Ova torbica stekla je kultni status u seriji "Seks i grad" i gotovo da nema djevojke koja je u to vrijeme nije poželjela. Slično je i danas - sve trendseterice žele svoj primjerak Dior Saddle
I dok se velika većina nas s nostalgijom prisjeća dizajnerskih komada koje je Carrie Bradshaw nosila iz sezone u sezonu, velike modne kuće rade na tome da ih vrate u svoje kolekcije. Tako je kreativna direktorica Diora, Maria Grazia Chiuri, u kolekciji jesen/zima 2018/2019 redizajnirala ikonsku torbu Dior Saddle i bacila u trans sve zaljubljenice u ovaj kultni model.
Riječ je o torbi koju je Dior predstavio 2000. godine, a koja je bila neizostavni komad u outfitima trendseterica. Carrie ju je nosila na ulicama Manhattana uz ružičaste hlače i svilenu haljinu, a nerijetko se viđala i u kombinacijama brojnih modnih insajderica, poput Paris Hilton.
Prvotna verzija ove torbe nosila se ispod pazuha zbog vrlo kratkog remena, bila je u obliku sedla, s istaknutim slovima C i D i na sebi je imala mjedenu kopču u obliku slova D. Najpopularnija verzija bila je ona od trapera i tkanine ukrašena Dior logotipom. Današnji modeli nisu doživjeli velike preinake. Novost je što su dostupni u više boja, napravljeni su od raznovrsnijih materijala i uz njih dolazi dugački remen koji se može kombinirati po želji - i izgleda neodoljivo! Cijena? Od vrtoglavih 14 do 23 i više tisuća kuna, ovisno o modelu.
Dior torba kultnog statusa jučer je puštena u prodaju i u trenu je doživjela ogromnu popularnost na društvenim mrežama. Naime, brojne modne blogerice odmah su nabavile svoj primjerak i uzbuđenje podijelile sa svojim pratiteljima. Prema svemu viđenom, čini se da ćemo Dior Saddle ovoga ljeta često viđati u njihovim kombinacijama.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.