Mornari & Fućkalice usidrili su se u Centar Cvjetni

Mornari&Fućkalice ime je novog hrvatskog brenda kojeg je osmislio akademski slikar Tomislav Ostrman koji nakon višegodišnje slikarske karijere uz pomoć kreativaca koji čine tim brenda Mornari&Fućkalice kreće u poduzetničku karijeru.

 Brend je, prema riječima njegovih vlasnika, namijenjen „homo ludensima“ pa se tako i prva trgovina koja je otvorena u Centru Cvjetni zove Mornari & Fućkalice homo ludens dućkas ili Sailors & Whistlers homo ludens store.

 | Autor:

U trgovini će se moći kupiti umjetnički i dizajnerski predmeti zaigranih naziva: fućkalica u šlafruku, party time majice, torbe za furanje, cica na kolica i još mnogo drugih predmeta  koji će se postepeno uvoditi. U timu Mornara & Fućkalica svi predmeti se izrađuju  ručno i svakome pojedinačno se pristupa kao stvaranju malog umjetničkog djela. Cijene proizvoda podijeljene su u tri cjenovna razreda: Super art line, EXtra art line i SuperEXstra art line od čega će za svačiji džep biti ponešto. Asortiman proizvoda Mornara & Fućkalica čini lepeza od tzv. poklon proizvoda, suvenira, preko mode i specijalno dizajniranih odjevnih predmeta do umjetničkih slika i skulptura.

Vizualni identitet brenda temelji se na liku koji je sišao s Ostrmanovih slika – mornaru zvanom Fućkalica koji predstavlja  homo ludensa, idealnog čovjeka čistih pozitivnih misli koji se, kao svaki mornar, ne boji nepoznatog, velikog je srca, živi osjećaje, voli život i poštuje sve sudionike u njemu.

 | Autor:

Tako je  i brend pod znakom Fućkalice namijenjen zaigranim ljudima,zaljubljenicima u more, ljudima koji se stalno smiju i ljudima koji veselo fućkajući putuju kroz život. Osnovne boje brenda su boje hrvatske trobojnice čime se želi naglasiti važnost očuvanja prepoznatljivosti hrvatskog nacionalnog identiteta. Time brend Mornari&Fućkalice stavlja naglasak na  hrvatsku proizvodnju, hrvatsku kreativnost te hrvatsku umjetnost i dizajn, čime želi postati jedan od prepoznatljivih svjetskih brendova s ponosnom etiketom Made in Croatia.

Photo: None

Komentari 0