Dva brenda pokazala su svoju veličinu i novim komadima koje osim dobrog dizajna odlikuje i plemeniti cilj. Kupi ih i podrži borbu protiv raka dojke
U listopadu uvijek svjedočimo pregrštu akcija posvećenih borbi protiv raka dojke, no kada zapravo imamo priliku vidjeti proizvode stvorene specifično za žene koje su preboljele rak? H&M se ovoga mjeseca osvrnuo baš na to, izdavši kolekciju "Close to My Heart". Riječ je o kolekciji grudnjaka tri različita stila (bralette, sportski grudnjak i grudnjak mekih košarica) koje dolaze u različitim tkaninama, pa tako i u čipki i mikrofibri, a imaju mrežicu predviđenu za držanje umetka na mjestu. Ideja je, navodno, krenula upravo od jedne H&M-ove zaposlenice koja nije u dućanu mogla pronaći model grudnjaka za sebe.
Kolekcija je u prodaju došla 1. listopada i bit će dostupna do kraja mjeseca, no nažalost ne i diljem svijeta. Ipak vrijedno je spomenuti kako će sva zarada od grudnjaka ići na račun Američkog onkološkog društva.
S druge strane, Mango se odlučio za kolekciju majica za muškarce i žene s porukama podrške. Majice su od organskog pamuka i mogu se kupiti i u Hrvatskoj, po cijeni od 129,90 i 199,90 kn. Sva zarada od kolekcije ide za Fero Foundation, privatnu španjolsku udrugu koja pridonosi istraživanju raka. Nadamo se da ovo neće biti jedini brendovi koji će iskazati svoj humanitarni karakter ovoga mjeseca.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.