- S krajem godine, odlučili smo se prisjetiti dijela predivnih kampanja koje su sve redom predstavljale aktualne kolekcije za jesen i zimu
- Neke su se na popisu našle zbog predivnih kreacija, neke zbog svojih zaštitnih lica, a neke zbog cijele priče koja je, od ideje do scenografije i finalnih fotografija, ispričana na najljepši mogući način
- Kraj toliko fantastičnih, nije bilo nimalo lako probrati ih, no uspjeli smo izdvojiti 30 najljepših, najzanimljivijih i najveličanstvenijih
Kao i svake godine, i ove smo se detaljno bavili svim modnim trendovima i svim onim kreacijama koje će tek postati novi ikonski komadi, a s krajem godine odlučili smo se prisjetiti i dijela predivnih kampanja koje su ih pratile, a koje su sve redom predstavljale aktualne kolekcije za jesen i zimu.
Neke su se na popisu našle zbog predivnih kreacija, neke zbog svojih zaštitnih lica, a neke zbog cijele priče koja je, od ideje do scenografije i finalnih fotografija, ispričana na najljepši mogući način. Kraj toliko fantastičnih, nije bilo nimalo lako probrati ih, no uspjeli smo izdvojiti 30 najljepših, najzanimljivijih i najveličanstvenijih.
Stella McCartney
Uz torbe koje svojim oblikom neodoljivo podsjećaju na preslatke jazavčare, na modnoj je sceni zablistala još jedna torba inspirirana životinjskim svijetom - torba Ryder Stelle McCartney, inspirirana konjima i jahanjem. Predstavljena u rujnu, torba je dobila divnu kampanju u kojoj su glavne uloge odigrali Sarah Snook iz 'Nasljeđa' i jedan prekrasan crni konj.
Proenza Schouler
Parker Posey jedno je od lica koje ćemo uskoro gledati u trećoj sezoni 'Bijelog lotosa', a ova 55-godišnja glumica zvijezda je kampanje koju je za Proenzu Schouler snimio Jeff Henrikson. Unatoč jednostavnoj pozadini dvorišta prekrivenog lišćem, uspjela je ispričati razne priče svojim tijelom. Uz podignutu suknju bordo boje i bijele čizme, preko zamišljene plesne dvorane svim potencijalnim udvaračima jasno i glasno daje do znanja da je spremna za ples.
Ginori 1735
Jake Gyllenhaal nastavio je partnerstvo s brendom porculanskog posuđa Ginori 1735, pa nije neobično vidjeti ga u jesenskoj kampanji brenda. Slike su snimljene u Villi Ginori, rodnom mjestu osnivača Ginorija, markiza Carla Andrea Ginorija, a na fotografijama vidimo Jakea kako se izležava na kauču dok čita knjigu i uživa u jutarnjoj šalici kave.
Marc Jacobs
Marc Jacobs u posljednjoj je kampanji okupio mnoga velika imena. Adriana Lima, Lourdes Leon, Joan Smalls i Colin Jones ujedinile su snage ne bi li predstavile četiri nove torbe iz 'Marc Jacobs Essentials' kolekcije, a kulisu kampanje odglumio je New York, grad koji je dom brenda više od četiri desetljeća.
Burberry
Barry Keoghan, Cara Delevingne i Olivia Colman samo su neki od ambasadora nove Burberryjeve kampanje koja slavi bogato nasljeđe brenda i njegov ikonski status kada su u pitanju baloneri, jakne i kaputi. Na fotografijama koje je snimio Alasdair McLellan, neki su pobjegli među ovce u prirodu, drugi su šetali prohladnim Londonom, a Barry je nestrpljivo čekao u restoranu da se njegova pratnja napokon pojavi.
Bottega Veneta
Jacob Elordi u najnovijoj kampanji za Bottegu Venetu slavi ljepotu pokreta smješten u prostrane i veličanstvene krajolike Utaha i Nevade, skačući i protežući se te grleći plesača koji živi u njemu - njegovu stranu koju nikada prije nismo vidjeli. Kampanju je snimio Alec Soth, a prigodno je, slaveći duh putovanja i istraživanja, nazvana 'Going Places'.
