- Otkako je postavljen za kreativnog direktora poznate modne kuće, sve su oči bile uprte u Pharrella Williamsa, s nestrpljenjem su se iščekivalo njegovo viđenje muške mode
- Debitatnsku kolekciju za proljeće/ljeto 2024. za Louis Vuitton predstavio je na Paris Fashion Weeku koji je upravo u tijeku
- Opći je zaključak da glazmenik/dizajner nije podbacio. A mi smo malo ljubomorne na sve te torbice napravljene za dečke...
Jučer je na Pariškom tjednu mode, spektakularnom i dugo iščekivanom revijom Pharrell Williams kao novi kreativni direktor predstavio kako zamišlja mušku modu s Vuitton potpisom. Riječ je o kolekciji za proljeće/ljeto 2024., a cijela se revija, ako te zanima, može vidjeti na YouTubeu. Isplati se, baš je lijepo...
Pont Neuf, najstariji most u Parizu, bio je pista za prvu Pharrellovu reviju, a kao što se moglo očekivati od glazbenika, producenta i poduzetnika s više od 14 milijuna pratitelja na Instagramu, u prvim su redovima bila mnoga slavna imena: Jay-Z i Beyoncé, Rihanna (koja je snimila kampanju za kolekciju) i A$AP Rocky, Zendaya, Lewis Hamilton, Kelly Rowland, Tyler, The Creator i Kim Kardashian. Jay-Z je imao i nastup nakon revije, a Pharrell mu se pridružio na pozornici... Ukratko, događaj je nadišao modnu reviju - bilo je špalir slavnih, nastup i zabava, s modnim dijelom, za ravnotežu.
Revija je bila mješavina maksimalističkog dizajna inspiriranog poznatim logotipom brenda – kaput od umjetnog krzna dužine do poda s LV znakom ili majica u nogometnom stilu s grbom Louisa Vuittona, elegantnih krojeva i puno torbi. Vrhunac je bio Jeep kabriolet koji se vozio modnom pistom natrpan prtljagom. Slogan "LV is for Lovers" odnosio se na Williamsovu rodnu državu Virginiju i njen slogan "Virginia is for Lovers".
Na kraju revije Pharrell se naklonio i to u odijelu pikseliziranog kamuflažnog uzorka, usklađen s odjećom koju je nosilo njegovo četvero djece u prvom redu. Williamsovo imenovanje na čelo Louisa Vuittona, otpočetka je tema je razgovora - zašto je angažiran on, a ne osoba koja je doista dizajner? No, iako nije školovan modni dizajner, glazbenik donio je nešto što bi se moglo nazvati kulturnim kapitalom, a uloga kreativnog direktora danas se ionako sve češće može shvatiti kao nešto što se više odnosi na vibru i viziju. U tom je smislu njegova debitantska kolekcija pun pogodak. A iskreno, sviđaju nam se i dizajni odjeće, s tim da dečkima malo zavidimo na tim silnim torbicama...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.