- Angelica Hicks oponaša odjevne kombinacije slavnih osoba i modela s pista s materijalima koje pronađe u svom domu
- Reinterpretacije visoke mode tako nastaju od odjeće koju posjeduje, ali i alufolije, vreća za smeće, COVID maski… mašti nema kraja
- Za svoje filmiće kaže da su "Kao igranje preooblačenja, ali za odrasle!" I super su zabavni jer svakako posjeduju dobru dozu humora, a možda i sprdnje...
Angelica Hicks je umjetnica poznata po smiješnim videima u kojima reinterpretira visoku modu iz udobnosti vlastitog domai sa stvarima koje u njemu pronađe.
Hicks ima 29 godina, Britanka je sa adresom u New Yorku i stekla je više od 100.000 pratitelja na svom Instagram računu @angelicahicks. Objavljuje ilustracije nadahnute modom i kulturom, a u novije vrijeme i rekonstrukcije dizajna visoke mode, ali za malo novca uključujući vjenčanicu Terese Giudice koju je rekonstruirala pomoću toaletnog papira i Balenciaginu revijsku haljinu Naomi Campbell 2022. čiji dizajn je prekopirala pomoću vreća za smeće.
Prema njezinoj web stranici, Hicksina umjetnička djela dovela su do suradnje s Metropolitan Museum of Art uoči Met Gala 2019., kao i Guccijem i Yoox Net-a-Porter Group.
Govoreći o svom popularnom formatu ponovnog kreiranja dizajnerskog izgleda, Hicks je izjavila: „To je kao igra odijevanja, ali za odraslu osobu.“
Također je rekla kako je radila 'na periferiji mode' nakon studija povijesti umjetnosti. Diplomirala je na koledžu u Londonu i osjetila pritisak da krene tradicionalnim putem u umjetnost.
Hicks je prethodno objavljivala usporedne slike izgleda s piste ili crvenog tepiha i svog, a u ljeto 2021. godine razvila je to u video seriju koja prikazuje proces dizajna.
Često koristeći maske za COVID-19 kao grudnjake, aluminijsku foliju kao nakit i vreće za smeće umjesto crnog lateksa, Hicks je postala stručnjakinja za pretvaranje svakodnevnih kućanskih predmeta u toalete koje su se upravo pojavile na crvenom tepihu.
Hicks kaže da se moda često može činiti nedostupnom onima koji si ne mogu priuštiti luksuzne komade odjeće ili obuće, ali se nada da će podsjetiti ljude „da se ne može kupiti stil“.
Dodala je kako je modna industrija dobro prihvatila njezine videe i čini se da se smije s njom, ali neki komentari javnosti na Instagramu optužuju je za 'trolanje'.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.