superzvijezda se vratila na naslovnicu najvećeg modnog magazina i njome potvrdila svoj imidž ikone
- Naslovnica i editorijal remekdjelo su nastalo u suradnji njezine osobne stilistice Marni Senofonte i urednika britanskog Voguea Edwarda Enninfula
Samo nekoliko sati nakon Tidalove objave o predstojećem, dugo očekivanom sedmom studijskom albumu Beyoncé pod nazivom "Renaissance", superzvijezda se vratila na jednu od najvećih modnih naslovnica, točnije, na britansko izdanje Voguea. Beyoncéina evolucija od jedne od najomiljenijih zvijezda pop kulture u kreativnu snagu postaje još očiglednija u naslovnici za srpanj 2022., gdje sjedi na konju odjevena u baršunastu haljinu i rukavice brenda Alaïa.
Baršunasta haljina s rukavicama, upotpunjena je upečatljivim pernatim pokrivalom za glavu britansko-američkog brenda Harris Reed i Vivienne Lake, zajedno s naušnicama Eddie Borgo. Za ovaj ikonski look zaslužna je njezina osobna stilistica, Marni Senofonte, u suradnji s glavnim urednikom britanskog Voguea Edwardom Enninfulom.
Beyoncé i Senofonte stvorile su mnoge kultne modne trenutke — uključujući matching izgled zvijezde i njezine najstarije kćeri, Blue Ivy Carter, na dodjeli Oscara, odjevene u neonsko zeleno od glave do pete Davida Kome i Adidas x Ivy Park. Uz neke od najklasičnijih couture brendova u industriji kao što su Schiaparelli i Alaïa, stilistica je pjevačicu obukla i u neke nove dizajnerske brendove koji su u skladu s avangardnom temom snimanja, među kojima je ponajviše mladi britansko-američki dizajner Harris Reed.
Reed je na svome Instagramu ispod naslovnice Vogue napisao: "Odrastao sam gledajući njezine videe u svojoj sobi, skidajući svaki pokret najbolje što mogu, pjevajući, plačući i plešući, pokušavajući tako jako osvojiti bar 5 posto svjetla koje ona donosi u svijet... Ovo je za moje queer osobe i ljude koji izlaze u ovaj svijet kao ništa manje nego ono što uistinu jesu, glasni, ponosni i za kojima se okreću glave dok koriste modu kao oružje za prizivanje promjena, razgovora i nade!"
"Modna fantazija nastala je iz tropa klupskog života tijekom posljednje četvrtine prošlog stoljeća. Zrcalne kugle, svjetlosne kutije, pokrivala za glavu? Naravno. Konj na plesnom podiju? Svakako. Motocikl? Zašto ne. B se htjela igrati s modom kao nikad prije, i dok smo mijenjali reference (od scene u garaži iz 1990-ih do ekscesa iz 80-ih), razgovarali o kosi i ljepoti i upoznavali njezin tim, vizija blistavog retro-futurizma počela se oblikovati," rekao je urednik britanskog Voguea, Edward Enninful, opisujući viziju snimanja. Inače, mnoštvo slika iz editorijala objavila je i sama Beyoncé pa ih možeš pogledati na njezinom Instagram profilu.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.