- Marko Purišić iliti Baby Lasagna se za nastup u prvoj kvalifikacijskoj večeri priprema punom parom
- Marko se jučer s ostatkom benda pojavio na tirkiznom tepihu, a za ovu je prigodu još jednom ostao vjeran tradicionalnoj etno estetici po kojoj smo ga zapamtili i kada je prvi puta na Dori izveo Rim Tim Tagi Dim
- Komade koje je odabrao specijalno je za ovu prigodu dizajnirala mlada dizajnerica Antonija Bucić koja nam je otkrila kako je došlo do suradnje
Dok mi odbrojavamo posljednje dane i sate do početka Eurovizije, naš Marko Purišić iliti Baby Lasagna se za nastup u prvoj kvalifikacijskoj večeri priprema punom parom. Punih 35 godina nakon što je grupa Riva svojim hitom 'Rock Me' osvojila Europu, mnogi su se ponadali da bi iduće godine upravo Zagreb mogao biti domaćin Eurovizije, budući da Baby Lasagna u natjecanje ulazi kao favorit, barem ako je vjerovati kladionicama na kojima drži prvo mjesto s nemalih 24% šanse za pobjedu.
Marko se jučer s ostatkom benda pojavio na tirkiznom tepihu, a za ovu je prigodu još jednom ostao vjeran tradicionalnoj etno estetici po kojoj smo ga zapamtili i kada je prvi puta na Dori izveo Rim Tim Tagi Dim. Komade koje je odabrao specijalno je za ovu prigodu dizajnirala mlada dizajnerica Antonija Bucić koja nas je, nema tome dugo, oduševila kolekcijom koju je stvorila iskoristivši tabletiće i ostali tekstil dobiven u grupi 'Sharing is caring'.
Budući da je Antonija taman uoči Dore predstavljala svoju kolekciju 'Not your grandmother’s lace' u kojoj je govorila o prošlosti i revitalizaciji hekleraja odnosno kombinaciji naših etno motiva s modernim i može li se hekleraj vratiti u modu, oduševila se kada je izašao spot za pjesmu i kada je u njemu vidjela etno motive i hekleraj. “Pomislila sam kako bi bilo odlično da Baby Lasagna i ja surađujemo jer očito imamo sličnu, ako ne i istu viziju u istom trenutku, i tako sam im se javila za suradnju. Bila sam skeptična, ali odgovorili su mi nakon pet minuta da su oduševljeni mojom kolekcijom i da se čujemo ako pobijedi na Dori. Kako se to se stvarno i dogodilo, bila sam presretna!”, priznaje Antonija.
Nakon pobjede Antonija se čula s Markovim PR-ovcem Krešom Ćustićem, te su krenuli razgovarati o njegovom outfitu za tirkizni tepih. “Napravila sam ekskluzivan outfit koji se sastoji od heklane bluze s kapuljačom, crvene jakne s ringovima i crnih hlača s ringovima, a također sam i za ostatak tima napravila 5 heklanih prsluka i košulja”, kaže mi Antonija koju su ovih dana upiti o ovim neobičnim komadima doslovno zatrpali sa svih strana.
Prije manje od 3 mjeseca pisala sam da je Antonija velika nada modne scene za koju su neki tom prilikom možda čuli prvi put, ali zasigurno ne i posljednji, a suradnja s Baby Lasagnom koja je oduševila svijet samo je šlag na dekonstruiranoj torti. Dekonstruiranoj, kažem, jer u onoj poznatoj uzrečici šlag stiže na kraju, dok u Antonijinom slučaju vjerujemo da je ovo samo početak i da joj je samo nebo granica. Nadam se samo da isto vrijedi i za Baby Lasagnu!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.