- Gen Z, millenialsi i boomeri - svaka generacija ima svoje specifičnosti te je po nečemu posebna
- Uspoređujemo iskustvo shoppinga nas i naših mama te što se sve promijenilo
- TikTokeri na duhovit način opisuju generacijske razlike između sebe i svojih roditelja
Na društvenim mrežama popularna su videa koja prikazuju kako različite generacije rade iste stvari na potpuno drukčiji način. Tako se na duhovit način opisuju razlike između boomera, millenialsa i generacije Z, poput toga kako se na različit način izražavaju, gestikuliraju, oblače i slično.
@lilmark_m256 Gen Z vs Baby Boomer
♬ original sound - lilmark
Osim različitih gesti imamo i različite načine obavljanja svakodnevnih aktivnosti. Tako se dobro prisjećamo vremena kada smo kao male odlazak u shopping detaljno pripremale unaprijed s mamom, pa ga možemo usporediti s načinom kako mi danas obavljamo kupovinu.
Trst, Graz i Beč
Najčešće se onaj veliki shopping odjeće, namještaja i ostalih potrepština obavljao jednom ili dva puta godišnje na lokaciji izvan Hrvatske - u doba kada ovdje još nismo imali velikih shopping centara i dovoljnu ponudu dućana. Po traperice, tenisice ili stol za dnevni boravak često smo išli u Trst, Graz ili Beč. Tada smo morale brzo i na licu mjesta odlučiti što točno želimo jer nije bilo druge prilike za kupovinu - ako u tom trenu nešto ne kupimo, jednostavno to nećemo imati. Odlazak u shopping tada je predstavljao i cijeli obiteljski izlet.
Čekovi i isprobavanje
Za manje shoppinge odlazili bismo u centar grada, i to je isto bila cijela procedura: detaljno isprobavanje odjeće i provjera materijala, testiranje izdržljivosti kreveta ili kauča. Zatim roditeljska inspekcija jesu li tenisice i jakna dovoljno čvrste i tople. A ako se radi o opremanju i kupovini za dom, tu su bila promišljanja i rasprave o tome hoće li stol pasati uz tapete te hoće li odabrana kutna garnitura ili krevet biti u funkciji barem do mirovine. Nakon svih vijećanja i odluka, mama bi izvadila magičnu knjižicu s čekovima kako bi se postupak kupovine završio.
Online shopping
A kako mi danas idemo u shopping? Pa najčešće tako da uzmemo mobitel ili laptop te odemo na online shop željenih proizvoda, kliknemo što želimo i ubacimo u košaricu. Često smo i pretplaćene na newslettere naših omiljenih brendova te tako pratimo sve popuste i akcije. Ako nam se proizvod koji dođe na našu adresu ne svidi, možemo ga vratiti i dobiti povrat novaca ili naručiti novi proizvod, i jednostavno se plati karticom.
Naravno, ponekad volimo zbog druženja otići s mamom i u sam dućan izabrati uživo što nam se sviđa. Mame su uvijek tu da nam pomognu oko izbora te procjene kvalitetu proizvoda. A kako se kupovina između nas i mama razlikuje, opisao je na duhovit način u svom videu TikToker Niko Čuturić:
@miss7hr Koji stil shoppinga je tebi bliži - @kojeNiko stil ili stil Nikine mame? 🤗🤗 @JYSK ima najbolju ponudu za fanove C&C kupovine ili kupovine na licu mjesta 🤗 #miss7 #jatotako #mitotako #jyskhrvatska ♬ original sound - miss7
Click&collect
Jedna od velikih razlika između nas i mama je što ćemo mi češće izabrati uslugu click&collect koja nam olakšava život. Radi se o opciji kojom možeš online rezervirati proizvode po izboru koji upakirani čekaju u odabranoj JYSK trgovini za svega 30 minuta. Sami proizvodi plaćaju se tek prilikom preuzimanja pa možeš biti sigurna da se komad koji ti je zapeo za oko neće u međuvremenu rasprodati.
Zato je jedan od naših omiljenih web shopova i JYSKov jer u njemu pronalazimo sve za opremanje svog doma te putem njega na brz način dolazimo do svojih omiljenih proizvoda. Na JYSK web stranici možeš pronaći i katalog s tjednim popustima te inspiraciju za uređenje svog doma.
JYSK ovaj mjesec slavi 15. rođendan u Hrvatskoj povodom kojeg možeš pronaći brojne pogodnosti i popuste do 70% na više od 2500 artikala te upoznati nove trendove koje donosi jesen i zima pred nama. U fokusu je uređenje interijera prirodnim, održivijim materijalima i neutralnim nijansama kroz koje JYSK promovira ekološki svjesnije načine za stvaranje sigurnog utočišta.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.