- Jednu bismo brigu u vrućim ljetnim mjesecima trebali voditi više no ikad, a to je ona da je naše zdravlje zaštićeno koliko god smo u mogućnosti zaštititi ga
- Šeširi i sunčane naočale nisu samo obavezan dodatak najvrućim danima, već i prilika da i kroz njih kažemo nešto o svojoj osobnosti, stilu odijevanja i estetici koju najradije njegujemo
- Posebno nam se sviđaju svi oni komadi u skladu s 'old money' estetikom odnosno oni što puno više nalikuju klasicima koji uvijek izgledaju bezvremenski, poput Balenciaginog modela Dynasty čiju smo pristupačniju verziju pronašli na čak dva mjesta
Možda su nam prve asocijacije na ljeto zabava, odmor i bezbrižnost, no jednu bismo brigu u vrućim ljetnim mjesecima trebali voditi više no ikad, a to je ona da je naše zdravlje zaštićeno koliko god smo u mogućnosti zaštititi ga. Od zaštitnih faktora i šešir(ić)a što štite naše lice i kosu do sunčanih naočala što štite naše oči od nemilosrdnog sunca, ovi nezaobilazni dodaci nisu samo obavezan dodatak najvrućim danima, već i prilika da i kroz njih kažemo nešto o svojoj osobnosti, stilu odijevanja i estetici koju najradije njegujemo.
Kako se modni trendovi mijenjaju od danas do sutra, posebno nam se sviđaju svi oni komadi u skladu s 'old money' estetikom odnosno oni što puno više nalikuju klasicima koji su jednako bezvremenski izgledali prije 50 godina kao što izgledaju i danas. Nerijetko su najluksuzniji brendovi oni koji nude najveći izbor upravo takvih komada, a jedino što stoji na putu između toga da ih sve redom dodamo u svoje garderobe paprena je cijena s kojom redovito dolaze u paketu.
Baš zato volimo kada se high street i ostali cijenom pristupačniji brendovi inspiriraju bezvremenskim dizajnom, a posebice kada fokus usmjere na one najpopularnije modele koje, čak i kada cijena nije problem, ne uspijevamo uloviti jer su posvuda - rasprodani.
U eri društvenih mreža dovoljno je da neka od najutjecajnijih imena osvanu noseći iste komade da se potraga za njima pretvori u nemoguću misiju, pa ne iznenađuje što se mnogi nisu uspjeli dokopati Balenciaginih sunčanih naočala kakve obožavaju i Rihanna, i Hailey Bieber, i Dua Lipa, i mnoge druge slavne i manje slavne dame.
Kao što većina nas zna, kada je moda u pitanju, Balenciaga je oduvijek bila 'taj brend', bez napora spajajući popularnu kulturu i luksuz. Njegovi dodaci uvijek se ističu kao upečatljivi must-have (pozdrav, traper torba Balenciaga Le Cagole XS Logo Print). Sada su Balenciaga sunčane naočale u centru pažnje zahvaljujući klubu obožavatelja koji uključuje Rihannu, Hailey Bieber i Dua Lipu.
Model imena Dynasty Rectangle koji je Balenciaga ponudila u nekoliko boja poput bijele, crvene, neonski žute i ružičaste uz uvjerljivo najpopularniju crnu prodaje se po cijeni od 375 €, a modele koji mu neodoljivo nalikuju uspjeli smo pronaći po značajno pristupačnijoj cijeni od svega 14,47 € i 9,99 € u Zalandovoj, odnosno Bershkinoj ponudi.
Dok Bershkin model na onaj Balenciagin nalikuje prvenstveno oblikom, onaj brenda Zign koji se prodaje na Zalandu nalikuje mu čak i ostalim detaljima. Originalni model na krilcima ima poznati zlatni logo - dvostruko slovo 'B', a sličan detalj smjestio se i na krilcima Zignovog modela. Jedina mana je što oba brenda nude isključivo crni model, no taj je ionako najtraženiji pa sumnjamo da će se itko buniti!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.