- Plus Size Baby je online trgovina ženske odjeće većih konfekcijskih brojeva
- Fotografije proizvoda postavljene na njihove stranice izazvale su lavinu reakcija jer su koristili vitke modele koji su rukama rastezali proizvod do pune veličine
- Ova situacija nas je navela da se zapitamo prihvaćamo li različitost samo u teoriji, a ne i u praksi?!
Plus Size Baby je online prodavač ženske odjeće većih konfekcijskih brojeva. Na svojoj službenoj web stranici i na Twitteru objavio je fotografije kampanje u kojoj vitki modeli nose donje rublje nekoliko veličina preveliko za njihovu građu. Čini se da modeli dodatno preuveličavaju kontrast veličine svojim pozama, držeći i rastežući donje rublje što dalje kako bi pokazali koliko je zapravo šire od njihova tijela.
Ovakva kampanja je posebno neobična ukoliko znamo da je brend specijaliziran upravo za veće konfekcijske brojeve. Ukoliko su i željeli privući pažnju obrnutom psihologijom, ovakva kampanja im se "odbila u glavu" jer njome indirektno vrijeđaju upravo vlastite kupce. Reakcije na društvenim medijima bile su brze i oštre. Tako je jedan korisnik Twittera napisao sljedeće : "Doslovno ste imali XS djevojku koja rasteže materijal kako bi pokazala koliko velik može biti? Jeste li ozbiljni? Ovo ne može biti normalno!" S njime se složila i ova korisnica Twittera koja je napisala kako "Izgleda vrlo uvredljivo i gotovo kao da se rugaju veličini umjesto da izgledaju laskavo i seksi ”
Komentare su izazvali i neki od naziva proizvoda, uključujući i donje rublje koje se prodaje kao "prevelike gaćice". Ponukana ovim nazivom jedna je korisnica na društvenim mrežama napisala sljedeće: "Ogromne! To zvuči nenormalno. Zašto zaboga pokazujete odjeću velike veličine na mršavom modelu. Da nam pokažete koliko su zapravo žene plus veličine debele?!"
Tvrtka na svojoj internetskoj stranici poziva žene da budu ponosne na svoja tijela. Modeli plus veličine promiču ljepotu ženskog tijela i dokazuju da dame ne moraju umirati od gladi kako bi izgledale seksualno privlačno", piše na njihovoj web stranici. "Ako pripadate onima koji su ponosni na svoja tijela bez dijete, došli ste na pravo mjesto."
No, jesu li one uistinu došle na pravo mjesto? Posljednjih godina sveprisutna je teorija o slavljenju različitosti i prihvaćanju vlastitog tijela. Ideje o samovrijednosti su preplavile društvene mreže, a na ovaj novi val misli su zajahali i moćni kozmetički i modni brendovi koji su se u kampanjama okrenuli prikazima ženskog tijela različitih oblika i veličina. Posljednjih godina svjedoci smo booma plus size modela koji osim modnih pista krase i naslovnice renomiranih modnih časopisa. No, primjeri poput fotografija kolekcije brenda Plus Size Baby pokazuju kako je sve ovo prethodno navedeno samo izvrsna teorija koja funkcionira u imaginarnom svijetu društvenih mreža. Jesmo li uistinu prihvatili različitost ili je riječ o prividu kojim se prekriva (očigledno) pametan marketing pojedinih brendova. Naravno, ne možemo i ne smijemo biti kategorički u ovom razmatranju te ostavljamo mogućnost kako smo uistinu zakoračili u vrijeme u kojem veličina odjeće nije bitna. Što ti misliš?
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.