Self-Portrait
Emily Ratajkowski zablistala je kao missica koja predstavlja moć, samopouzdanje, samoizražavanje i vjeru u sebe, u najnovijoj kampanji poznatog britanskog brenda koja se poigrava klasičnim prizorima iz svijeta natjecanja ljepote i koju je maestralno snimila Tina Barney. Slike odražavaju moderan i razigran pristup ženstvenosti i odijevanju, naglašen Han Chongovim šarenim i svjetlucavim dizajnom.
Gucci
Legendarna fotografkinja Nan Goldin fotografirala je Debbie Harry aka Blondie kako krstari Londonom s novom torbom brenda (i preslatkim psićem) pored sebe. Pod naslovom 'Uvijek ćemo imati London', kolekcija služi kao oda gradu u kojem je Sabato De Sarno debitirao u svibnju predstavivši fantastičnu kolekciju u Tate Modernu.
Schiaparelli
Daniel Roseberry podigao je dosta buke kao kreativni direktor Schiaparellija, a sada je brend napokon objavio svoju prvu kampanju s njim na čelu. Niz spontanih slika koje je snimio Johnny Dufort ispred i u Place Vendôme, oda su Parizu - Schiaparellijevom domu, a slike djeluju veoma prirodno i pomalo sirovo.
Louis Vuitton
Louis Vuitton svoju je najlegendarniju torbu Neverfull učinio još svestranijom, a ambasadorica brenda - Sophie Turner, pokazala je svestranost dizajna u najnovijoj kampanji, ističući elegantne smeđe i crne varijante, kao i one u nešto vedrijim bojama.
Chopard
Bella Hadid nova je globalna ambasadorica Choparda, a u čast ove vijesti, brend je objavio kampanju koju je snimio Alasdair McLellan s njom u glavnoj ulozi. Najupečatljiviji komad iz kolekcije Ice Cube podiže crno-bijelu haljinu bez naramenica - ogrlica od bijelog zlata sa safirima i dijamantima, a odgovarajući prsten i naušnice upotpunjuju komplet dostojan kraljevske obitelji.
Wales Bonner
Solange Knowles osvanula je u kampanji Wales Bonner i pokazala od koga je njezin sin naslijedio manekenski talent. Kampanju je snimila Zoe Ghertner, pokazujući krojačke vještine Grace Wales Bonner.
Coach
Elle Fanning, Charles Melton i Storm Reid glume u Coachovoj kampanji kao najnoviji globalni ambasadori brenda, a ovaj je glumački trio odlično utjelovio Coachovu misiju 'The Courage To Be Real' u sklopu koje poziraju u New Yorku s osmijesima na licima.
Helmut Lang
Još od svog debija u rujnu 2023., Helmut Lang nerazdvojivo je povezan s New Yorkom, a u novoj kolekciji Irina Shayk pozira u svestranim komadima napravljenima upravo za žene iz New Yorka. Zanimljivo, umjesto da Irinu izvede na ulice New Yorka, Talia Chetrit fotografije je snimila u studiju, stavljajući u prvi plan dramatične siluete.
H&M
H&M je odabrao Charli XCX za predvodnika svoje kampanje za jesen/zimu 2024., uz Arcu, Lilu Moss i druge zvijezde. Nadahnute modernim dizajnom iz sredine stoljeća, jakne i mini suknje prizivaju osjećaj 60-ih, dok se svilene haljine uklapaju u boemski trend kojemu sve više raste popularnost, a fotografije koje je na crno i bijeloj pozadini snimio Sam Rock tjeraju nas da preispitamo sve što smo mislili da znamo o H&M-u.
Burberry
Daniel Lee još je jednom potražio inspiraciju u domovini brenda i ljudima koji nastanjuju ove krajolike u kaputima i jaknama koje su dio Burberry DNK više od 150 godina. Fotografije je u Lake Districtu sjeverozapadne Engleske snimio Tyrone Lebon, a kampanja naglašava funkcionalnost i umješnost Leejevog Burberryja, prikazujući toplinu kaputa s podstavom i ljepotu savršeno skrojenog odijela s dvostrukim kopčanjem.
