Već dvije godine se šuška kako će dizajnerica Diane von Furstenberg javno ponuditi dionice svoje kompanije, a čini se kako je i sama Diane spremna širiti glasine na tu temu.
Kada su dizajnersku ikonu Diane von Furstenberg upitali isplati li se jednom luksuznom brendu dati dionice u javnu ponudu, ona je najprije pokušala izbjeći pitanje da bi u konačnici ponudila odgovor koji govori o budućnosti njenog brenda.
"Više novca sam zaradila od desetogodišnje suradnje s MasterCardom nego u ijednom drugom slučaju, a dionice sam kupila kada je cijena jedne bila 40 dolara", objasnila je kroz smijeh i zamolila člana odbora DVF Joela Horowitza koji je zaslužan za javnu ponudu dionica Tommyja Hilfigera 90-ih.
"Situacija je ista svuda. Ako kontrolirate svoja očekivanja i vodite posao na najbolji mogući način koji će biti dugoročno dobar za brend, a ne samo kratkoročno, možete biti veoma uspješna javna kompanija. Problem je kada vas se stalno gura, gura i gura, jer tada se donose loše odluke pod utjecajem visokih očekivanja. Morate ići vlastitim ritmom", objasnio je Horowitz.
Von Furstenberg je i priznala kako se trudi transformirati svoj brend u brend budućnosti jer je svjesna kako se trendovi mijenjaju brže no ikada.
"Ja sam star brend, brend koji ima 40 godina, ali dobra stvar kod starenja je što vam daje kredibilitet. Utječe li prošlost i vaša povijest automatski i na vašu budućnost? To je izazov i to zanimljiv izazov te sam veoma znatiželjna kako ćemo to izvesti", izjavila je dizajnerica dodavši kako osjeća vibracije te kako zna da će biti zanimljivo, ali se istovremeno nada i da će moći nešto ostaviti u naslijeđe unucima.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.