Sve popularniji brend cipela Clox predstavio je novu kampanju i proširenje svoje ponude. Uz "čokoladne" salonke, stigle su i "voćne" balerinke. Neizostavni detalj je, naravno, prepoznatljiv sat.
Clox žena nikada nije izgubljena. Čak i kada zaluta u Bijeloj šumi, intuicijom pronalazi upravo ono stablo koje je najbogatije sočnim modnim plodovima. Kolekcija Passion Fruit nije ništa drugo nego odraz nje same - nesputane, neovisne, neobične.
Namijenjena je ženama koje uvijek odabiru krenuti skrivenim putem i posegnuti za zabranjenim voćem.
Iza još jedne upečatljive kampanje stoji fotograf Mladen Šarić, model Martina Marinić i neizostavna dizajnerica Cloxica Mia Marić s podrškom Igora Manasteriottija.
Clox je prvi brend salonki s funkcionalnim satom. Kazaljke sata su ustvari noge koje iz dana u dan trče u krug, prikazujući pritom ironiju koraka i vremena te njihovu poveznicu u životu svake moderne žene.
Clox se proizvodi u malim kolekcijama u obiteljskoj tvornici u Karlovcu te se prodaje putem webshopa po cijelom svijetu.
U galeriji pogledajte izvrsne fotografije novih balerinki...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.