Chloé
Nakon što smo komade iz debitantske kolekcije Chemene Kamali za Chloé vidjeli na crvenim tepisima i na brojnim drugim događanjima, svilene haljine s volanima, topovi od prozirne čipke i kožne pelerine sada su zaslužile i svoju kampanju. Kaia Gerber, Rianne Van Rompaey i drugi modeli našli su se pred objektivom Davida Simsa, noseći kolekciju koja je brzo osvojila srca modne publike.
Ralph Lauren
Što Ralph Lauren i New York imaju zajedničko? Oboje dijele poštovanje prema bezvremenskoj i klasičnoj sofisticiranosti. Zato je grad porijekla brenda bio savršeno okruženje za njegovu kampanju nazvanu 'Ralph's New York', a slike su hommage dizajnerovom rodnom gradu, njegovoj dinamičnoj energiji i ljubavi dizajnera prema starom i novom. Crno-bijele fotografije koje je snimio Lachlan Bailey prikazuju više likova dok uživaju u jesenskom danu u New Yorku, a odjeveni su u klasične komade poput Camel Polo kaputa, jakne s uzorkom riblje kosti i, naravno, pletene veste od kašmira.
Skims
Skims još jednom dokazuje svoju relevantnost u svijetu mode i pop kulture, stavljajući Charli XCX u središte svoje najnovije kampanje. Skims ju je odjenuo u svoje ležernije cool komade iz Cotton Rib i Cotton Fleece kolekcija, a zatim je smočio do gole kože, što je maestralno snimila Petra Collins.
Donna Karan
Najnovija kolekcija nazvana 'Reflections on Women' slavi višeslojnu prirodu žene, njezinih emocija, svjetonazora i osjećaja za osobni stil. Christy Turlington, Amber Valletta, Alek Wek, Karen Elson, Imaan Hammam, Eva Herzigova, Edie Campbell i Liu Wen zajedno odišu ogromnom snagom na fotografijama koje je snimio Mikael Jansson, a fokus je ostao na ženstvenoj silueti i teksturama poput šljokica, antilopa i kože.
Marc Jacobs
'Marc Jacobs je zabavan', 'Marc Jacobs je legendaran', 'Marc Jacobs je neustrašiv, prekrasan, seksi i moćan', riječi su kojima su zvijezde jesenske kampanje Marca Jacobsa opisale njegov brend. Cardi B, Irina Shayk, Lil Uzi Vert, Alex Consani i Gabbriette zablistale su u kampanji koju je snimila Harmony Korine i koja je upečatljiva, zabavna, neustrašiva i definitivno za zločeste cure.
Tory Burch
Vittoria Ceretti, Mona Tougaard i Chu Wong u ovoj su kampanji otputovale na ljetni odmor iz snova u Lisabon, a njihove je avanture zabilježila Jamie Hawkesworth. Volumen, silueta i tekstura dominiraju kroz prozirne šljokičaste košulje koje svjetlucaju na zalazećem suncu i vunene kapute skrojene do savršenstva, a nije zaboravljena ni boja, najuspješnije primijenjena u geometrijskim kožnim suknjama, izvedenima u jarko plavoj i vibrantnoj narančastoj nijansi.
Ferragamo
Ferragamo se u najnovijoj kampanji brenda vraća svojim firentinskim korijenima. Suvremenost se susreće s tradicijom jer dizajn Maximiliana Davisa pronalazi pozadinu u povijesnim ulicama talijanskog grada. Fotografije koje je snimio Juergen Teller prikazuju svakodnevni život muškarca i žene iz Ferragama, a zvijezde kampanje su prijatelji kuće - manekenka Raquel Zimmermann, koja predstavlja suštinsku renesansnu ljepotu, sjedeći među umjetničkim djelima u Palazzo Corsini, i grafički dizajner Peter Saville, koji je nedavno redizajnirao logo brenda i koji leži među skulpturama u Galleriji Romanelli.
Y-3
Gabbriette i A$AP Nast zaštitna su lica Y-3 kampanje za jesen 2024., no prava zvijezda fotografija koje je snimio Max Vadukul je New York. U kampanji nazvanoj 'A Love Letter to New York', crno-bijele fotografije postavljaju dva modela na gradske ulice. Gabbriette evocira Matrixovo Trojstvo, penjući se uz požarne stepenice u crnom baloneru, dok Nast pleše ulicama Harlema, samo nekoliko blokova dalje od kuće iz svog djetinjstva. Odjeveni su u potpuno crne komade iz jesenske kolekcije koja se fokusirala na koncept hiperprirodnog i sjecište organskog i sintetičkog.
Balenciaga
Balenciagine ambasadorice Kim Kardashian i Isabelle Huppert te Naomi Watts kao vlasnice Rodeo torbe pokazuju svoje modne dodatke na minimalističkim fotografijama. Jednostavna fotografija Nadava Kandera postavila ih je na crnu stolicu na bijeloj pozadini, a odjevene su u Balenciagine komade od glave do pete, noseći prepoznatljive komade kreativnog direktora Demne, poput Knife štikli i svjetlucave večernje haljine.
Moschino
Novoimenovani kreativni direktor brenda, Adrian Appiolaza, objavio je reklamnu kampanju za svoju debitantsku kolekciju, a ako pažljivo pogledamo fotografije Willyja Vanderperrea, naći ćemo samog Adriana u pozadini gotovo svake fotografije. Ovakav je pristup referenca na osnivača Moschina, Franca Moschina, koji se na sličan način ubacivao u svoje kampanje, a slike kampanje nazvane 'Collezione 0' svečane su i šarene, te slave Milano pričama o pet različitih žena iz svakodnevnog života. Jedna kupuje namirnice u chic baloneru i crvenim salonkama, dok druga razgledava prodavaonicu ploča u prevelikoj majici.
Loewe
Nije neuobičajeno vidjeti Loewe kampanje prepune efekata ili pune drangulija, no u kampanji brenda za jesen/zimu 2024. Gretu Lee i Daniela Craiga stavlja se u središte pozornosti bez ičega što bi nam odvuklo pažnju. Fotograf David Sims ulovio je Daniela Craiga kako evocira vizualnog umjetnika Richarda Hawkinsa koji je i inspirirao kolekciju, dok Greta Lee odiše ležernom hladnokrvnošću dok sjedi na stolici ili nonšalantno popravlja frizuru. Zajedno, ovaj dvojac predstavlja dva različita aspekta Loeweovog etosa - neobičnu prirodu utjelovljenu u mirnoj hladnoći.
Balenciaga
Balenciaga se nije zezala kada je reklamirala svoju redizajniranu it torbu Le City. Ambasadorica brenda Nicole Kidman, poznata obožavateljica Le Cityja Kate Moss i modeli Amelia Gray i Kit Butler odabrani su kako bi predstavili dostupne veličine, boje i završne obrade ažuriranog modnog dodatka u nizu fotografija koje je snimio Mario Sorrenti.
McQueen
Energija Londona isijava iz McQueenove kampanje za jesen/zimu 2024., inače debitantske kolekcije Seána McGirra za brend. Kinematografske fotografije koje je snimio Glen Luchford pozivaju gledatelja u njegov grad. Snimljene u istočnom Londonu, slike ističu englesku prijestolnicu jednako kao i odjeću, s pozadinama izloga, betonskih banaka i kuća oblijepljenih tapetama, no ništa ne odvlači pozornost od odjeće koja plijeni pažnju poput čupavog trapera, nakostriješenog krzna i strukturiranog odijela prekrivenog kristalima.
Fendi
Sve su oči uprte u Fendijeve globalne ambasadore muške odjeće koji su u novoj kampanji brenda dovedeni na elegantni set od stakla i metala kojeg je dizajnirao talijanski umjetnik Nico Vascellari, postavljajući glumce Nicholasa Galitzinea i Zhanga Ruoyuna te odjeću koju nose u središte pažnje. Nicholas je osvanuo u platnenoj jakni sa samtastim ovratnikom te sa svojom Siesta torbom koja mu je poslužila kao moderni improvizirani jastuk za glamurozno kampiranje, dok je Zhang odjeven u vuneno odijelo te nosi torbu Peekaboo ISeeU. Njih dvojica ne dokazuju samo svestranost Fendi muškarca, već i najnovije kolekcije Silvije Venturini.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.